Як створити оголошення для контекстної реклами?

Як правильно писати оголошення? Контекстна реклама

Уявіть, Ви створили рекламну кампанію, ретельно підібрали ключові слова, налаштували таргетинг, але результат залишає бажати кращого – покази є, а переходів і конверсій мало. У чому може бути проблема?

Зараз рекламних пропозицій настільки багато, що у користувачів інтернету вже просто розвинулася банерна сліпота і вони перегортають блоки з рекламою, не помічаючи їх. Однак це не означає, що контекстна реклама неефективна. Секрет у тому, щоб створити по-справжньому чіпляюче, привабливе оголошення, що виділяється на загальному тлі.

Це допоможе не тільки підвищити CTR, а й залучити “правильних” відвідувачів – цільову аудиторію, готову до покупки. Ба більше, що вищою є якість з погляду пошукових систем, то нижчою буде вартість кліка і, відповідно, вищою окупність інвестицій (ROI) кампанії загалом.

Далі поговоримо про те, як створити ефективне оголошення для контекстної реклами, як можна зробити його більш релевантним, інформативним і що для цього потрібно.

Як правильно скласти оголошення для контекстної реклами?

Як достукатися до цільової аудиторії за допомогою оголошення?

Перед тим, як скласти оголошення для контекстної реклами, обов’язково врахуйте такі рекомендації:

  1. Визначте свою цільову аудиторію. Перш ніж писати текст, чітко сформулюйте, на кого він буде спрямований. Враховуйте соціально-демографічні характеристики (стать, вік, дохід), інтереси, потреби та “болі” аудиторії. Говоріть із потенційними покупцями їхньою мовою, застосовуйте зрозумілі їм терміни і сленг.
  2. Поставте конкретне завдання. Що Ви хочете отримати від реклами – підвищити продажі певного товару, збільшити трафік, отримати заявки? Це має бути щось вимірне і досяжне. Так Ви зможете підібрати правильні слова і написати релевантний текст.
  3. Сфокусуйтеся на перевагах і вигодах. У тексті обов’язково вкажіть 1-2 переваги Вашої пропозиції. Що отримає людина, якщо вона здійснить цільову дію? Чому їй потрібно вибрати саме Вас? Відстройтеся від конкурентів, покажіть свою унікальність.
  4. Пишіть коротко і ємко. Оголошення мають обмеження за кількістю символів. У Вас є всього пара секунд, щоб зачепити увагу людини і спонукати зробити клік. Тому відмовтеся від “води”, штампів і складних мовних конструкцій. Пишіть просто, конкретно і по справі.
  5. Тестуйте й оптимізуйте. Після створення оголошення, обов’язково відстежуйте його ефективність – CTR, кількість конверсій, ціну за клік. Не бійтеся експериментувати, змінюючи заголовки, тексти і відображуване посилання. Регулярно аналізуйте результати й оптимізуйте кампанію, відключаючи неефективні елементи та масштабуючи ті, що приносять більше конверсій.

Поради щодо створення ефективних оголошень для контекстної реклами

Настав час поговорити про більш специфічні поради та хитрощі, які допоможуть витиснути максимум із кампаній у Google Ads. Які конкретно слова застосовувати, щоб підвищити клікабельність? Як зробити візуально привабливий і помітний на тлі конкурентів заголовок? Яких помилок слід уникати? Зараз розберемося.

Правильно складіть текст і заголовок

Почнемо із заголовка. Головне його завдання – привернути увагу користувача і спонукати користувача клікнути. Він має бути максимально релевантним пошуковому запиту. Ідеальний варіант – ключова фраза присутня прямо в заголовку.

Якщо людина шукає “замовити доставку хінкалі”, і бачить у рекламному заголовку “безплатна доставка хінкалі”, вона з великою ймовірністю перейде за таким посиланням, ніж якщо там буде вказано “ресторан грузинської кухні”.

Крім цього, заголовок має залишатися інформативним і чітко відображати суть пропозиції. Не захоплюйтеся креативними формулюваннями на шкоду ясності. Пам’ятайте, у Вас тільки 30 знаків (з пробілами), тому кожне слово має працювати.

Переходимо до тексту. Тут трохи більше місця – в поле опису можна вмістити до 90 знаків. Цього цілком достатньо, щоб коротко, але ємко розповісти про переваги товару або послуги, і закликати до дії.

Основні принципи написання ефективного тексту:

  1. Фокусуйтеся на вигодах і УТП. Відповідайте на запитання – чим Ваша пропозиція краща за інші? Що Ви даєте клієнту? Чому йому варто обрати саме Вас?
  2. Уникайте загальних слів і штампів. “Найкраща якість”, “вигідні ціни” – подібні формулювання майже нічого не значать. Пишіть конкретно – “гарантія 2 роки”, “знижка 50%”.
  3. Підкріплюйте заяви фактами і цифрами. Замість “швидка доставка” напишіть “доставимо за 60 хвилин”. Люди більше довіряють об’єктивній інформації.
  4. Зробіть текст максимально коротким і зрозумілим. Уникайте складних речень, дієприкметникових і дієприслівникових зворотів. Одна думка – одне речення.
  5. Пишіть із великої літери. Такі оголошення краще привертають увагу і сприймаються як значущі.

Наведемо приклад гарного тексту для інтернет-магазину, припустімо, одягу:

Заголовок: “Купити одяг Adidas у Києві”. Текст: “Понад 500 моделей. Гарантія якості. Примірка перед покупкою. Доставка за 24 год. Подарунок за замовлення!”

Як бачите, текст містить конкретні факти, обіцяє вигоду, закликає до дії. При цьому, він залишається легко читабельним і просто сприймається.

Додайте заклик до дії

Заклик до дії в оголошеннях контекстної реклами

За допомогою такого посилу Ви даєте користувачеві чітке розуміння, що йому потрібно зробити просто зараз, мотивуєте на цільову дію. Однак важливо не перегинати палицю і не скочуватися у відверту “жесть” на кшталт “Купуй негайно!” або “Тільки сьогодні!”.

Сучасний користувач інтернету не довіряє надто нав’язливим пропозиціям і підходу “просто в лоб”. Тому заклики до дії мають бути коректними, ненав’язливими, але спонукальними.

Ось кілька хороших прикладів:

  • “Порівняйте ціни”;
  • “Скачайте каталог безкоштовно”;
  • “Отримайте консультацію фахівця”;
  • “Забронюйте столик онлайн”;
  • “Залиште заявку зі знижкою”.

Зверніть увагу – всі ці заклики пропонують користувачеві просту, необтяжливу дію, яка не вимагає серйозних зобов’язань, але при цьому підштовхує його зробити перший крок. Саме такий підхід найбільш ефективний.

Вкажіть ціну

Так, якщо ціни високі, це може дещо знизити клікабельність, зате Ви отримаєте більш цільовий трафік. Плюс покажете потенційним клієнтам свою відкритість і готовність ділитися інформацією.

Багатьох користувачів дуже дратує, коли вони бачать на сайті “Вартість за запитом”, “Дізнайтеся вартість за телефоном” або “Відправлю ціну в директ” в Instagram. Зараз люди хочуть отримувати всі дані тут і зараз, щоб швидше прийняти рішення.

Якщо Ваші ціни нижчі, ніж у конкурентів – сміливо показуйте їх, це буде плюсом. А якщо раптом вищі за ринок – що ж, принаймні Ви відсієте випадкових відвідувачів і заощадите бюджет.

Дуже добре в рекламі працюють різні акції, знижки, бонуси. Згадка про них в оголошенні здатна значно підвищити CTR і кількість конверсій. Придумайте для своїх клієнтів цікаву пропозицію і обов’язково анонсуйте її в тексті реклами.

Це може бути сезонний розпродаж, подарунок у разі купівлі від певної суми, безкоштовна доставка тощо. Головне – чітко і ясно сформулювати вигоду для користувача.

Використовуйте ключові фрази

Якщо в тексті та заголовку присутні ключові запити, які збігаються з тим, що ввів користувач у пошуковому рядку, вони виділятимуться жирним шрифтом. Відповідно, реклама матиме помітніший і привабливіший вигляд на тлі інших:

Ключові слова виділені жирним в оголошенні

Це також підвищує релевантність оголошення для пошукової системи та покращує показник якості. Цей параметр впливає на ранжування оголошень і вартість кліків в аукціоні. Чим він вищий – тим частіше реклама буде показуватися в топі видачі і за вигіднішою ціною за перехід.

Однак тут важливо знайти баланс і не переборщити. Не варто бездумно напихати ключі в кожне речення, це має неприродний вигляд і може призвести до зворотного ефекту – зниження клікабельності та конверсій. Намагайтеся органічно вписувати ключові фрази в текст, щоб зберігалася читабельність і передавався потрібний маркетинговий посил.

Що стосується самого підбору семантичного ядра – тут працює принцип “краще менше, та краще”. Не намагайтеся осягнути неосяжне і просуватися відразу за сотнями розрізнених запитів. Почніть з однієї конкретної категорії товарів або розділу з послугами на сайті. Зберіть максимально повну семантику, що охоплює всі вкладені низько- і середньочастотні фрази. Саме вони дають найбільш конверсійний трафік.

Відсікайте нецільову аудиторію

Часом у гонитві за високим CTR рекламодавці складають дуже помітні і провокаційні оголошення, які приваблюють масу випадкових людей. Так, кліків буде багато, але який з них толк, якщо людина просто помилилася і не збиралася нічого купувати?

Тому не бійтеся вже в тексті оголошення відсікати свідомо нецільову аудиторію – це заощадить Ваш бюджет і підвищить відсоток конверсій. Використовуйте конкретику:

  • Вказуйте стать і вік цільової аудиторії, якщо це принципово (“стильний одяг для дівчат”, “розвивальні іграшки для дітей 3-5 років”).
  • Позначайте ціновий сегмент і позиціонування (“елітні італійські меблі”, “бюджетні тури Польщею”).
  • Підкреслюйте особливі характеристики та умови (“гарантія 3 роки”, “тільки для юр. осіб”, “послуга надається у Львові”).

Якщо ці критерії не підходять випадковому користувачеві – він просто пройде повз, не витративши Ваші гроші і не зіпсувавши поведінкові фактори на сайті.

Використовуйте розширення

Розширення для підвищення ефективності оголошень

Розширення оголошень у Google Ads дають змогу зробити їх більш інформативними, привабливими та клікабельними. Фактично, вони дають можливість вмістити набагато більше корисної інформації в обмежений простір рекламного блоку і тим самим підвищити його ефективність.

Згідно з даними самого Гугла, використання розширень здатне збільшити CTR оголошень на кілька відсотків. І це цілком зрозуміло – адже що більше релевантної інформації бачить користувач, то вищою є ймовірність, що він зацікавиться і перейде за посиланням.

Отже, давайте розберемося, які саме типи розширень можна додати в Google Ads і як їх правильно використовувати:

  1. Уточнення. Це короткі текстові блоки (до 25 символів), які з’являються під основним текстом оголошення і дають змогу повідомити клієнтам про переваги, акції або додати УТП. Наприклад: “Безкоштовна доставка”, “Знижки до 50%”, “Консультація в подарунок” тощо. Можна додати до 20 уточнень, які будуть ротуватися і показуватися залежно від контексту пошукового запиту.
  2. Швидкі посилання. Крім основного посадкового URL, Ви можете додати до 4 додаткових посилань на різні сторінки сайту – категорії товарів, інформацію про доставку, блог тощо. Це дає змогу користувачам одразу потрапляти в потрібний розділ, підвищує глибину переглядів і кількість конверсій. До кожного посилання можна додати опис у 2 рядки по 90 символів.
  3. Структуровані описи. Це готові шаблони для додавання додаткових параметрів продукту за певними категоріями. Серед них “Послуги”, “Бренди”, “Моделі”, “Курси”, “Зручності” тощо. Для кожного параметра можна вказати до 10 значень. Такий структурований формат допомагає користувачам швидко оцінити Вашу пропозицію та ухвалити більш усвідомлене рішення про співпрацю.
  4. Адреси та номери телефонів. Дуже корисне розширення для локального бізнесу – кафе, магазинів, сервісів. Показуйте користувачам адреси офісів/точок продажів, години роботи, телефони, схему проїзду. Це підвищує довіру і полегшує зв’язок з Вами. Крім того, на смартфонах номер буде клікабельним.
  5. Ціни. Актуально для інтернет-магазинів і каталогів з товарами. За допомогою цього розширення можна показувати ціни на певні SKU прямо в оголошеннях. Це економить час користувача і привертає відразу тих, хто готовий купувати за такою вартістю.
  6. Промоакції. Інформація про знижки, розпродажі, подарунки – те, повз що складно пройти. Вкажіть умови, терміни і розмір вигоди, яку отримає клієнт, і CTR оголошення гарантовано зросте.
  7. Посилання на додатки. Якщо у Вас є мобільний додаток – обов’язково додайте на нього посилання в оголошення. На смартфонах також буде показуватися іконка і кнопка для швидкого встановлення.

Головна перевага розширень у Google Ads – вони абсолютно безкоштовні. Ви не платите окремо за покази або кліки за додатковими посиланнями, кнопками тощо. При цьому вони реально підвищують видимість і привабливість реклами, дають користувачам більше можливостей для взаємодії з бізнесом.

Інші секрети підвищення ефективності оголошень

Грамотний підбір семантичного ядра, складання заголовків і текстів, використання розширень – все це справді працює і дає змогу підвищити клікабельність, релевантність і ефективність контекстної реклами.

Але секрет ефективних оголошень у контекстній рекламі криється не тільки в цьому. Існує ще низка менш очевидних, але не менш дієвих прийомів, які допоможуть витиснути максимум з рекламної кампанії та виділеного маркетингового бюджету.

Запустіть ротацію

Обов’язково використовуйте A/B тестування (ротацію) для кожної групи ключів. Для цього потрібно створити кілька варіантів для оголошення з різними заголовками, текстами, закликами до дії.

Система сама частіше показуватиме ті варіації, які краще працюють і приносять більше кліків. А Ви зможете відстежувати статистику, відключати неефективні комбінації і таким чином оптимізувати бюджет.

Використовуйте оператор IF

Оператор IF дає змогу змінювати окремі елементи тексту залежно від заданих умов. Наприклад, показувати особливу пропозицію тим, хто вже раніше відвідував сайт, або надсилати заклик встановити застосунок тим, хто зайшов із мобільного пристрою.

Оператор IF у рекламі Google Ads

Працює це так – Ви розмічаєте в тексті оголошення певні “змінні” фігурними дужками {ось так}. А потім задаєте правила підстановки через інтерфейс Google Ads. Наприклад: {текст 1} – якщо користувач зайшов з ПК, {текст 2} – якщо зі смартфона. Можна налаштувати десятки різних умов і варіантів тексту. Дерзайте!

Підключіть динамічні оголошення

Це справжня паличка-виручалочка для інтернет-магазинів і сайтів з великою кількістю товарів/послуг. Уявіть, як складно вручну створити оголошення під тисячі ключових фраз. А динамічні оголошення допоможуть зробити це автоматично.

Принцип роботи такий: Google сканує сайт, аналізує контент, заголовки, ключові фрази. А потім на основі цих даних самостійно генерує оголошення, релевантні пошуковим запитам користувачів. Вам залишається тільки задати загальний шаблон тексту оголошень і виключити сторінки, які не братимуть участі в рекламній кампанії.

За статистикою, динамічні оголошення показують CTR на 10-15% вище, ніж звичайні кампанії. При цьому вони економлять купу часу і сил. Тож, якщо Ви досі їх не використовуєте – дуже рекомендуємо це виправити.

Сегментуйте аудиторію

Один із головних принципів ефективної реклами – вузький таргетинг і персоналізація. Що точніше Ви сегментуєте аудиторію, то вищим буде відгук і коефіцієнт конверсії. Особливо це актуально для бізнесів із широкою ЦА.

Наприклад, якщо Ви продаєте одяг, не варто намагатися охопити всіх користувачів інтернету за загальними запитами на кшталт “купити сукню”. Сегментуйте свою потенційну аудиторію.

Чоловікам показуєте одні оголошення, жінкам – інші. Тим, хто шукає великі розміри – треті, прихильникам окремого модного напряму – четверті. Так Ви зможете звертатися до різних сегментів їхньою мовою і робити максимально релевантні пропозиції.

Те ж саме стосується інших товарних категорій. Рекламуйте преміум і економ окремо, використовуйте в текстах відповідні маркери – “елітні”, “доступні”, “недорогі” тощо.

Вибирайте релевантні посадкові сторінки

Принцип максимальної релевантності тут теж працює на всі 100%. Людина повинна потрапляти рівно туди, куди її “кличе” оголошення.

Клікнула на пропозицію конкретного продукту – потрапила на картку цього самого товару. Шукає за запитом “купити OnePlus Nord” – не треба кидати його в загальну категорію з усіма смартфонами цього бренду. Зацікавився знижкою або спецпропозицією – направляйте прямо на сторінку з умовами акції.

Вищий пілотаж – це зробити взагалі окремий лендінг під кожну групу пошукових запитів. Тут вже точно не буде жодних запитань про якість трафіку і коефіцієнт конверсії.

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї