Як розширити семантику для контекстної реклами?

Способи розширення семантики для контекстної реклами Контекстна реклама

Існує хибна думка, що в контекстній рекламі вершки знімають ті, хто розпоряджається великими бюджетами. Насправді ж виграють рекламодавці, які знаходять незайняті конкурентами семантичні ніші.

При складанні списку ключових запитів відразу охопити весь спектр відповідних фраз не вдасться. Над ним треба працювати постійно. І від того, наскільки якісно Ви це робите, залежить підсумкове охоплення цільової аудиторії. Проробляючи ключі, Ви завжди зможете знайти додаткові чи неявні ключові фрази, які вводять клієнти під час пошуку Вашого товару чи послуги.

Далі у статті розповімо, як розширити семантичне ядро для контекстної реклами, щоб залучити на сайт якомога більше користувачів.

У чому переваги великого семантичного ядра?

Однією з основних проблем, з якими стикаються продавці популярних продуктів, є висока конкуренція.

Довідка! На перегрітому аукціоні ставки за показ за цільовими запитами часом злітають до катастрофічного рівня — участь у торгах втрачає будь-який сенс, і реклама стає невигідною.

Виграють не ті, хто намагається конкурувати за такі ключові фрази, а рекламодавці, які, виявивши кмітливість, відбудовуються від конкурентів і розширюють семантичне ядро.

Прийоми роботи з семантикою, описані в цій статті, застосовні та чудово працюють, у тому числі й у сферах із відносно невисокою конкуренцією (наприклад, продаж високотехнологічного медичного обладнання).

Основні способи розширення семантики для контекстної реклами

Синоніми та схожі формулювання в рамках однієї тематики для нас зазвичай майже не помітні за змістом. Але для пошукових алгоритмів кожне слово чи словосполучення унікальне. На знанні цих, здавалося б, несуттєвих нюансів і будуватиметься наша робота. Розглянемо стандартні засоби розширення семантики для контекстної реклами.

Побудова слів

Пошукові системи не поєднують однокореневі слова та враховують частотність для кожного з них окремо. Для різних частин мови – іменника, прикметника, дієприслівника, дієслова і т.п. – Розраховується своя частотність. Тому для кожного ключа створюйте всі можливі форми, які може використовувати Ваша цільова аудиторія.

Наведемо кілька прикладів. Створення прикметників з іменників – «для дітей» + «дитячий», «з дерева» + «дерев’яний», а також дієслів – «купити» + «купівля», і навпаки – «замовлення» + «замовити».

Однокореневі слова з різними приставками також є самостійними ключами – “завантажити” + “закачати”, “оплата” + “передоплата”.

Транслітерація

Іноземні назви користувачі іноді вносять у пошуковий рядок кирилицею. Наприклад, “Бош” замість “Bosch” або “Луї Віттон” замість “Louis Vuitton”.

Знайти такі варіанти ключових фраз Ви можете, проаналізувавши підказки, які система видає під час написання запиту, а також рекомендації під результатами пошуку:

Пошукові підказки Google

Слова з помилками

Це джерело цільового трафіку часто недооцінюється рекламодавцями. Попри те, що сервіс коригує помилку автоматично, оголошення показується за умови, коли ключ точно збігається із запитом користувача:

Запити з помилками

Якщо користувач забув переключити розкладку клавіатури та ввів російськомовний запит у режимі «англійська», алгоритм все одно його обробить та виведе оголошення на екран. Тому важливо пам’ятати про такі варіанти.

Скорочення

У той час як ми підбираємо запити, що відповідають загальноприйнятим літературним нормам, наші потенційні клієнти використовують скорочення та спрощення, часто незрозумілі та неочевидні. Не забувайте про них під час складання семантичного ядра:

  • «за безготівковим розрахунком» + «за безготівковим розрахунком»;
  • «юридичні особи» + «юрособи» та «юр. особи»;
  • “технічний паспорт” + “техпаспорт”;
  • «соціальна мережа» + «соцмережа».

Числа

Поміркуйте над тим, як Ваші потенційні клієнти можуть позначати кількісну інформацію під час введення запиту, і використовуйте в роботі все, що зможете вигадати:

  • «однокімнатна» + «однушка», «1-кімнатна» та «одна кімната»;
  • «1 кг» + «1000 г», «1 кілограм» та «кілограмовий»;
  • «19 дюймів» + «дев’ятнадцять дюймів», «19 ‘’» та «дев’ятнадцятидюймовий».

Прийменники та спілки

У тих ситуаціях, коли прийменники чи спілки не змінюють сенсу фрази (наприклад, «доставка піци Київ» та «доставка піци по Києву»), слід їх прибирати зі словосполучень з точною відповідністю. В іншому випадку, користувач не побачить рекламу, ввівши пошуковий запит без прийменника.

Синоніми запиту

Найбільш складним та творчим методом розширення семантичного ядра є пошук синонімів. Не завжди можна швидко придумати кілька альтернативних назв для продукту, що просувається. На допомогу приходить «мозковий штурм», коли Ви записуєте все, що спадає на думку, а потім виключаєте невідповідні варіанти.

Не зайвим буде проаналізувати, як Ваша реальна аудиторія знайшла Вас. Можна також орієнтуватися на конкурентів.

Неочевидні методи розширення семантичного ядра

Ми розповіли про класичні прийоми, що дозволяють розширити семантику для контекстної реклами. Але їх іноді буває недостатньо. В цьому випадку допомагають неочевидні способи, які рекомендують професійні PPC-фахівці.

Реклама з брендів конкурентів

Тим, хто шукає продукт конкурента та вводить у пошуковий рядок назву відповідного бренду, можна показувати Вашу рекламу.

Реклама по брендах конкурентів

Чому потрібно це робити? Насамперед тому що такий клієнт належить до «гарячих». Він, швидше за все, вже готовий до здійснення покупки. А ще реклама з брендів конкурентів дозволяє збільшити впізнаваність вашої торгової марки та підвищити трафік.

Перемноження ключових слів

Перетинаючи різні характеристики продукту, що просувається, Ви зможете значно розширити охоплення. Як параметри, що перемножуються, найчастіше використовують:

  • тип послуги або товару – монтаж духової шафи;
  • марку – Zanussi / Bosch / Electrolux;
  • різновид – газовий / електричний;
  • умова – під ключ / недорого;
  • геолокація — якщо бізнес не є локальним, слід використовувати цей параметр.

Автоматизувати перемноження слів можна за допомогою спеціалізованих онлайн-платформ. Наприклад, таких, як комбінатор Букварікс:

Комбінатор слів від Букварікс

Важливо! Використовуючи додаткові програми для розширення семантичного ядра, пам’ятайте, що вони, крім корисних запитів, генерують також «сміттєві». Тому завжди контролюйте результат, відстежуючи видачу в пошуковій системі та частотність.

Корисні послуги для розширення семантики

Полегшити роботу та швидко розширити семантичне ядро для контекстної реклами допомагають корисні інструменти. Розглянемо найцікавіші з них.

Планувальник ключових слів

Планувальник ключових слів у Google Ads

Скористатися сервісом можна прямо з рекламного облікового запису Google Ads. У Планувальнику можна підібрати нові ключові запити та оцінити їхній потенціал з погляду трафіку. У програмі реалізовано експорт ключів до рекламної кампанії Google в один клік.

Програма Key Collector

Програма Key Collector

Цей професійний сервіс надає цілий спектр можливостей зі збирання та розширення семантичного ядра, аналізу частотностей ключових запитів та роботи з пошуковими підказками. Вивантажити підготовлену семантику для подальшого використання в інших системах із Key Collector можна досить легко.

Serpstat

Розширення семантичного ядра за допомогою Serpstat

Інструмент призначений для збору інформації про рекламні кампанії конкурентів: ключі, оголошення, трафік та бюджет. Такі дані можуть бути корисні як для формування маркетингової стратегії в цілому, так і для доповнення семантики новими фразами.

Сергей Шевченко
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї