Автоматизовані правила в Google Ads істотно спрощують роботу інтернет-маркетолога. Вони дозволяють організувати управління рекламною кампанією за заданим алгоритмом. Логіка дій закладається на початковому етапі, і подальша робота вибудовується відповідно до неї вже без постійної участі фахівця.
Якщо під вашим управлінням знаходиться кілька кампаній, де потрібно відстежувати актуальність ставок, зміна яких відбувається з невеликою періодичністю і носить стрибкоподібний характер (особливо широко ситуація поширена в висококонкурентних сферах), то існує три варіанти вирішення проблеми:
- Робити виправлення вручну, вибравши в налаштуваннях кампанії ручне встановлення ставок;
- Налаштувати автоматичну стратегію за умови, якщо інформації про переходи зібрано достатньо;
- Використовувати платні менеджери ставок.
Інформація! Щоб скористатися будь-яким з перерахованих способів, потрібні додаткові ресурси – трудовитрати, час або гроші.
Якщо можливості чекати або платити немає, то інструмент «Правила» для вас є оптимальним.
Коли актуально використання автоматизованих правил Google Ads?
- Управління сезонними акціями. Наприклад, потрібно прорекламувати обмежену по тривалості акцію, включивши і вимкнувши оголошення строго в певний час;
- Відстеження ефективності маркетингових активностей. Припустимо, необхідно зупиняти покази по тих запитах, де вартість конверсії перевищує заданий ліміт. В якості критерію можуть використовуватися і інші показники;
- Відстеження ефективності зміни ставок. Механізм подібний описаному в попередньому пункті, але натомість припинення показів можна вибрати коригування ставок вгору або вниз відповідно заданим критеріям і алгоритму;
- Контроль позицій. Наприклад, на початку кожного дня алгоритм зіставляє значення ставки з прогнозованою вартістю потрапляння на першу сторінку або ставкою розміщення у верхній її частині. Потім розмір ставки коригується таким чином, щоб оголошення гарантовано потрапило на потрібну позицію. Таке правило зручно включати для застосування різних ставок протягом дня. У поєднанні з відомостями по позиціях працює як аналог зміни вартості кліка по тимчасовому таргетингу з більш широким функціоналом. Це обумовлено тим, що Ви маєте можливість реагувати на фактичну ситуацію на торгах, фіксуючи підвищення або зниження ставки;
- Моніторинг витрачання бюджету. Найбільш поширене застосування – алгоритм блокує кампанію, як тільки витрачений виділений на період ліміт коштів. Використання автоматизованих правил Google Ads допомагає відстежувати поточні і планувати майбутні витрати: заданий бюджет збільшується або зменшується при виконанні рекламодавцем певних умов. Такий функціонал затребуваний при запуску торгових кампаній.
Поради щодо застосування автоправил в Google Ads
- Використання автоправил в Google AdWords має бути обґрунтованим. Не заводьте інструмент без необхідності, а в разі його застосування обов’язково продумайте логіку його роботи;
- Завжди задавайте верхній і нижній межі вартості кліка і рекламного бюджету. Нічим не обмежене зростання ставок може стати причиною неконтрольованого збільшення вартості кліка, а падіння приведе до зменшення потоку відвідувачів;
- Забезпечте необхідний обсяг інформації. Зібрати її можна тільки за досить тривалий відрізок часу;
- Не настроюйте занадто часте коригування вартості та бюджету. Великий коефіцієнт відхилення може привести до безконтрольної перевитрати бюджету і різких перепадів результатів;
- Продумайте графік застосування правил. Розмежуйте спрацьовування кожного з них за часом і переконайтеся, що правила не вступають в суперечність один з одним;
- Для коригування ставок за перехід на основі показника конверсії слід задавати більш тривалий період часу. Це збільшить точність обчислення конверсії;
- З обережністю корегуйте ставки ключових фраз по CTR оголошення. На значення цього показника впливає позиція у видачі та, якщо оголошення зміститься в нижню частину сторінки, CTR може змінитися.
Як налаштувати автоматизовані правила Google?
Будь-які можливі масові дії в Гугл Едс, так само як правила і скрипти, розташовуються в розділі «Інструменти і налаштування».
Знайти пункт «Правила» Ви зможете в одному з блоків цього меню, який називається «Масові дії».
Натисніть на значок «+», щоб запустити нове правило.
Виберіть групу правил:
Для кожної групи можливі різні дії:
- Для кампаній: запустити, зупинити кампанії, скорегувати бюджетні ліміти і відправити e-mail;
- Для груп оголошень: запустити, зупинити групи оголошень, скорегувати ставки на рівні груп оголошень, відправити e-mail;
- Для ключових слів: запустити, зупинити покази по фразі, скорегувати ставки для ключових слів, відправити e-mail.
- Для оголошень: запустити або зупинити показ оголошень, відправити e-mail.
Коли група визначена, слід вибрати дію. Наприклад, у нас є необхідність виконати налаштування автоматизованих правил Google Ads, які б зупиняли контекстні кампанії при перевищенні денного ліміту в 1000 гривень за кожною з них. Для вирішення такого завдання встановимо правило «Призупинити кампанії».
Фіксуємо умови – застосовувати до всіх чинних кампаній при вартості, що перевищує 1000 гривень, при виникненні такої потреби: щодня, раз на тиждень, кожен місяць, одноразово.
Можна уточнити момент запуску і тривалість роботи правила.
Далі можна включити відправку звіту на e-mail відповідно до обраної опцією:
- Після того, як правило було виконано;
- Якщо внесені коректування або з’явилися помилки;
- Виключно при появі помилок;
- Звіт на e-mail не відправляти.
На останньому етапі необхідно придумати назву для правила, для чого найзручніше використовувати зрозумілі терміни і уніфіковані поєднання. Такий підхід спрощує управління правилами при великій їхній кількості. Всі внесені дані потрібно зберегти.
Приклади використання автоправил
Визначити найбільш затребувані і корисні автоправила досить важко. Кожна кампанія має свої особливості, і для кожної знайдеться якась своя незамінна функція. Проте досвід показує, що є серед загального числа такі правила, які використовуються частіше за інших. Зупинимося на них.
Автоматизація сезонного розпродажу
Якщо у Вашому магазині стартує сезонний розпродаж, і необхідно зупинити рекламують її кампанії в певний момент часу, то в загальному випадку можна налаштувати графік роботи РК.
Але за умови, що таких кампаній багато або необхідно в конкретний день зупинити частину з них (наприклад, з незадовільним KPI), зручніше налаштувати відповідне автоправило. Вибираємо пункт «Правила», натискаємо на «+», потім на «Призупинити кампанії» і задаємо перелік РК, на які буде поширюватися дія алгоритму.
Потім вносимо частоту (одноразово), дату і час старту. В якості основи для визначення KPI можна застосовувати число конверсій або потрібну ціну ліда.
Контроль і утримання позицій оголошення
Припустимо, що обов’язковим для обраних кампаній є умова – оголошення повинні бути на верхньому рядку у видачі. Для вирішення такого завдання необхідно налаштувати правило для ключових фраз. Задаємо перелік кампаній, де воно має спрацьовувати. У списку встановлюємо пункт «Підвищити ставки до рівня ціни за клік для показу у верхній частині сторінки»:
Вибираємо періодичність – щодня, але не надто рано, щоб потрапити в найдинамічніший відрізок часу на торгах, який, як правило, випадає на робочі години.
Порада! Ви можете доповнити правило необхідним функціоналом – перевіряти кликабельность оголошення або ціну конверсії і т.п.
Управління бюджетом кампанії
Завдання – зупинити кампанію, коли на неї буде витрачено певний бюджет. Рішення – створюємо автоправило Гугл і визначаємо кампанії для його застосування. Далі задаємо умову – вартість в гривнях:
Алгоритм щотижня перевірятиме, чи виконується умова, паралельно аналізуючи інформацію, зібрану за весь час існування кампанії.
Висновки
Автоматизовані правила Google AdWords позбавляють від рутини і економлять ресурси для поліпшення реклами і пошуку нових напрямків для розвитку. У статті ми розглянули лише кілька правил з великої кількості алгоритмів, що автоматизують роботу інтернет-маркетолога.
Вони виручають в тих випадках, коли проєктів стає занадто багато і встежити за всіма змінами в акаунті вже не виходить. Автоправила приходять на допомогу і не тільки економлять час, але також роблять роботу фахівця більш ефективною і якісною.