Як працювати з показником оптимізації Гугл?

Показник оптимізації в Google Ads Контекстна реклама

Показник оптимізації — це новий сервіс від Google, що дозволяє швидко визначити, наскільки ефективно відпрацьовує Ваша рекламна кампанія на даний момент. Творці інструменту стверджують, що за умови виконання всіх рекомендацій можна збільшити продуктивність реклами та кількість конверсій.

Величина коефіцієнта оптимізації виявляється у відсотках і показує, наскільки повно використані всі функціональні можливості, що надаються системою. Чим ближче значення до 100, тим краще налаштовано кампанію.

Важливо! Низький показник є сигналом для оперативної зміни параметрів. Для цього рекламодавцю надаються рекомендації, зібрані індивідуально для його облікового запису.

Кожна рекомендація супроводжується числовим значенням, що показує, наскільки зросте загальний коефіцієнт оптимізації при її виконанні. Ці значення перераховуються, якщо рекомендація застосовується або ігнорується. Показник оптимізації обчислюється для кількох рівнів: центру клієнтів, облікового запису та окремої кампанії.

Як працює оптимізація в Google Ads?

Google розраховує показник оптимізації, коли запускається кампанія. Далі система підбирає перелік рекомендацій.

Показник оптимізації в Google Ads обчислюється на основі трьох критеріїв:

  • зібраної статистичної інформації;
  • статусу кампанії;
  • параметрів, встановлених у налаштуваннях.

Додатково система аналізує результативність застосованих раніше рекомендацій.

Деталі та принцип роботи алгоритму творці сервісу не розголошують. З відкритої інформації відомо лише, що перерахунок показника здійснюється у режимі реального часу.

Інформація! Можлива ситуація, коли ви виконали всі рекомендації, а коефіцієнт знизився, наприклад, на 15%, тому що зовнішні фактори змінилися.

Які рекомендації пропонує показник оптимізації Google?

Розглянемо найпопулярніші рекомендації щодо оптимізації, запропоновані системою:

Рейтинг продавця

Це ефективне розширення збільшує видимість оголошення та дозволяє продемонструвати аудиторії фактичний рівень якості роботи магазину. Увімкнути розширення можна, використовуючи розділ “Програма відгуки клієнтів” блоку “Управління програмами” в Merchant Center.

Рейтинг продавця Google

Необхідно пам’ятати, що система дозволить налаштовувати будь-які параметри лише після згоди з правилами Google.

Важливо! Наявність рейтингу продавця в оголошенні збільшує загальну клікабельність на 8-10%.

Принцип роботи інструменту є простим. Після оформлення замовлення покупцю пропонується відповісти на кілька запитань. Якщо він погоджується пройти опитування, на пошту надсилається лист — клієнт має можливість залишити відгук та оцінити роботу магазину за п’ятибальною шкалою. Виходячи з практики, відгуки залишають рідше, ніж погоджуються пройти опитування. Це цілком закономірно!

За низького рейтингу (3,5 і менше) розширення в оголошенні не відображається. Також його не буде в рекламі доти, доки кількість відгуків не досягне позначки 100 штук.

Додаткові посилання

Таке розширення дозволяє потенційному покупцю швидко зорієнтуватися у категоріях товарів. Цей інструмент відноситься до базових, але не працює для односторінкових сайтів.

Додаткові посилання в оголошенні

Для кампанії, наведеної у прикладі, використання додаткових посилань збільшить показник оптимізації Google на 5,4%.

Порада! Додайте тільки дійсно корисні посилання, які роблять шлях покупця до угоди коротшим.

Використання розумних кампаній

Розумні кампанії передбачають комплексну автоматизацію. Вона торкається як націлювання, так і створення оголошень. Необхідно мати певну сміливість, щоб використати таку стратегію. Адже тут усі процеси знаходяться під контролем системи, а принцип роботи алгоритмів зовсім не є очевидним.

Порада! Використовуйте розумні кампанії тільки, якщо вже маєте досвід ручного налаштування та розуміння того, яка кампанія може вважатися ефективною.

Встановити цільову вартість конверсії вийде, тільки якщо за останній місяць є не менше 50 замовлень по кампаніям у контекстно-медійній мережі або хоча б сотня угод через оголошення в пошуку.

Показник оптимізації для рекламної кампанії

Керування ставками

Користуючись рекомендацією знизити ставки, можна отримати більше переходів, не збільшуючи рекламного бюджету. Слідувати пораді необхідно обережно. Часто фактична кількість конверсій не відповідає очікуваній.

Зниження ставки для оптимізації кампанії

Автоматичне призначення ставок

За деякий час після запуску кампанії система може запропонувати використовувати одну з автоматичних стратегій. Для цього має бути зібраний достатній масив статистичних даних. З прикладу видно, що Оптимізатор рекомендує підключити стратегію «Максимум конверсій»: збільшити вартість кліка в робочі години та зменшити її після 16:00:

Автоматичні стратегії призначення ставок

Порада! Перевірити доцільність застосування цієї стратегії можна в Google Analytics, оцінивши обсяг угод, укладених після 16:00.

Доповнити список ключових фраз

Це найменш ефективна рекомендація. Система пропонує економію та інтелектуальне управління, але на практиці підбирає такі запити, які лише за кілька годин спускають весь бюджет. Тільки ручна вибірка ключових слів із запропонованого списку та перерозподіл їх за групами здатні покращити результативність кампанії.

Необліковані пошукові запити

Переваги та недоліки показника оптимізації рекламної кампанії

Показник оптимізації рекламної кампанії має свої плюси та недоліки. Зупинимося на них детальніше.

Переваги інструменту:

  1. Допомагає контролювати наявність помилок. Система показує малоефективні ключові слова та несумісні фрази у кількох групах оголошень.
  2. Служить нагадуванням про те, що Ви скористалися не всіма можливостями сервісу.
  3. Наближає Вас до автоматизованої оптимізації – управління ставками та фінансовими лімітами в автоматичному режимі.

Недоліки сервісу:

  1. Пропоновані ключові фрази часто неефективні або зовсім не відповідають конкретній тематиці.
  2. Деякі рекомендації не узгоджуються з даними Google Analytics (пристрої користувача, періоди показу оголошень).

Як і будь-який інший інструмент, показник оптимізації не є ідеальним. Проте його слід використати. Він дуже корисний для рекламодавців-початківців.

Чи потрібно застосовувати всі рекомендації щодо оптимізації кампанії?

Ви можете підвищити показник оптимізації кампанії до максимуму, скориставшись рекомендаціями Google. Але необов’язково застосовувати при цьому всі їх.

Існує ціла низка обставин, що впливають на рішення про використання тієї чи іншої рекомендації. Наприклад, система завжди пропонує призначати ставки автоматично, навіть якщо кампанія активна зовсім недовго. У розрахунок також не приймається кількість конверсій та їх вартість. Не завжди застосування такої стратегії, як і деяких інших, є виправданим.

Порада! Не слід дотримуватися рекомендацій Google лише для того, щоб підвищити коефіцієнт оптимізації. Необхідно вибирати ті пропозиції, які легко впроваджуються та узгоджуються з Вашими маркетинговими цілями.

Найпростіше реалізовані та ефективні рекомендації для будь-якого облікового запису: усунення несумісності ключових фраз, додавання нових аудиторій, робота з розширеннями оголошень та оптимізація налаштувань кампаній.

Інформація! Якщо рекомендація не відповідає вашим завданням, закрийте її. Це дозволить збільшити загальний коефіцієнт оптимізації кампаній.

Застосування розглянутого в цій статті сервісу, а також рекомендацій, що надаються в рамках його функціональності, може позитивно позначитися на результативності рекламних кампаній. Але не слід використовувати інструмент наосліп.

Кожна рекомендація має оцінюватися з погляду відповідності маркетинговим цілям. Також пам’ятайте, що значення коефіцієнта оптимізації 100% зовсім не свідчить про максимальну ефективність кампаній.

Сергей Шевченко
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї