Як стати партнером Google AdWords?

Як стати учасником програми Google Partners? Контекстна реклама

Партнером програми Googles Partners може стати як агентство інтернет-маркетингу, так і самостійні контекстологи, основною сферою діяльності яких є надання послуг супроводу рекламних кампаній в AdWords.

Партнери Google можуть розраховувати на додаткові бонуси та вигоди, недоступні іншим контрагентам платформи. Вони, наприклад, мають можливість розміщувати партнерський знак на своєму сайті або отримувати розширені консультації фахівців сервісу.

Увага! З 2021 правила приєднання до програми змінилися. Відповідати вимогам тепер стало дещо складніше, ніж раніше.

У цій статті розповімо, як стати партнером Google Ads та які перспективи відкриває цей статус.

Основні переваги партнерства Google

Підтверджений партнерський статус дозволяє з упевненістю говорити, що його контрагент Google, неважливо самостійний це PPC-фахівець або ціла компанія, підтвердив свій професіоналізм щодо взаємодії з рекламними сервісами платформи. Ті, хто готовий дотримуватися всіх правил системи, можуть розраховувати на певні привілеї, серед яких:

  1. Законне право публікувати партнерський знак Google на своєму веб-ресурсі, у комерційній пропозиції, презентації, резюме та ін.
  2. Нарахування балів для учасників програми Google Partners Rewards за виконання певних результатів. Бали Ви можете використовувати для отримання спеціальних брендованих подарунків.
  3. Можливість брати участь у закритих навчальних сесіях та отримати доступ до ексклюзивних матеріалів.
  4. Подарункові купони, які дозволяють оплатити оголошення в нових рекламних кабінетах.
  5. Пряма взаємодія з Google спеціалістами для тих, хто досяг звання Провідного Партнера.

І це далеко не повний перелік переваг Google Partners. Крім нових правил, у 2021 році у системі оновився і список бонусів. Тепер всі привілеї об’єднані в кілька груп: доступ та підтримка, освіта та статистика, заохочення та призи.

Чого не можна робити партнерам Google?

  • Публікувати партнерський знак на веб-ресурсах, що вступають у суперечність із законодавством України, у матеріалах вікової категорії 18+ або які належать до азартних ігор, реалізації алкогольної чи тютюнової продукції. Партнери Google також не можуть розміщувати знак на ресурсах, що містять відомості про надання послуг пошукової оптимізації, коли на екрані у явній формі не зазначено, що компанія Google не надавала рекомендації щодо цього сервісу.
  • Змінювати зовнішній вигляд партнерського знака повністю або в якійсь його частині, а також перекладати текст іноземними мовами.
  • Доповнювати власний логотип елементами партнерського знака або публікувати його менш помітним, ніж знак партнера Google.
  • Помістити знак на продукцію компанії.
  • У явній, а також неявній формі вказувати на те, що Google спонсорує партнерське агентство, радить скористатися його послугами або стосується контенту.

Види значків Google Partners

Партнерські знаки бувають двох видів:

  1. Динамічний. Якщо навести курсор миші на зображену на знаку трикрапка, то випливе найменування агентства. Раніше додатково виводилася інформація про спеціалізацію агентства, але цей функціонал не працює після оновлення умов участі у програмі. Цей тип символів розміщується на основному веб-ресурсі або субдоменах компанії, внесених у відповідні поля в кабінеті Google Partners.
  2. Статичний. Найменування партнера та його спеціалізація одночасно вказуються на цьому різновиді знака. Його зазвичай розміщують на друкованій рекламній продукції або соціальних мережах маркетингового агентства.

Як стати учасником Google Partners?

Стати учасником програми Google Partners і отримати відповідний знак – велика конкурентна перевага, якщо Ви націлені на довгостроковий розвиток, збільшення прибутку та підвищення якості сервісу, що надається. Це також допоможе зберігати на належному рівні взаємодію з існуючими клієнтами та знаходити нових.

Створіть обліковий запис Google Partners за допомогою керуючого кабінету AdWords. Відкрийте сайт програми та виберіть «Стати партнером Google»:

Реєструємось у програмі Google Partners

Потім завантажтеся в кабінет AdWords і перевірте обліковий запис. Він повинен мати статус керівного. При цьому, якщо у вас немає прав для адміністрування, пройти реєстрацію не вдасться. Ознайомтеся з правилами роботи в системі та позначте свою згоду з ними галочкою. Далі вкажіть керівний обліковий запис і внесіть необхідні дані: найменування агентства, адресу домену компанії та центрального представництва.

Додатково вам необхідно внести кількість працівників, зайнятих стратегічним плануванням та управлінням РК клієнтів. Збережіть внесені дані, після чого вам відкриється доступ до можливостей програми за умови Вашої відповідності всім представленим вимогам.

Які вимоги Google надає партнерам?

Партнерські статуси не є довічними. Правила повинні неухильно дотримуватися протягом усього періоду провадження діяльності. У сервісі прописані три типи вимог: «Ефективність», «Сертифікація» та «Витрати». Розкриємо їхню суть детальніше:

Вимоги Google до партнерів

Ефективність

Згідно з нововведеннями, партнер повинен забезпечити у своєму керівному обліковому записі рівень показника оптимізації не менше 70 %. Це гарантує, що він є експертом у рекламних сервісах Google і вміє якнайкраще оптимізувати клієнтські кампанії.

Порада! Ви знайдете значення показника оптимізації у блоці «Рекомендації». Там публікуються і поради, за якими Ви зможете збільшити результативність реклами. Кожен з них Ви маєте право прийняти або відхилити на власний розсуд. Те, як ви відреагуєте, ніяк не позначиться на вашому партнерському статусі у майбутньому.

Витрати

Згідно з анонсованими в лютому 2020 року змінами, загальний рекламний бюджет акаунту за минулі 90 днів не міг бути нижчим за позначку 20 тисяч доларів для партнерів. Однак пізніше Google відновив попередні обмеження і тепер для акредитації за тримісячний період потрібно витрачати 10 тисяч доларів.

Сертифікація

Для будь-якого партнера Google обов’язковим є:

  1. Наявність щонайменше 50% співробітників, зайнятих стратегічним плануванням, Google Ads сертифікатів, виданих Skillshop. При цьому чисельність таких фахівців не може перевищувати сотні.
  2. Кожному виду маркетингових активностей, які агентство здійснює для своїх клієнтів, має відповідати хоча б один сертифікат.
  3. В облік приймаються лише ті фахівці, які мають можливість увійти до кабінету адміністратора або облікового запису, пов’язаного зі стандартним доступом або правами адміністратора.

Як отримати статус провідного партнера?

Важливо! Лише 3% від загальної кількості компаній, що беруть участь у програмі, можуть набути статусу Провідного Партнера в 2022 році. Це закладено у нових правилах. Щоб піднятися на цей рівень, потрібно мати статус Партнера.

Що потрібно для отримання значка провідного партнера?

Окрім цього, як критерії система оцінюватиме грошовий потік, що пройшов через керовані рекламні кабінети за рік, «плинність» клієнтів і динаміку збільшення їх кількості, а також багато інших параметрів.

Сергей Шевченко
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї