Як в магазині на Horoshop налаштувати відстеження конверсій?

Как настроить отслеживание конверсий в магазине на Хорошоп? Horoshop
 

Всім привіт. Мене звати Яна Ляшенко і я Google-логіст. І в сьогоднішньому відео вам покажу як на Хорошопі налаштувати розширене відстеження конверсій з передачею е-мейла і номера телефону. А для конверсії тег покупка, в мене є окреме відео як налаштовувати тег покупка на Хорошопі. В цьому відео не буду це розглядати. Десь буде тут посилання або внизу, або без проблем плейлист на Хорошопі знайдете. Вам покажу як налаштувати це розширене по тому як це пояснює сам Google. Ну, тобто, це варіанти як він розказував як це можна налаштувати.

Оформлення тестового замовлення, заповнення полів

То з чого ми з вами почнемо загалом? Ось дивіться, в мене є Таг Менеджер. Нажимаю я прев’ю. Сайту звичайно ви не побачите, не буду демонструвати клієнта, якому я це налаштовую. Але що робимо? Ваша задача зробити що? Правильно, в мене вже тут товар зроблений. Я нажимаю «Оформити замовлення». Дивіться, тут буде все заблюрене – назва товару, крім оцього блоку оформлення замовлення, щоб ви бачили. Дивіться, що тут пишу. Нехай це буде, не знаю, «Янка тест», номер телефону. Дивіться, зараз, він у мене вже тут прописаний. Ну давайте щось там понаписуємо. Да, і ось телефонна пошта.

Налаштування передачі номера телефону

Як треба це все налаштувати для Google Таг Менеджера? Ідемо в наш Google Таг Менеджер. Переходимо в оцей блок. Він в мене називається Variables. А у вас це будуть перемінні, якщо у вас відповідно інтерфейс не англійською мовою.

Ось у цьому блоці в User-Defined varbles. Тут в вас буде два блока, це вбудовані перемінні. І, здається, це те, що ми визначаємо окремо. Буде та сама структура. Я нажимаю «New», нажимаю «Конфігурація».

Я шукаю такий пункт, який називається, якщо його не пропустила, DOM Element.

Зафіксувала. В цьому DOM Element вибираю CSS селектор. Зафіксували.

Далі мені треба вставити цей селектор. Нічого складного, повірте, тут не буде. Повертаємося на наш сайт. Стаємо просто ось на наш номер телефону. Нажимаємо правою кнопочкою «Просмотреть код» або ви там визиваєте ось оцей код, комбінацію клавіш, якщо у вас там Windows. На жаль, на Віндовсі не пам’ятаю. Тапаєм правою кнопочкою. Дивіться, от якщо клацну, наприклад, на імені «Просмотреть код», воно відразу мені підсвічує таким синьовато-блакитним кольором ось оцей блок даних.

Якщо тапну на номер телефону, нажму «Просмотреть код», у мене відповідно ця штука буде. От нічого більше не клацючи, просто наводимо на цей блок який нам підсвітило. Клацаємо правою кнопочкою, вибираємо «Копіювати» > «Копіювати селектор». Більше нічого не робимо.

Повертаємося в наш ГТМ, просто вставляємо цей длинющий кодіще, який в нас є ось тут. Далі, тут обов’язково ми прописуємо, не повірите що, value.

Далі ви повинні обізвати цю штуку. Ну наприклад, я його назву Phone Css-2 Y, тому що я вже для ребят своїх знімала це відео. В мене така переміна схоже є.

Налаштування передачі електронної пошти

Те ж саме я зараз зроблю з емейлом. Конфігурація перемінної. Шукаю знову DOM Element, міняю на CSS селектор. Повертаюсь на сайт. Емейл, будь ласка, це дуже, це дуже принципово важливо для Гугла, щоб був емейл, фіксувався.

Тому що, якщо ми подивимося на справку, поки що ця справка актуальна. Можливо вони перепилять, перероблять. Тому що все міняється. Телефон як окрему переміну можна трекати лише, якщо є емейл. Тому у вас немає особливих виборів треба щоб емейл був. Тому що можна ще добавити прізвище, ім’я, але я не бачу сенсу в цьому. Наприклад, він в таргетуванні не використовується. Можна було взяти місто і адресу, але система попросить вас, щоб передавалися, наприклад індекс. А індексів тут немає. Короче, щоб не заморачуватися, от емейла і телефона буде вам достатньо.

Знову праву кнопочку на емейл, «Просмотреть код». Ось, він у мене підсвітився. Правий кнопочка, «Copy» > «Copy selector».

Вертаємся. Просто вставляю. Тут прописую value. Email – Css Y, тут помічу явно. Зберігаємо.

Перевірка чи передаються параметри по налаштованому збору

Що тепер робимо? Тепер нам треба перевірити чи трекаються ці, в принципі, параметри. Як це зробити? Знову клацаю Preview. Нажимаю прев’юшечку. Переходжу на свій сайт. Дивіться, у мене, оскільки товар уже в корзинці, я відразу в корзину йду. Якщо у вас тут воно не відображається – товар добавляю корзинку, «Оформити замовлення». Дивіться, в мене тут була написана «Янка тест», давайте напишу «Янка RRRRRR». Отак. Номер телефона давайте от переробимо. Там 96, двієчки і емейл ми переробимо. Отак і зафіксували. Тобто ви бачите, що зараз написала тут.

Я повертаюсь в попереднє віконечко, яке нам відкрив просмотрщик. Ось у мене є ця сторінка оформлення замовлення. Переходжу на перемінні. І що я дєлаю? Ось просто підіть по ось оцим клікам, які в нас були. Що ви тут побачите? «Email Css Яна».

Оце, що створила. Магія. Тут що то происходить. Правильно? Навіть якщо у людини там що-то помінялось в жизні. Вона думає, Боже, з помилкою ввів емail і вона його перероблює, не знаю, усіпусік.

Боже, що роблю? Усі-пусі. Вертаємося сюди. Переходимо на 24-й. Зараз так, що в нас тут? Кудись він знову клацає. В нас цей клік фіксується. І що ми бачимо? в нас тут уже усіпусік.

Тут було 122, там могло бути ще щось типу tedd22. Це все неважливо, тому що ми ці дані будемо потім відправляти по події. Тобто в результаті піде лише конєчний усіпусік у нас.

Те ж саме у нас відбувається з номером телефону, якщо ви побачите. Ось якщо, знову зараз, ось отут номер телефону замінюю. Нехай це будуть одинички, знову клацаємо в якийсь інший елемент. 26 строчку беру. Вуаля, є інші номера телефонів. Це те, що ми з вами хочемо фіксувати. Захочете таку саму штуку, можете зробити для імен там, прізвищ, т.д. та інше. Це вже дальше ваша фантазія.

Налаштування змінних в тег покупки

Що далі? Йду в теги обов’язково. Знаходжу свій тег покупки, який в мене був налаштований.

Розвертаю його, нажимаю сюди і обов’язково шукаю ось такий ось блок, який в мене називається Include user-provided data from your website. Ну, це «Включити пользовательские дані». В мене вже тут вибраний він, але, умовно, ви можете нажати «New variable» ось.

User-Privided data. Вибрати «Вручну задати». І отут усе позадавати що вам треба.

Взагалі воно не грає ролі. В мене там був. Я його зараз перероблю, тому що у спеціаліста не вийшло це налаштувати. Показую як це коригувати. Ось, відповідно, це також демонструю. Це в мене буде нова перемінна «Емейли». Пам’ятаєте емейли у нас «Css 2» ми робили. А ні, емейли ми не робили «Css 2». А телефон ми робили двоєчку. Ось 2 Y. Це ті ж самі, якщо перевірити, оці речі, які ми з вами, де воно тут усіпусік наш «Email – Css Y». Чому я використовую такі «усіпусік»? Ви тоді дуже добре запам’ятовуєте все.

Дивіться, по такій самій технології, ви можете взяти перше ім’я, ну тобто це ім’я, прізвище, вулицю, місто, регіон, країну, postal code. Єдине, що коли ми добавляємо, тут можна добавити декілька параметрів. Дивіться, ім’я, прізвище. Воно особливо не несе ніякої цінності для таргетування. Google колись говорив, що він буде робити персоналізовану рекламу, тобто якщо людина там написала Яна, то він буде говорити «Яна», там наприклад «Яна, ця пропозиція для вас», умовно, або щось типу такого.

Поки що такого розпространення не бачила, тому не знаю, хочете трекайте, хочете не трекайте. Це по вашому бажанню. В принципі для більшості сайтів України люди прописують реальне прізвище, ім’я. Чому? Тому, що вони хочуть, щоб їм Новою Поштою щось відправили.

Вулиця, місто. Єдине, що тут вам не буде достатньо – це постал кода. Тому що, якщо ми подивимося на структуру чекаута Хорошопа, в нас тут є доставка, воно потрекає, що це не відділення. Воно візьме адресу цього відділення.

Не рекомендую все-таки по цьому таргетуватися, тому що я не впевнена чи це буде супер коректне. Тому що конечна задумка таргетування по адресам, точніше збір цих даних була в тому, що система б розуміла в якому з регіонів краще або там вулиць з радіусом в один кілометр щось гарно працює, щось погано працює. В принципі, можна брати для цього трекати самі локації Нової Пошти. В принципі на пошту приходять лише люди з покупательскою способностю. Але оскільки цей момент не дотестований, щоб не було такого, що система спробує влити гроші лише в цей радіус, а там люди наприклад приходять забирати свої посилки, а не шось купувати. Тому це таке – 50 на 50. Але тут не вистачає індекса просто. Якщо ви знаєте у нас, наприклад… Чого в нас, якщо ви візьмете якісь забугорні проекти шопіфаєвські, будь-який там американський сайт відкриєте в них, коли доходиш до чекаута в них все просто – адресу, вулицю і посталкод. Це також робиться, тому що такі вимоги, ось наприклад Гугла.

Тобто оце зробили, для України цього буде достатньо. Save «User-Provided Data». Я її обізву Яна, умовно. Зберігаю.

Дивіться ця штука буде відпрацьовувати на подію purchase. На Хорошопі, нагадую, подія purchase відпрацьовує, коли ми нажимаємо кнопочку «Оформити замовлення», тоді ці дані лише відправляються. Тому, якщо там людина переплутала емейли, там номер телефона коригувала все рівно в кінцевому ітозі відправиться те, що було останнім. Ось те, що було останнім. Це досить добре, досить зручно.

Налаштування збору змінних з використанням сторонніх скриптів

Якщо ж, наприклад, вам потрібно, ну наприклад, у вас тег покупка, реалізований напряму з Хорошопа, є такі ситуації, коли там ставлять додатковий скрипт. Я такий спосіб не дуже рекомендую. Краще вже через ГТМ. Тоді у вас більше гнучкості в управлінні. Тому що ви можете в цей purchase добавити весь набір даних, які вам там цікаво задати ці параметри. Захочете – поміняєте. Все-таки це трішки зручніше, ніж просити це робити когось. Якщо раптом ви це вносите напряму там через скрипти, які ви вносите безпосередньо в Хорошoп, тоді вам треба буде зробити такий тег, який називається Google Ads User-provided Data Event.

Ви нажимаєте сюди Tag configuration. Вибираєте цей Google Ads і вибираєте, ось бачите він в мене останній. Ви його не переплутаєте User-provided – це дані надані користувачами.

Сюди ви вставляєте ID свого Google Ads. Це оце все, що йде після AW-. Це ви можете знайти в своїй конверсії. User Data вибираєте, які ви там створили перед цим і тригер вибираєте. Якщо на Хорошопі – це purchase. То вибираєте purchase. Все зберігаєте, публікуєте. Все, вуаля. Ця штучка в вас буде працювати.

В даному випадку це призупиняю, тому що в принципі всі дані будуть передаватися ось тут. Цей блок потрібен більше, коли у вас трішки відрізняється або не в один момент, або різними способами, це способами, це доналаштовано.

Публікація і аналіз результатів

Все, далі залишилось лише опублікувати. Як швидко Google, в принципі, відреагує на коректність даних. Дивіться, він буде дуже часто сваритися в будь-якому випадку на те, що якісь дані відсутні. Тому що як мінімум при повторному замовленні оцієї електронної пошти вже не буде тут підсвічено. Тобто вона зберігається десь там в кукісах чи де користувача, то людей треба заставляти виходити зі свого профілю. Тут якась авто наче реєстрація іде. Тому тут я вам не знаю що сказати. В принципі, більшості даних буде достатньо, якщо воно буде в такому вигляді. І десь лише через днів 45, як Google говорить, добре, що не 40. Він в принципі десь через місяць, він вам більш-менш адекватно покаже аналітику по тому як він з неї скористається.

Загалом, десь на протязі трьох діб ви побачите чи, в принципі, він з’їв ці параметри, чи не з’їв ці параметри. В інтерфейсі буде він підсвічувати «потребує уваги» чи не буде. Але, зазвичай, це може зайняти трішки більше часу.

Але це прям супер простий варіант без написання скриптів, взяття якихось перемінних, якщо ви не програміст. Це прям по тому мануалу, який давав сам Google, точніше гуглери записували відео, це пояснювали як це брати все, наче супер коректно. Все трекається. Усіпусіки чи що ви там захочете взяти. Все, ось фіксується, будь ласка, це все відправляється по події purchase.

Ось, практично все, що хотіла вам сказати.

Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї