Зміст
Отже, що ж змінилося в текстових оголошеннях?
* Загальна довжина оголошення тепер складе 140 символів, що на 47%, більше ніж у стандартній версії.* Оголошення тепер містять не один, а два заголовка, кожен з яких включає до 30ти символів.* Текстовий опис єдине, яке розширилося і становить тепер до 80 символів* В якості відображуваного URL використовується домен цільового URL, тобто при створенні розгорнутого текстового оголошення не потрібно вказувати домен відображуваного URL. AdWords автоматично використовує домен, взятий з цільового URL., Що в свою чергу допоможе уникнути помилок.* Рекламодавці можуть вказувати два необов’язкових поля шляху до 15 символів в кожному (які дозволяють доповнити відображається URL), що ведуть до різних розділів сайту. Плюс, тепер ці шляхи не зобов’язані збігатися з URL Лендінгем.Все це допоможе конкретизувати оголошення. Нижче приклад нового і стандартного формату оголошень на скріншоті.
Вище варіант стандартного текстового оголошення, нижче розгорнутого. Як можна помітити нижнє оголошення може залучити набагато більше уваги користувачів, ніж верхнє. У свою чергу це підвищить ймовірність кліка саме тих людей, які зацікавлені у вашому продукті, так як можна більше розповісти про свій товар і тим самим відфільтрувати непотрібну аудиторію. З цього випливає, що CTR рекламних оголошень Adwords на багато виросте.На даний момент і до 26 жовтня 2016 року можна буде створювати два варіанти оголошень стандартні і розгорнуті. За замовчуванням встановлено розгорнуті. Для того щоб створити стандартні потрібно натиснути на посилання «Повернутися до використання стандартних текстових оголошень» (нижче на скріншоті зазначено під номером 1.). Після зазначеної вище дати можна буде створювати оголошення тільки в новому форматі, хоча існуючі стандартні оголошення все ще будуть показуватися.
Отже, як же створити текстове оголошення в розгорнутому вигляді?
Для цього потрібно:1.В робочому акаунті відкрити вкладку Кампанії;2.В меню зліва вибираємо ту кампанію, де хочемо створити або додати нове текстове оголошення;3.Далее вибираємо вкладку Оголошення;4.Нажімаем на + Оголошення та вибираємо текстове оголошення;
5. На що розкривається вікні вибираємо групу, до якої буде додано оголошення;6.Далее заповнюємо рядки:6.1.Конечний URL;6.2.Заголовок 1 (30 символів);6.3.Заголовок 2 (30 символів);6.4. Опис пропонованого ринку продукту (80 символів);6.5.Два необов’язкових (але бажаних) поля Шлях, кожен з яких до 15ти символів. Зазначений в них текст буде додано до відображається URL відразу після домену. Це дозволяє вам налаштувати відображається URL так, щоб користувачеві було зрозуміло, на яку сторінку веде ваше оголошення.7.Так ж, під час набору тексту оголошення, праворуч від самого тексту ви можете бачити попередній перегляд оголошення, тобто, так як воно буде показуватися на різних пристроях.8.І після всього перерахованого вище зліва внизу натискаємо Зберегти оголошення.
За таким же принципом робимо в Adwords Editor.На початку:1.Вибіраются кампанії, в яку буде додаватися розгорнуте оголошення;2.потом в меню праворуч вибираємо Оголошення – Розгорнуте текстове оголошення;3.Потім, на панелі зверху натискаємо на Додати розгорнуте текстове оголошення;4.І вибираємо групу в яку хочемо додати;5.Після чого натискаємо Ок.І voilà ваше оголошення готово!
















