Як додати додаткові посилання в Google Ads?

Додаткові посилання в Google AdWords Контекстна реклама

Використання додаткових посилань в Google Ads робить позитивний вплив на CTR. Вони іноді вдвічі перевищують аналогічний показник кампаній, в яких не застосовується цей механізм. Відвідувачі прямо з пошуку можуть переходити в додаткові розділи сайту.

Важливо! Оголошення, що містить блок з швидкими посиланнями, виглядає більш інформативним і помітним, на нього частіше клацають.

Як правило, використовують цей інструмент найбільш значущі і авторитетні веб-ресурси, що високо ранжуються пошуковими системами.

Головним призначенням швидких посилань є їх навігаційна функція. Користувач з їх допомогою може швидко, минаючи стандартний шлях, потрапити в необхідний йому розділ сайту.

Важливу роль такі посилання грають і в демонстрації асортименту товарів або послуг вже в момент показу оголошення, ще до переходу по ньому. Через виділення кольором додаткові посилання в Google AdWords помітніше, ніж структуровані описи, а також уточнення.

Які переваги дають швидкі посилання в Google рекламі?

В першому наближенні користь додаткових посилань в Google рекламі не очевидна, але вона набагато значніше, ніж здається. Нижче описані кілька переваг, які окупають витрачені на налаштування посилань ресурси.

  • Змістовність і повнота. У класичному варіанті оголошення складається з заголовка, адреси посилання і текстового опису. Причому кожний з цих елементів не повинен перевищувати певну кількість символів. Фахівцями по контекстній рекламі ці блоки використовуються для додавання загальних даних про організацію та ключових слів. Швидкі посилання дозволяють інформувати користувача про існування інших розділів сайту, товарних позицій або асортименті послуг. Все це досить складно вмістити в стандартні поля метатегів;
  • Велика площа оголошення. Сніппет зі швидкими посиланнями дає можливість у фізичному сенсі змістити рекламу конкурентів в нижню частину екрану користувача завдяки тому, що займає велику площу. Додаткову увагу привертають короткі інформативні рядки посилань, які відображаються в браузері синім шрифтом;
  • Швидкий доступ до розділів сайту безпосередньо з результатів пошуку. Не використовуючи меню сайту, користувач може потрапити в розділ, що цікавить його, всього в один клік. Наприклад, на сторінку «Вартість» або в блок з інформацією про доставлення;
  • Збільшення клікабельності. Згідно з інструкцією по налаштуванню контекстної реклами, опис, який містить швидкі посилання, збільшує CTR приблизно на 10-15%.

Різновиди додаткових посилань в AdWords

Для одного і того ж сайту додаткові посилання можуть відображатися по-різному. Їх зовнішнє уявлення залежить від запиту, який вводить користувач у пошуковий рядок. Розглянемо найбільш поширені формати і види швидких посилань в AdWords:

Розширені оголошення з посиланнями

  1. Розширене оголошення з посиланнями, реалізованими у вигляді двох стовпців, які займають до 90% площі екрану. Такий сніппет мають перші найбільш релевантні позиції у видачі. Кількість рядків в описі не фіксується. Найчастіше показується від 2 до 6 посилань на 1-3 рядках. Оголошення в такому поданні містить заголовки потрібних розділів сайту і лаконічні описи до них. Якщо в код додані структуровані дані, то в розширеному сніппеті може відображатися поле пошуку по сайту. Таке вікно може з’являтися і автоматично;
  2. Оголошення з одним рядком, що містить посилання для швидкого доступу. Таке відображення частіше характерно для комерційних запитів. Як приклад можна привести пошукові фрази «смартфон Honor» або «замовити піцу».

Оголошення з додатковими посиланнями

Важливо! Корисність застосування механізму швидких посилань найбільш очевидна в тих випадках, коли запит користувача не конкретизований.

Відвідувач може шукати «курси перукаря» або «уроки програмування». Проблемою в такому випадку є невідомість – не зрозуміло, початковий або просунутий рівень майстерності хоче отримати потенційний перукар, і яку мову планує вивчати майбутній програміст.

Як відбувається налаштування додаткових посилань?

Як додати додаткові посилання в Google рекламі?

Створення та налаштування додаткових посилань в Google Ads здійснюється в кабінеті системи. Кожне швидке посилання має наступні поля:

  • Тема, яка не може перевищувати 25 символів і є обов’язковим атрибутом;
  • Основний опис – рядок від 1 до 35 символів. Заповнювати його можна за бажанням;
  • Додатковий опис – рядок 2, також містить максимум 35 символів і є необов’язковим полем;
  • Обов’язкову адресу посилання на розділ сайту.

Поля опису не вимагають обов’язкового заповнення і рідко демонструються у видачі – тільки коли реклама виходить на першу позицію і досить релевантна запиту. Але вносити в опис актуальну інформацію все ж рекомендується.

Інформація! Система дозволяє створювати швидкі посилання на різних рівнях: аккаунту, кампанії і групи.

Пріоритет посилань вибудовується відповідно до рівня, на якому вони задані. Якщо, наприклад, в одній кампанії більшість груп оголошень написані російською мовою і лише кілька – на українській, то можна задати швидкі посилання російською для всієї кампанії, а на рівні відповідних груп додати варіанти українською. Такий спосіб застосовується до будь-яких розширень.

Як додати додаткові посилання для односторінкового сайту?

Не всі знають, що додати додаткові посилання можна, навіть якщо в рекламі залучена лише одна сторінка сайту.

Порада! Швидкими посиланнями з єдиною адресою, але різним текстом корисно виділяти переваги рекламної пропозиції.

Використання формату з «анкором» дозволяє направляти відвідувача на певну частину сторінки. Кожен виділений блок може бути позначений спеціальним ідентифікатором, який у посиланні вказується через символ #. Такими «анкорами» можна розмічати будь-яку посадкову сторінку.

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї