Як не допустити блокування магазину на Shopify?

Як уникнути блокування магазину на Shopify? CMS
 

Про ситуацію, коли Ви заходите на сторінку Вашого інтернет-магазину та несподівано замість даних про товари бачите напис, з якого випливає, що він заблокований назавжди, оскільки таку бізнес-модель сервіс не підтримує, не хочеться навіть думати.

Блокування Shopify – найстрашніший сон підприємця, який працює у сфері електронної комерції. У цій статті Ви дізнаєтесь, чому вона відбувається. Ми також розглянемо дієві способи, як уникнути блокування магазину на Shopify.

За що Shopify може заблокувати інтернет-магазин?

Невідповідність вимогам сервісу є найпоширенішою причиною бана. Заблокувати магазин на Shopify також можуть через певні алгоритми ймовірних ризиків. До них відносяться фактори, що загрожують безпеці та конфіденційності інформації, а також будь-які, що порушують правила сервісу, дії.

Існує цілий перелік категорій товарів, продаж яких часто тягне за собою блокування. Це:

  • високозискові товари (фармацевтичні препарати, електронні пристрої для куріння, софт, scam-пропозиції);
  • товари та послуги категорії 18+;
  • позиції, що вказують на приналежність до певної сексуальної меншини;
  • товари, що стосуються індустрії краси (косметика тощо).

Важливо! Не слід розслаблятись і тоді, коли продуктів із перерахованих категорій у Вас немає. Бан магазину може статися через його низьку репутацію. Наприклад, через незадовільну роботу клієнтського сервісу або надто тривалий інтервал між отриманням замовлення та його відправкою.

До поширених причин відноситься і потенційний фрод: локація не відповідає білінг-адресі картки, змінено установки часового поясу та інші параметри, дані для реєстрації в особистому кабінеті введені неправильно.

Як уникнути блокування магазину на Shopify?

Уникнути блокування Shopify допоможуть наступні прості рекомендації.

Слідкуйте за відгуками на FB

Найлегший спосіб дізнатися, наскільки компанія чесно та сумлінно працює – це вивчити відгуки про неї. Так роблять багато покупців перед тим, як витратити гроші, а у разі появи непорозуміння, вони часто висловлюють свою позицію та діляться негативним досвідом взаємодії з продавцем саме у розділі з відгуками.

Постійні скарги та рекламації сигналізують про те, що магазин пропонує низькоякісні товари, не дотримується умов і термінів доставки або взагалі використовує шахрайські схеми. Як перелічені вище варіанти, так і інші причини часто призводять до неприємного для власника бізнесу результату.

Аналізуйте всі залишені замовниками відгуки на всіх популярних сервісах. Пам’ятайте, що клієнти також можуть надіслати рекламацію безпосередньо до Shopify. І сервіс зробить все можливе, щоб визначити причину скарги та максимально швидко її ліквідувати. В іншому випадку слід допускати можливість блокування інтернет-магазину на Shopify.

Контролюйте рівень Customer Feedback

Для визначення, наскільки якісний сервіс та товари пропонує магазин, Facebook збирає різні статистичні дані, у тому числі за допомогою опитувань покупців. Алгоритм обчислює коефіцієнт загального задоволення взаємодії з фірмою у відсотках. У формулі оцінки використовуються кілька параметрів:

  • якість товару;
  • факт отримання/неотримання замовлення;
  • рівень підтримки користувачів;
  • відсутність / наявність затримок при доставці;
  • інші параметри.

Відгуки користувачів можуть вплинути на блокування магазину

Facebook оцінює магазин за п’ятибальною шкалою, враховуючи при цьому інформацію, отриману в процесі опитування користувачів, що здійснили покупку, про відповідність якості товару їх очікуванням, задоволеності швидкістю доставки та ін.

Щоб підвищити рейтинг Customer Feedback, скористайтеся такими порадами:

  1. Не вводьте користувача в оману. Будь-які зображення та відеоролики повинні показувати товар таким, яким він є. Перевірте, чи правильно вказані габарити та матеріали у картці. При продажі одягу контролюйте, чи відображає дійсні параметри таблиця розмірів, що використовується.
  2. Зафіксуйте умови доставки. Щоб визначити терміни, складіть час, потрібний для роботи із замовленням та інтервал транспортування товару. Врахуйте, що на терміни можуть вплинути такі фактори, як свята, непередбачені погодні явища, бюрократичні та митні процедури та інше. Також забезпечте покупцеві можливість відстежувати відправлення. Інформацію про доставку слід розмістити на сторінці продукту, розділах Shipping & Delivery та в чекауті.
  3. Контролюйте свої товарні залишки. Підвищувати інтенсивність реклами слід лише тоді, коли Ви можете опрацювати більший потік заявок. Зростання кількості транзакцій збільшує час їхньої обробки, а також потребує додаткових ресурсів для відпрацювання заперечень. У разі будь-якого форс-мажору не чекайте, коли клієнт почне бити на сполох. Ідіть на контакт першим і завжди повідомляйте, що виникли непередбачені обставини.
  4. Слідуйте правилам обслуговування. Правила повернення та обміну товару, розміщені на сторінках магазину, повинні дотримуватися неухильно. Також завжди повідомляйте клієнту, скільки часу вимагатиме розв’язання його проблеми.

Ведіть спілкування з клієнтами

Деякі бізнесмени, які не мають достатнього досвіду в e-commerce, часто недооцінюють те, наскільки важливою є клієнтська підтримка. Вона є ключовим аспектом у дропшипінгу, оскільки використовується як головний механізм вирішення питань, пов’язаних із незадоволеністю покупців.

Найбільш поширені ситуації, з якими стикаються клієнти інтернет-магазинів – це тривалість доставки та усунення її термінів. Ваше завдання – гарантувати допомогу, надавши можливість незадоволеним покупцям звернутися на підтримку.

Не входьте до особистого кабінету з різних IP-адрес

Слід зареєструвати будь-який обліковий запис з IP-адреси, який згодом буде залучений під час роботи з ним. Цю рекомендацію не варто нехтувати і в тих випадках, коли співробітники або партнери компанії звертаються до сайту з різних регіонів.

Використання декількох IP-адрес для доступу до одного облікового запису значно збільшує ймовірність блокування магазину.

Рада! Після того, як магазин створений, зареєструйте staff-аккаунт. Саме він стане базовим майданчиком для роботи з сервісом, а основний обліковий запис буде використовуватися лише тоді, коли завдання не можна вирішити іншим способом.

Слідкуйте за безпекою

При вході в особистий кабінет уважно поставтеся до коректності пароля та логіну. Помилки можуть призвести до блокування.

Всі параметри модуля Settings – General слід заповнити відразу під час створення магазину, а наступних правок намагайтеся уникати.

Пам’ятайте, що використання proxy або VPN – це табу, коли ви прив’язуєте картку до облікового запису. Також карту, раніше підключену до заблокованого магазину, прив’язувати заново не варто.

Створіть запасний інтернет-магазин

Якщо Ви оцінюєте ймовірність бана майданчика як високу, то не варто спрямовувати всі ресурси та зусилля лише на неї. У такій ситуації правильніше розвивати альтернативний варіант (нішевий чи однотоварний). Це дозволить диверсифікувати ризики та при настанні найгіршого сценарію зберегти хоча б частину бізнесу.

Робіть резервну копію

У разі блокування Shopify магазину зайти в обліковий запис Ви вже не зможете, а значить, у Вас не буде доступу до замовлень та бази клієнтів. З відновленням доступу до інформації можуть бути складності, тому радимо вивантажувати всі дані раз на 2-3 дні.

Щоб налаштувати експорт, скористайтеся посиланням Export. Знайти її можна, перейшовши в блок Orders, потім натиснувши на Customers і вибравши Products. Щоб вивантажити тему, послідовно натисніть Actions та Download theme на сторінці /admin/themes, потрапити на яку можна через інтерфейс адміністратора.

Експорт резервної копії інтернет-магазину на Shopify

Інформація прийде на вашу e-mail у вигляді файлів, які обов’язково слід завантажити, оскільки після блокування доступу до них вже не буде. Щоб імпортувати дані в інший магазин, перейдіть за посиланнями Import або Upload theme.

Використати колишнє доменне ім’я після блокування також не вдасться. Під час реєстрації нового майданчика необхідно придбати інший домен.

Що робити, якщо блокування Shopify відбулося?

  1. Не панікуйте. Насамперед слід розібратися, чому сталося блокування магазину на Shopify та звернутися на підтримку сервісу, щоб з’ясувати можливість відновлення повноцінної роботи. Найкраще це зробити телефоном. Для спілкування з фахівцем підготуйте дані, вказані при реєстрації: адресу, e-mail, ім’я та прізвище власника облікового запису, а також чотири останні цифри банківської картки. У вас уточнять, після яких подій чи дій магазин став недоступним. Відповідь надійде через 2-3 дні. Швидше за все, це буде стандартне повідомлення про те, що Ви працюєте у високоризиковому сегменті і надалі не зможете використовувати для свого магазину даний сервіс.
  2. Запросіть експорт усіх замовлень за минулі 2-4 тижні. Після блокування Ви втратите можливість залогінитися в обліковий запис і не зможете вивантажити інформацію про незавершені транзакції. Отримавши ці дані хоч у якомусь вигляді, Ви матимете можливість виконати свої зобов’язання перед клієнтами.
  3. Попросіть допомоги у професіоналів. Такі фахівці, які допомагають розблокувати обліковий запис, працюють у багатьох областях. Вони часто допомагають вирішити питання, але Ви повинні бути впевнені в рівні їхньої компетентності (тут краще вивчити відгуки).
  4. Не йдіть на інші CMS. Заблокований інтернет-магазин – ще не причина відмовлятися від Shopify, адже у схожій ситуації опиняються багато власників бізнесу у сфері електронної комерції. Проаналізувавши свої помилки, зробивши висновки та озброївшись рекомендаціями, описаними в даній статті, Ви зможете знизити до мінімуму ризик виникнення подібних ситуацій.
  5. Зареєструйте новий майданчик. Створіть інший кабінет, змінивши при цьому не лише e-mail, а й назву. Використовуйте нову банківську картку та придбайте інше доменне ім’я.

Сподіваємося, що, дотримуючись наших порад, Ви зможете застрахувати себе від бана Вашого магазину. Але навіть у разі настання найгіршого сценарію, у Вас тепер є алгоритм, що працює, що дозволяє зменшити негативний вплив блокування.

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї