62% користувачів, які зазнали труднощів з використанням моб. версії сайту, рідше купують у цього бренду.
Якщо раніше, все говорили про важливість наявності мобільної версії сайту, то зараз важливо щоб вона була швидкою, конверсійної.
Маркетингова команда зобов’язана приділити великий шматок роботи по оптимізації мобільної версії сайту. Розробники повинні бути в курсі останніх трендів і методів розробки. Дизайнери, повинна бути добре знайомі з кращими практиками мобільного UX
З чого ж почати оптимізацію сайту?
1. Звичайно з постановки чітких KPI (наприклад, конверсія, показник відмов, середня тривалість сеансу і т.д.). Наприклад, якщо 70% відвідувачів відвідують ваш сайт з моб.версіі, але тільки 35% роблять цільове дитячі (замовлення, дзвінок, купівлю), значить є проблема з моб. версією.
2. Продуктивність сайту.
Зараз ця фраза прозвучить банально, але середній час завантаження сторінки моб. версії становить 15,3 сек . Згідно даних Гугл, більше половини сеансів завершується відразу, якщо швидкість більше 3 секунд.
Як перевірити швидкість свого сайту?
Як мінімум 1 спосіб за посиланням сервісу TesMySite , Сервіс developers допоможе побачити які з елементів впливають негавтінос на швидкість сайту.
3. Займіться оптимізацією поточної платформи сайту.
Зараз є багато CMS (сучасні веб-технології AMP і PWA , які можуть створювати не тільки привабливі сайти, але і продуктивні і швидкі.
4. Постійно тестуйте.
Єдиний шлях розуміння того, що насправді хочуть користувачі – створити кілька варіантів і подивитися що спрацює краще. Наприклад, Амазон змінює ціни більш 2,5 разів в день.
5. Думайте як клієнт.
Переконайтеся, що ви відповідаєте очікуванням клієнтів і вашим цілям зростання мобільного зв’язку, спираючись на ці принципи і інвестуючи там, де це важливо.
Підсумуємо всі вищевказані пункти:
1. Ставте чіткі KPI по оптимізації сайту і відстежуйте їх.
2. Оптимізуйте швидкість сайту хоча б до 3 секунд. Для того, щоб дізнатися швидкість свого сайту скористайтеся сервісами TestMySite.
3. Використовуйте нові продуктивні платформи для сайтів. Вони дозволять створювати швидкі і візуально красиві сайти.
4. Проводьте а/б тести. Ніколи відразу не створите ідеальний варіант посадкової. Тільки тестування.
5. Думайте як клієнт. Як ви можете спростити процедуру покупки товару/послуги на вашому сайті?
Пам’ятайте, що сайт може бути і досить непоганим за рівнем конверсії, але всю ситуацію може псувати " неякісний трафік ", наприклад, з Google Ads (контекстної реклами) або фейсбук реклами. Правильно підібрана аудиторія з релками Гугл + хороша посадкова = дешеві конверсії та рентабельні продажу.
Хочете дізнатися, на скільки Ваша контекстна реклама якісна? Замовте аудит аккаунта Google Ads.