Не для всіх. П’ятірка безкоштовних маркетингових інструментів

Маркетинг

1-й інструмент – GoogleAlerts.

Компанія Googleдавно вийшла за рамки звичайної системи пошуку, що дозволило створювати додаткові програми. Якраз однією з таких є GoogleAlerts, яка є безкоштовним, простим і ефективним інструментом для отримання інформації. Це сервіс повідомлень, що дозволяє моментально відстежувати появу необхідних даних по всій мережі або на окремому сайті. Завдяки цьому користувач зможе отримувати всю найновішу інформацію по введеному запиту. Доставка інформації проводиться в інтерфейсі або на email-адреса клієнта. Можна встановити налаштування, фільтри, задати параметри пошуку. Щороку покращується дизайн сервісу, оновлюється версія додатків.

2-й інструмент – Side-by-Side SEO Comprison Tool.

Основною складовою сайту є текст, який призводить відвідувача на ресурс компанії. Пошукові роботи визначають відповідність змісту сторінки пошуковим запитам. Для SEO-просування важливі ключові слова і фрази, які вставляються в текст в певній кількості. Представлений інструмент проведе аналіз декількох окремих сторінок, дозволить порівняти інформацію. Всі дані відображаються як таблиць, що буде зручно кожному користувачеві. Робота з цим ресурсом також безкоштовна і не вимагає реєстрації.

3-й інструмент – Генератор заголовків від Hubspot.

Для того, щоб залучити на сайт більшу кількість відвідувачів, важливо придумати привертає заголовок. Даний інструмент здатний генерувати серію продають заголовків, яка грунтується на трьох вписаних в поле словах. Завдяки цьому виходить правильно побудована конструкція, що не суперечить віртуальної моделі контенту. Цей сервіс представлений поки тільки англійською мовою, але значно допомагає при виході бізнесу на міжнародний рівень.

4-й інструмент – Hemingway.

Цей сервіс є онлайн редактор, який допомагає спростити написаний текст, зробити його зручним для читачів. Він дозволить правильно розставити всі акценти, позбутися від зайвих і непотрібних займенників і прислівників, полегшити читання інформації. Щоб провести оцінку потрібно тільки скопіювати і вставити текст в поле. Після редагування сайт виділяє складні конструкції, вносить рекомендовані зміни. Також на сервісі є спеціальна шкала, яка визначає і показує складність написаного тексту.

5-й інструмент – Hootsuite.

Це відмінний інструмент для бізнесменів, smm- і community-менеджерів. Він дозволяє з одного інтерфейсу управляти відразу декількома профайлами будь-яких соціальних мереж: Twitter, Facebook, Google+, LinkedInі іншими. Безкоштовна версія підтримує підключення трьох профайлів. Користувач отримує можливість складання статистки даних, управління контентом, вимірювання зацікавленості відвідувачів сайту і проведення оцінки маркетингової стратегії.

 

Всі ці та багато інших інструментів дозволяють просувати сайт, приводити його вид до параметрів пошукової системи, збільшувати трафік. Користувачеві не потрібно ніяких витрат на використання програм і часу на їх вивчення, при цьому гарантується висока ефективність кожної програми.

Сергей Шевченко
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї