Все частіше люди користуються Youtube не тільки для перегляду різноманітних відеоконтентів, але й для активного прослуховування різних подкастів та музики (у тому числі й у фоновому режимі). У зв’язку з цим платформа розробила новий рекламний інструмент для максимального охоплення такої цільової аудиторії – аудіорекламу YouTube Audio Ads.
Компанії можуть підвищити свої охоплення та впізнаваність серед користувачів за допомогою аудіоповідомлень. При цьому обсяг цієї аудиторії в майбутньому може вийти приблизно на такий самий рівень, як і основна аудиторія цього відеохостингу.
Аудіореклама на Youtube є голосовим повідомленням, яке супроводжується статичним зображенням або анімацією, що рухається.
Переваги аудіореклами на YouTube
Аудіореклама на Ютубі володіє аналогічним функціоналом і метриками, як і відеореклама, але новий формат дає можливість значно підвищити впізнаваність будь-якого рекламованого бренду серед численної аудиторії нових слухачів.
Головні переваги оголошень в аудіоформаті на YouTube:
- Збільшення охоплень. Щодня більша частина користувачів не менше 10 хвилин витрачають на прослуховування рекламного аудіоконтенту.
- Доступна ціна виробництва. Створення найпростішого відеоролика вимагатиме від $600, монтаж аудіоконтенту з тими ж вступними коштуватиме приблизно суму від $120 до $250.
- Доступність та простота налаштування. Досвід у використанні звичайної відеореклами на Ютубі, можна без особливих зусиль запустити аудіокомпанію, оскільки її функціонал практично не відрізняється від відеооголошень.
- Застосування нестандартних рекламних ходів. Широкий простір для експериментів, крім того, будь-який бренд матиме мотивацію для формування власного аудіобрендингу.
- Збільшення масштабу охоплень та присутності. Така реклама підходить для використання як у стандартних відеороликах, так і тих, які зазвичай включають для фонового прослуховування (на зразок подкастів, новин або інтерв’ю).
Особливості налаштування аудіореклами в Ютубі
Сьогодні аудіооголошення на відеохостингу знаходяться у режимі бета-тестування. Для користувачів вони доступні в кабінеті Google Ads, їх можна оцінити у Display Ads та Video 360.
Для налаштування аудіореклами в Ютуб необхідно запустити стандартну відеокампанію в особистому кабінеті Google Реклами. До таких оголошень висуваються певні вимоги, яким вони повинні відповідати, щоб їх пропустила система:
Ви можете таргетувати такі оголошення на аудиторії за інтересами, а також користувачів, які цікавляться потрібними Вам темами. У майбутньому платформа планує додати таргетування на треки певного виконавця чи групи, а також певні подкасти.
Важливо! Для показу реклами необхідно переконатися, що послуги та товари, що рекламуються, відносяться до переліку дозволених. У процесі бета-тестування до цього списку не входять медичні препарати, спиртні напої, азартні ігри.
Поради щодо створення аудіооголошень на YouTube
Створюючи рекламні оголошення, потрібно дотримуватися низки рекомендацій:
- Слідкуйте за якістю звуку. В аудіооголошення на YouTube звуковий супровід відіграє головну роль, тому з візуальної складової можна не старатися. Достатньо додати просту анімацію або заклик до дії. У режимі бета-тестування будь-які креативи можна завантажити як URL на Ютуб.
- Не надто швидка мова. Якщо реклама супроводжується закадровим голосом, ролик у 15 секунд має містити не більше 40 слів.
- Доброзичливість в голосі. Такий тон сприяє швидкому перемиканню із контенту на рекламу.
- Додайте заклик до дії. Вимовте голосом адресу свого сайту або назву бренду. Також можна додати посилання на потрібну сторінку відео.
- Дотримуйтесь правил системи. Реклама має відрізнятися нав’язливістю. Також не забувайте про основні правила Google Ads під час створення ролика.