Як стати партнером Google AdWords?

Як стати учасником програми Google Partners? Контекстна реклама

Партнером програми Googles Partners може стати як агентство інтернет-маркетингу, так і самостійні контекстологи, основною сферою діяльності яких є надання послуг супроводу рекламних кампаній в AdWords.

Партнери Google можуть розраховувати на додаткові бонуси і вигоди, недоступні іншим контрагентам платформи. У них, наприклад, є можливість розміщувати партнерський знак на своєму сайті або отримувати розширені консультації фахівців сервісу.

Увага! З 2021 року правила приєднання до програми змінилися. Відповідати вимогам тепер стало дещо складніше, ніж раніше.

У цій статті розповімо, як стати партнером Google Ads і які перспективи відкриває цей статус.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Основні переваги партнерства Google

Підтверджений партнерський статус дає змогу з упевненістю говорити, що контрагент Google, який його має, неважливо, самостійний це PPC-фахівець чи ціла компанія, підтвердив свій професіоналізм у частині взаємодії з рекламними сервісами платформи. Ті, хто готовий суворо дотримуватися всіх правил системи, можуть розраховувати на певні привілеї, серед яких:

  1. Законне право публікувати партнерський знак Google на своєму веб-ресурсі, у комерційній пропозиції, презентації, резюме тощо.
  2. Нарахування балів для учасників програми Google Partners Rewards за виконання певних результатів. Бали Ви можете використовувати для отримання спеціальних брендованих подарунків.
  3. Можливість брати участь у закритих навчальних сесіях і отримати доступ до ексклюзивних матеріалів.
  4. Подарункові купони, що дають змогу оплатити оголошення в нових рекламних кабінетах.
  5. Ексклюзивний доступ до інструментів Google Ads. Ви зможете швидко сформувати докладні звіти за ключовими метриками, налаштувати автоматичні правила для оптимізації ставок і охоплення аудиторії, централізовано керувати десятками кампаній з єдиного інтерфейсу.
  6. Пріоритетне тестування нових сервісів і функціоналу. Як партнери Google, Ви в числі перших отримуєте доступ до бета-версій інструментів ще до їхнього офіційного запуску.
  7. Прямі контакти зі службою підтримки Google. Якщо під час роботи виникають складні технічні питання або проблеми, що вимагають втручання фахівців Google, Ви можете безпосередньо зв’язатися з ними.

І це далеко не повний перелік переваг Google Partners. Крім нових правил, у 2021 році в системі оновився і список бонусів. Тепер усі привілеї об’єднані в кілька груп: доступ і підтримка, освіта і статистика, заохочення і призи.

Чого не можна робити партнерам Гугл?

  • Публікувати партнерський знак на веб-ресурсах, що вступають у протиріччя із законодавством України, у матеріалах вікової категорії 18+ або тих, що відносяться до азартних ігор, реалізації алкогольної або тютюнової продукції. Партнери Гугл також не можуть розміщувати знак на ресурсах, що містять відомості про надання послуг пошукової оптимізації, коли на екрані в явній формі не вказано, що компанія Google не надавала рекомендацій щодо цього сервісу.
  • Змінювати зовнішній вигляд партнерського знака повністю або в якійсь його частині, а також перекладати текст іноземними мовами.
  • Доповнювати власний логотип елементами партнерського знака або публікувати його менш помітним, ніж знак партнера Гугл.
  • Розміщувати знак на продукції компанії.
  • У явній, а також неявній формі вказувати на те, що Google спонсорує партнерську агенцію, радить скористатися її послугами або має відношення до контенту.
  • Передавати доступ до свого партнерського акаунту будь-кому ще, навіть колегам або підрядникам. Працювати з ним може тільки сертифікований фахівець, який отримав статус партнера.
  • Будь-яким чином спотворювати дані про результати рекламних кампаній, щоб отримати вищий партнерський статус.
  • Позиціонувати себе як офіційного представника Google або створювати видимість, що сама компанія рекомендує Ваші послуги.
  • Використовувати фірмову символіку Google в комерційних цілях, включно з логотипами AdWords та інших продуктів. Це можливо тільки з письмового дозволу самої компанії.
  • Розголошувати третім особам конфіденційні дані своїх клієнтів і деталі їхніх кампаній.
  • Передавати або продавати статус іншій особі або агентству. Один сертифікат на одного партнера.

Дотримання цих правил – запорука довгострокового і взаємовигідного співробітництва з Google. В іншому випадку Ваш статус партнера з його привілеями може бути втрачено. Якщо у Вас виникають сумніви з приводу допустимості будь-яких дій, краще уточніть цей момент у служби підтримки.

Види значків Google Partners

Партнерські знаки бувають двох видів:

  1. Динамічний. Якщо навести курсор миші на зображену на знаку три крапки, то спливе найменування агентства. Раніше додатково виводилася інформація про спеціалізацію агентства, але цей функціонал не працює після оновлення умов участі в програмі. Цей тип знаків розміщують на основному веб-ресурсі або субдоменах компанії, внесених у відповідні поля в кабінеті Google Partners.
  2. Статичний. Найменування партнера і його спеціалізація відразу вказуються на цьому різновиді знака. Його, як правило, розміщують на друкованій рекламній продукції або соціальних мережах маркетингового агентства.

Як стати учасником програми Google Partners?

Стати учасником програми Google Partners і отримати відповідний знак – велика конкурентна перевага, якщо Ви націлені на довгостроковий розвиток, збільшення прибутку і підвищення якості сервісу, що надається. Це також допоможе зберігати на належному рівні взаємодію з наявними клієнтами та знаходити нових.

Створіть обліковий запис у Google Partners, використовуючи керуючий кабінет AdWords. Відкрийте сайт програми та виберіть “Стати Партнером Google”:

Реєструємося в програмі Google Partners

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Потім залогіньтеся в кабінеті AdWords і перевірте обліковий запис. Він повинен мати статус керуючого. При цьому якщо у вас немає прав для адміністрування, пройти реєстрацію не вдасться. Ознайомтеся з правилами роботи в системі та відзначте свою згоду з ними галочкою. Далі вкажіть керуючий обліковий запис і внесіть необхідні дані: найменування агентства, адресу домену компанії та центрального представництва.

Додатково вам необхідно внести кількість співробітників, зайнятих стратегічним плануванням і управлінням РК клієнтів. Збережіть внесені дані, після чого для вас відкриється доступ до можливостей програми за умови Вашої відповідності всім представленим вимогам.

Які вимоги Google висуває до партнерів?

Партнерські статуси не є довічними. Правил потрібно неухильно дотримуватися протягом усього періоду здійснення діяльності. У сервісі прописано три типи вимог: “Ефективність”, “Сертифікація” і “Витрати”. Розкриємо їхню суть більш детально:

Вимоги Гугл до партнерів

Ефективність

Згідно з нововведеннями, партнер має забезпечити у своєму обліковому записі, що управляє, рівень показника оптимізації не менше 70 %. Це гарантує, що він є експертом у рекламних сервісах Гугл і вміє найкращим чином оптимізувати клієнтські кампанії.

Порада! Ви знайдете значення показника оптимізації в блоці “Рекомендації”. Там публікуються і поради, дотримуючись яких Ви зможете збільшити результативність реклами. Кожну з них Ви маєте право прийняти або відхилити на власний розсуд. Те, як ви відреагуєте, ніяк не позначиться на Вашому партнерському статусі в майбутньому.

Витрати

Згідно з анонсованими в лютому 2020 року змінами, загальний рекламний бюджет облікового запису за минулі 90 днів не міг бути нижчим за позначку в 20 тисяч доларів для партнерів. Однак пізніше Google відновив попередні обмеження і тепер для акредитації за тримісячний період потрібно витрачати 10 тисяч доларів.

Сертифікація

Для будь-якого партнера Google обов’язковим є:

  1. Наявність щонайменше у 50% співробітників, зайнятих стратегічним плануванням, Google Ads сертифікатів, виданих Skillshop. При цьому чисельність таких фахівців не може перевищувати сотню.
  2. Кожному виду маркетингових активностей, які агентство здійснює для своїх клієнтів, має відповідати хоча б один сертифікат.
  3. До розрахунку беруться тільки ті фахівці, які мають можливість увійти в керуючий кабінет або акаунт з ним пов’язаний зі стандартним доступом або правами адміністратора.

Як отримати статус провідного партнера?

Отримати статус провідного партнера Google Ads – значуще досягнення для будь-якої агенції або фрілансера. Однак з 2022 року вимоги до потенційних партнерів істотно зросли. Тепер цей статус може отримати лише 3% компаній, які продемонстрували найкращі результати, у кожній країні. Причому підтверджувати свою відповідність критеріям потрібно щорічно.

Що потрібно для отримання значка провідного партнера?

Для оцінки якості роботи компаній-претендентів, Google аналізує цілу низку показників:

  • Динаміка витрат діючих клієнтів. Порівнюються їхні загальні бюджети на рекламу в поточному і минулому році. Зростання витрат свідчить про те, що клієнти задоволені результатами і готові збільшувати масштаби співпраці.
  • Приплив нових клієнтів. Тут враховуються рекламні бюджети тих, хто вперше запустив кампанії в Google Ads за допомогою компанії-партнера. Чим більше таких клієнтів і чим вагоміші їхні витрати, тим краще.
  • Утримання поточних клієнтів. Вимірюється відсоток замовників, які залишаються з компанією з року в рік. Високий показник свідчить про те, що клієнти лояльні та задоволені співпрацею.
  • Використання різних рекламних продуктів Google. Оцінюється, наскільки активно компанія впроваджує для клієнтів не тільки пошукові кампанії, а й інші формати – відеорекламу, банери, торгові кампанії, просування додатків. Що різноманітніші інструменти і що більші бюджети за кожним напрямом, то краще.
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї