Як отримати рейтинг продавця Google?

Рейтинг продавця Google Контекстна реклама

Ваші рекламні оголошення стали помітніше в пошуковій видачі, коефіцієнт клікабельності виріс на 10%, причому сталося це без яких би то не було фінансових витрат. Звучить заманливо? Тоді ви неодмінно повинні опанувати чудовий інструмент – seller rating. Цей своєрідний рейтинг продавця Google, який пошукова система виводить в оголошеннях рекламодавців.

Що таке рейтинг продавця від Google?

Рейтинг продавця – чудове розширення, що з’являється в оголошенні в вигляді декількох зірочок автоматично і дає можливість виділити Ваш рекламний блок серед інших подібних у видачі пошукової системи. Працює розширення як в текстових оголошеннях, так і в торгових рекламних кампаніях.

Рейтинг виводиться в окремому блоці і складається з декількох частин:

  1. Оцінка за п’ятибальною системою.
  2. Число зарахованих оцінок (відображається як цифра в дужках).
  3. Характеристика продавця – відсутність запізнень в процесі доставки, її фактичні терміни і т.п. (При наявності відповідної інформації).

Seller rating обчислюється окремо по країнах: якщо вас оцінили 567 клієнтів з України та 200 з Німеччини, то при пошуку в Німеччині користувачі побачать, що рейтинг розраховувався на основі 200 оцінок.

Важливо! Всі відгуки прив’язуються до домену, тому при зміні доменного імені або запуску оголошень, що ведуть на піддомен, рейтинг відображатися не буде. При цьому не має значення, до якої сфери належить бізнес – електронна комерція, хмарні рішення, послуги або щось інше.

Які рейтинги бувають у Гугл?

В Google використовується кілька показників.

Рейтинг продавця. Що відображається в вигляді зірочок значення характеризує безпосередньо сам магазин, представлений в кампанії з товарною або текстовою рекламою:

Рейтинг продавця в пошукових оголошеннях

Середній рейтинг від покупців. Є показником якості певного продукту і зустрічається в товарних оголошеннях в таких сервісах, як Гугл Пошук і Google Shopping:

Рейтинг товару в Google Shopping

Google відгуки. Їх можна побачити в Гугл Картах. При формуванні цього рейтингу не враховуються відгуки на інших сервісах, проте іноді відгуки з карти відображаються в рейтингу продавця:

Рейтинг в Гугл мапі

Рейтинг в сніпеті. Виводиться виключно для органіки. Цей рейтинг, як правило, використовують SEO-фахівці з метою підвищення CTR, а також позицій в органічній видачі. Для цього в код сторінок вставляється спеціальна мікророзмітка з клікабельним рейтингом. Відвідувачі оцінюють веб-ресурс – рейтинг з’являється в сніпеті:

Мікророзмітка рейтинг

Як отримати рейтинг продавця?

Коли сайт відповідає мінімальним вимогам, sellers rating включається автоматично. Магазин отримує зірки від Google, якщо виконується одна з умов:

  1. Не менш 100 відгуків за рік, залишених користувачами однієї країни в будь-якому партнерському сервісі Google або безпосередньо в відгук;
  2. Іноді система може виводити рейтинг навіть якщо 100 відгуків ще не накопичено. Це буває вкрай рідко, якщо мова йде про невелику організації, особливо за межами США. В такому випадку, рейтинг формується на підставі відгуків в Google і партнерських сайтах з відгуками;
  3. Система оцінила веб-ресурс за допомогою сервісу Опитування. Це також не дуже поширене явище для малого бізнесу.

Які умови потрібно виконати для отримання Seller rating?

  • Середня оцінка не опускається за мінімальний поріг в 3,5 бала (правда в покупку іноді відображається і більш низький рейтинг);
  • У оголошеннях зазначено саме те доменне ім’я, до якого прив’язаний рейтинг (адже показник характеризує домен, а не найменування марки або бренд).

Перераховані умови є обов’язковими, але навіть в разі їх виконання на відображення розширення в певній ситуації впливає тип девайса відвідувача, наявність переваг в аукціоні та інші параметри.

Як можна прискорити отримання рейтингу?

Для збору сотні відгуків іноді потрібно багато часу. Але ви прискорите процес визначення рейтингу, якщо:

  • Відправити запит тим, хто вже зробив покупку у вас. Розішліть повідомлення з пропозицією оцінити роботу вашого інтернет-магазину або сервісу за напрацьованою клієнтською базою. Постійні клієнти швидше за все не будуть проти поділитися корисною інформацією;
  • Додайте запит на перевірку в процес пост-конверсії. Незважаючи на те, що автоматичні опитування після закінчення угоди застосовуються повсюдно і встигли добряче набриднути, невелика частка розміщених подібним способом відгуків стане гарною підмогою в підтримці актуальності оцінки Вашої роботи;
  • Відповісте на рекламації. Споживачі не довіряють компаніям з виключно позитивними оцінками. Негативні відгуки додають рейтингу природності, а відповіді на них показують високий рівень сервісу.

Звідки надходять дані для формування рейтингу?

Збір інформації для визначення рейтингу здійснюється за допомогою Google Customer Reviews. Цей сервіс фіксує зворотний зв’язок з клієнтом від імені продавця. Механізм працює майже у всіх регіонах, включно з Україною та РФ, а вигляди так: Ви пов’язуєте веб-ресурс з Google, система контролює покупки і, коли угода укладена, направляє клієнту повідомлення з проханням проставити оцінку вашій роботі.

Можна стати учасником, авторизувавшись в програмі «Відгуки клієнтів». Для цього відзначте відповідну опцію в розділі «Управління програмами», попередньо обравши блок «Розвиток акаунту» в Мерчант Центрі:

Google Customer Reviews

Потім необхідно встановити зв’язок між веб-ресурсом і системою, встановивши на ньому блок опитувальника, що відсилає в Google відомості про транзакції і пропонує відвідувачу поділитися своєю думкою. Отримавши від користувача згоду, система направляє йому опитувальник:

Опитування від Google

Порада! Брати участь у програмі можна, навіть якщо Ваша пропозиція не є матеріальним товаром. Обов’язкова умова – наявність хоча б орієнтовної дати отримання продукту.

Збір відгуків також ведеться на платформі Google Опитування (в РФ і Україні не працює, доступна в багатьох країнах Європи і Азії, а також в Австралії та США) і через партнерські сервіси.

Популярні питання про рейтинги продавця

  • Розширення робить оголошення більш привабливим. Існує думка, що воно позитивно відбивається на позиції рекламодавця в аукціоні і знижує вартість кліка.
  • Робота з Google Shopping допомагає прискорити присвоєння рейтингу завдяки зібраним за допомогою Google Customer Reviews оцінками, але наявність такого акаунту не є обов’язковою умовою. Необхідно мати не менше ста оцінок користувачів з однієї країни в партнерських сервісах Google або безпосередньо в відгуків.
  • Ні, показники вважаються незалежно один від одного. Перекидати їх з одного сервісу в інший не можна.
  • Переконатися, що зібрані відгуки з однієї країни і середня оцінка не опустилася нижче 3,5. Чи не поспішати – іноді для поновлення показників потрібно кілька тижнів.
Сергей Шевченко
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї