Аудіореклама на Ютубі

Аудиореклама на YouTube Відеореклама

Все частіше люди користуються Youtube не тільки для перегляду різноманітних відеоконтентів, але й для активного прослуховування різних подкастів та музики (у тому числі й у фоновому режимі). У зв’язку з цим платформа розробила новий рекламний інструмент для максимального охоплення такої цільової аудиторії – аудіорекламу YouTube Audio Ads.

Компанії можуть підвищити свої охоплення та впізнаваність серед користувачів за допомогою аудіоповідомлень. При цьому обсяг цієї аудиторії в майбутньому може вийти приблизно на такий самий рівень, як і основна аудиторія цього відеохостингу.

Аудіореклама на Youtube є голосовим повідомленням, яке супроводжується статичним зображенням або анімацією, що рухається.

Переваги аудіореклами на YouTube

Аудіореклама на Ютубі володіє аналогічним функціоналом і метриками, як і відеореклама, але новий формат дає можливість значно підвищити впізнаваність будь-якого рекламованого бренду серед численної аудиторії нових слухачів.

Голосові аудіооголошення на Ютубі

Головні переваги оголошень в аудіоформаті на YouTube:

  1. Збільшення охоплень. Щодня більша частина користувачів не менше 10 хвилин витрачають на прослуховування рекламного аудіоконтенту.
  2. Доступна ціна виробництва. Створення найпростішого відеоролика вимагатиме від $600, монтаж аудіоконтенту з тими ж вступними коштуватиме приблизно суму від $120 до $250.
  3. Доступність та простота налаштування. Досвід у використанні звичайної відеореклами на Ютубі, можна без особливих зусиль запустити аудіокомпанію, оскільки її функціонал практично не відрізняється від відеооголошень.
  4. Застосування нестандартних рекламних ходів. Широкий простір для експериментів, крім того, будь-який бренд матиме мотивацію для формування власного аудіобрендингу.
  5. Збільшення масштабу охоплень та присутності. Така реклама підходить для використання як у стандартних відеороликах, так і тих, які зазвичай включають для фонового прослуховування (на зразок подкастів, новин або інтерв’ю).

Особливості налаштування аудіореклами в Ютубі

Сьогодні аудіооголошення на відеохостингу знаходяться у режимі бета-тестування. Для користувачів вони доступні в кабінеті Google Ads, їх можна оцінити у Display Ads та Video 360.

Для налаштування аудіореклами в Ютуб необхідно запустити стандартну відеокампанію в особистому кабінеті Google Реклами. До таких оголошень висуваються певні вимоги, яким вони повинні відповідати, щоб їх пропустила система:

Вимоги до креативів для аудіореклами

Ви можете таргетувати такі оголошення на аудиторії за інтересами, а також користувачів, які цікавляться потрібними Вам темами. У майбутньому платформа планує додати таргетування на треки певного виконавця чи групи, а також певні подкасти.

Важливо! Для показу реклами необхідно переконатися, що послуги та товари, що рекламуються, відносяться до переліку дозволених. У процесі бета-тестування до цього списку не входять медичні препарати, спиртні напої, азартні ігри.

Поради щодо створення аудіооголошень на YouTube

Створюючи рекламні оголошення, потрібно дотримуватися низки рекомендацій:

  • Слідкуйте за якістю звуку. В аудіооголошення на YouTube звуковий супровід відіграє головну роль, тому з візуальної складової можна не старатися. Достатньо додати просту анімацію або заклик до дії. У режимі бета-тестування будь-які креативи можна завантажити як URL на Ютуб.
  • Не надто швидка мова. Якщо реклама супроводжується закадровим голосом, ролик у 15 секунд має містити не більше 40 слів.
  • Доброзичливість в голосі. Такий тон сприяє швидкому перемиканню із контенту на рекламу.
  • Додайте заклик до дії. Вимовте голосом адресу свого сайту або назву бренду. Також можна додати посилання на потрібну сторінку відео.
  • Дотримуйтесь правил системи. Реклама має відрізнятися нав’язливістю. Також не забувайте про основні правила Google Ads під час створення ролика.
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї