Інструкція по розширеним оголошеннях AdWords

Инструкция по расширенным объявлениям AdWords Контекстна реклама
Не так давно, а саме 29 липня 2016 року з’явилася нова можливість від Google Adwords – розгорнуті текстові оголошення. Розширені текстові оголошення (як їх можна ще назвати) – це новий формат оголошень. Передбачається, що можливості нового рекламного формату зроблять рекламу більш помітною для користувачів і дозволять створювати інформативні та запам’ятовуються тексти оголошень. А зміна формату відображення URL дозволить в рази підвищити число переходів по рекламі, що в свою чергу підвищить CTR. Підтримка розширених текстових оголошень вже додана в AdWords Editor і AdWords API, а також в сторонні інструменти, включаючи DoubleClick Search, Kenshoo і Marin.

Отже, що ж змінилося в текстових оголошеннях?

* Загальна довжина оголошення тепер складе 140 символів, що на 47%, більше ніж у стандартній версії. * Оголошення тепер містять не один, а два заголовка, кожен з яких включає до 30ти символів. * Текстовий опис єдине, яке розширилося і становить тепер до 80 символів * В якості відображуваного URL використовується домен цільового URL, тобто при створенні розгорнутого текстового оголошення не потрібно вказувати домен відображуваного URL. AdWords автоматично використовує домен, взятий з цільового URL., Що в свою чергу допоможе уникнути помилок. * Рекламодавці можуть вказувати два необов’язкових поля шляху до 15 символів в кожному (які дозволяють доповнити відображається URL), що ведуть до різних розділів сайту. Плюс, тепер ці шляхи не зобов’язані збігатися з URL Лендінгем. Все це допоможе конкретизувати оголошення. Нижче приклад нового і стандартного формату оголошень на скріншоті. Вище варіант стандартного текстового оголошення, нижче розгорнутого. Як можна помітити нижнє оголошення може залучити набагато більше уваги користувачів, ніж верхнє. У свою чергу це підвищить ймовірність кліка саме тих людей, які зацікавлені у вашому продукті, так як можна більше розповісти про свій товар і тим самим відфільтрувати непотрібну аудиторію. З цього випливає, що CTR рекламних оголошень Adwords на багато виросте. На даний момент і до 26 жовтня 2016 року можна буде створювати два варіанти оголошень стандартні і розгорнуті. За замовчуванням встановлено розгорнуті. Для того щоб створити стандартні потрібно натиснути на посилання «Повернутися до використання стандартних текстових оголошень» (нижче на скріншоті зазначено під номером 1.). Після зазначеної вище дати можна буде створювати оголошення тільки в новому форматі, хоча існуючі стандартні оголошення все ще будуть показуватися.

Отже, як же створити текстове оголошення в розгорнутому вигляді?

Для цього потрібно: 1.В робочому акаунті відкрити вкладку Кампанії; 2.В меню зліва вибираємо ту кампанію, де хочемо створити або додати нове текстове оголошення; 3.Далее вибираємо вкладку Оголошення; 4.Нажімаем на + Оголошення та вибираємо текстове оголошення; 5. На що розкривається вікні вибираємо групу, до якої буде додано оголошення; 6.Далее заповнюємо рядки: 6.1.Конечний URL; 6.2.Заголовок 1 (30 символів); 6.3.Заголовок 2 (30 символів); 6.4. Опис пропонованого ринку продукту (80 символів); 6.5.Два необов’язкових (але бажаних) поля Шлях, кожен з яких до 15ти символів. Зазначений в них текст буде додано до відображається URL відразу після домену. Це дозволяє вам налаштувати відображається URL так, щоб користувачеві було зрозуміло, на яку сторінку веде ваше оголошення. 7.Так ж, під час набору тексту оголошення, праворуч від самого тексту ви можете бачити попередній перегляд оголошення, тобто, так як воно буде показуватися на різних пристроях. 8.І після всього перерахованого вище зліва внизу натискаємо Зберегти оголошення. За таким же принципом робимо в Adwords Editor. На початку: 1.Вибіраются кампанії, в яку буде додаватися розгорнуте оголошення; 2.потом в меню праворуч вибираємо Оголошення – Розгорнуте текстове оголошення; 3.Потім, на панелі зверху натискаємо на Додати розгорнуте текстове оголошення; 4.І вибираємо групу в яку хочемо додати; 5.Після чого натискаємо Ок. І voilà ваше оголошення готово!

Ну, а тепер можемо підвести плюси нового формату:

По-перше, оголошення будуть адаптовані для різних пристроїв, тобто більше не потрібно буде створювати окреме текстове оголошення для мобільних пристроїв. По-друге, це звичайно ж довжина самого оголошення, яка з 96 символів збільшилася до 140, що як вже говорилося, допоможе конкретизувати саме оголошення, відсіяти нерелевантні аудиторію, тим самим підвищивши CTR оголошення. Нагадуємо, що нам потрібна тільки релевантна аудиторія! Так як нерелевантні нікому продажем не принесе, а тільки витратить Ваш бюджет кліками. А чим вище CTR, тим більше показів і переходів на Ваш сайт Ви отримаєте, відповідно це приверне більше потенційних клієнтів до Вас на сайт. Крім того, чим вище CTR тим менше вартість кліка, відповідно конкретизувавши і зробивши Ваше оголошення більше Ви заплатите менше. Крім перерахованого вище, навіть при рівномірному чергуванні Google віддає перевагу новому формату оголошень – можна отримати більше показів і виграних аукціонів. Так що тестуйте, друзі!) І побільше Вам виграних аукціонів!
Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї