Як використовувати тренди в рекламі косметики Google Ads

Контекстна реклама

Традиційні косметичні інгредієнти знову в тренді

Згідно з внутрішніх даних Гугл, інтерес в « натуральної » і « органічної » косметиці все ще великий. Раніше користувачі активно використовували загальні фрази на кшталт « органічний тональний крем », то зараз забивають в пошуковий рядок Google конкретні запити з назвою інгредієнтів.

На скрині вище вказані топові продукти за запитами Гугл.

До чого примітний той факт, що б’юті-фанати використовують дані інгредієнти абсолютно по-різному.

Так, алое. Наші прабабусі використовували цей продукт для лікування кашлю, або як засіб від опіків/прикладали до ранки:).

Але даний продукт можна застосовувати і по-іншому. Наприклад, на YouTube відео в якому блогер показує як зробити маску з цього продукту. Всього да 4 місяці це відео набрало більше мільйона переглядів. Схожі ролики можна знімати в контексті боротьби з висипом вугрів, для росту волосся і інше.

Як же скористатися даною інформацією?

Подивіться на склад косметики, яку ви продаєте. Напевно, в ваших продуктах вже наявний інгредієнти, трендові в пошуку.

 

Гугл також зазначає, що в 2017 році в 90% найпопулярніших відео про алое, як косметичний засіб, що не згадувалося жодного бренду косметики.

Можливі варіанти дій, з урахуванням отриманої інформації:

1. Замовити   рекламу у тих блогерів, які роблять схожі відео з метою реклами вашого бренду/продукту.

2. Використовувати контекстну рекламу Google як спосіб просування свого продукту через Google пошук.

3. Використання « особливих аудиторій по намірам »

4. Перетнути аудиторію по намірам з ключовими словами з топовим інгредієнтів і показати цю рекламу користувачам Ютуб.

5. Запустити відеорекламу в YouTube по користувачах, які вбивали в Google пошук конкретні ключові слова

Також, Ютуб анонсував інструмент Director Mix, який дозволить, завантаживши кілька варіантів відео, створювати тисячі креативів і показувати їх максимально релевантної аудиторії. А значить створювати рекламу буде простіше.

Хочете збільшити продажі косметики з реклами Google? Або плануєте запустити рекламу косметичних продуктів?
Залиште заявку на нашому сайті або зателефонуйте і ми Вас проконсультуємо.
Також у нас є напрацьовані інтелектуальні стратегії просування косметики в рекламі Google.

Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї