Банери для мобільної контекстної реклами. Поради з «приготування»

Контекстна реклама
Смартфон – гаджет, який став невід’ємною частиною людини. Погодьтеся, що він з нами завжди: вдома, на роботі, в транспорті. Це не просто ще один портал в інтернет, це особливе середовище, яка має свої правила і закони. Щоб правильно продавати за допомогою реклами в смартфонах, потрібно змиритися з істиною: екран телефону – це не декстопов. Якщо ви готові створювати мобільну рекламу – ця стаття саме для вас.

Особливі банери – але навіщо?

Google повідомляє, що найнижчий CPI (вартість установки додатка) демонструє тип кампаній Search (+ Play). На жаль, і охоплення цих кампаній найнижчий. Щоб допомогти пошуковим кампаніям, ми звертаємося до медійній рекламі, в якій хоч і CPI вище, але і охоплення при цьому більше. Медійна реклама тягне за собою необхідність для маркетолога створювати банера, які за секундне вплив з користувачем зачеплять їх.  

Яка повинна бути картинка?

Відповідь – яскрава. Не варто забувати, що часу на комунікацію з потенційним клієнтом у вас зовсім небагато. Картинка повинна привернути увагу, зацікавити, спонукати до подальших дій.  

Цільова аудиторія – наше все

Ніколи не забувайте, хто ваші покупці, що вони люблять і чим живуть. Рекламні системи Google AdWords, Facebook, Instagram, ВКонтакте генерують велику кількість даних про користувачів, тому дозволяють сегментувати аудиторію. Використовуйте таргетинг на основі інтересів, не забувайте про гендерну, географічну і вікову сегментацію.  

Будьте в тренді

Рік тому всі чекали новий епізод «Зоряних воєн», потім співали про ЛаБут і ловили Покемонів.

Вивчайте конкурентів

Необхідно завжди бути в курсі активності конкурентів. Ви можете взяти участь в битві брендом. Також знання рекламної діяльності конкурентів допоможе вам вчитися на чужих помилках. Адже не завжди, то, що використовують конкуренти, підходить вам.

Зображення та картинки, а як же текст?

Текст на банери для мобільної реклами повинен бути лаконічним і як можна простим. При цьому він повинен доповнювати зображення і бути з ним єдиним цілим.

Пояснюйте вигоди продукту

Не забудьте згадати УТП вашого продукту. Адже на ринку багато конкурентів. Виділяйтеся на тлі конкурентів з ринку!

Аналізуйте інтереси користувачів

Ви думали, що аудиторія продукту серйозні чоловіки, а він цікавий дітям?   Що ж тоді вивчіть свого покупця, використовуйте аналітику і спеціальні програми для вивчення ЦА. Потім, впроваджуючи цю інформацію в РК, ви уникнете помилок при комунікації з новою аудиторією.

Шрифт наше все

Використовуйте тільки читабельні шрифти. Стандартні варіанти Arial, Verdana, Tahoma. Рекомендується використовувати шрифти без зарубок. Адже контакт користувача з банером всього кілька секунд. Так нехай же він буде ефективним.

Підсумок

При створенні банерів для мобільної реклами дотримуйтеся таких порад: 1. Вибирайте зображення з урахуванням специфіки ЦА; 2. Не бійтеся креативу і експериментів; 3. Пояснюйте вигоди товару або послуги; 4. Аналізуйте переваги аудиторії; 5. Використовуйте тільки читабельні шрифти; 6. Тестуйте рекламні кампанії.
Яна Ляшенко
Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї