Зміст
Особливі банери – але навіщо?
Google повідомляє, що найнижчий CPI (вартість установки додатка) демонструє тип кампаній Search (+ Play). На жаль, і охоплення цих кампаній найнижчий. Щоб допомогти пошуковим кампаніям, ми звертаємося до медійній рекламі, в якій хоч і CPI вище, але і охоплення при цьому більше.Медійна реклама тягне за собою необхідність для маркетолога створювати банера, які за секундне вплив з користувачем зачеплять їх.Яка повинна бути картинка?
Відповідь – яскрава. Не варто забувати, що часу на комунікацію з потенційним клієнтом у вас зовсім небагато. Картинка повинна привернути увагу, зацікавити, спонукати до подальших дій.![](/wp-content/images/stattyaAnya/banner/1.jpg)
Цільова аудиторія – наше все
Ніколи не забувайте, хто ваші покупці, що вони люблять і чим живуть.Рекламні системи Google AdWords, Facebook, Instagram, ВКонтакте генерують велику кількість даних про користувачів, тому дозволяють сегментувати аудиторію.![](/wp-content/images/stattyaAnya/banner/2.jpg)
Будьте в тренді
Рік тому всі чекали новий епізод «Зоряних воєн», потім співали про ЛаБут і ловили Покемонів.![](/wp-content/images/stattyaAnya/banner/3.jpg)
Вивчайте конкурентів
Необхідно завжди бути в курсі активності конкурентів. Ви можете взяти участь в битві брендом.Також знання рекламної діяльності конкурентів допоможе вам вчитися на чужих помилках. Адже не завжди, то, що використовують конкуренти, підходить вам.![](/wp-content/images/stattyaAnya/banner/4.png)
Зображення та картинки, а як же текст?
Текст на банери для мобільної реклами повинен бути лаконічним і як можна простим. При цьому він повинен доповнювати зображення і бути з ним єдиним цілим.Пояснюйте вигоди продукту
Не забудьте згадати УТП вашого продукту. Адже на ринку багато конкурентів.Виділяйтеся на тлі конкурентів з ринку!Аналізуйте інтереси користувачів
![](/wp-content/images/stattyaAnya/banner/5.jpg)