Як пройти «Підтвердження рекламодавця» для юридичної особи у Google Ads?

"Advertiser's Confirmation" for a legal entity Контекстна реклама
Зміст
  1. Чому знімаються нові відео про підтвердження рекламодавця в Google Ads?
  2. Для чого необхідно підтвердження особи?
  3. Основні проблеми, що виникають при проходженні перевірки
  4. Що потрібно зробити для змін в профілі клієнта Google Ads?
  5. Визначення методу оплати послуг Google Ads
  6. Перевірка правильного вказання відомостей про платника ПДВ
  7. Перевірка коду ЄДРПОУ, ІПП, номеру телефону
  8. Правильне вказання назви компанії
  9. Особливість вказання адреси для киян
  10. З якого акаунту подаються документи на перевірку?
  11. Які документи потрібно подавати при налаштуванні платежів Google Ads?
  12. Як подати запит на зміну платіжних даних?
  13. Подача офіційного посвідчення особи вповноваженого представника
  14. Як необхідно підписувати файли сканів при подачі?
  15. Нюанси при вказанні офіційної назви і країни
  16. Чи необхідно вказувати DUNS?
  17. Основні проблеми при підтвердженні
  18. Нюанси для рекламодавців з щомісячним виставленням рахунку
  19. На що звернути увагу при заповненні при заповненні даних для підтвердження рекламодавця?
  20. Що робити, якщо відсутня відповідь від Google більше заявленого терміну?
  21. Заключення
 

Всім привіт. Мене звати Яна Ляшенко. Я Google логіст. Я знімаю оновлені відео про підтвердження особи рекламодавця. Спочатку думала все в одному скріпити, а потім подумала – все рівно заплутаєтесь. Хтось не буде дивитися, проматувати. Буде, коротше, три окремих відео, коротесеньких. А може і не буде зараз до кінця зйомки цього відео. Подумаю як це зробити.

Чому знімаються нові відео про підтвердження рекламодавця в Google Ads?

Короче, чому знімаю оновлене відео? Тому що дуже багато звернень по цій історії з проханням допомогти, бо вас заблокували, бо ви не можете пройти цю перевірку і купа, тисяча і одне запитання. Мені взагалі здавалося, що це процедура найлегша для вас буде. Найлегше, що ви можете зробити в Google Ads – це підтвердити свою особу рекламодавця. Але все-таки в деяких виникають труднощі.

Тому давайте розбиратися. Почнемо ми, мабуть, з юридичних осіб. У них найбільше траблів. Другі будуть ФОПи. І треті – це просто фізичні особи. Мабуть це буде навіть одне відео, просто залишу тайм-коди. А можливо навіть це окремі будуть відео.

Для чого необхідно підтвердження особи?

Тож починаємо з основного. Для чого робиться це підтвердження особи? Для того щоб Google побачив, що є, реально існує хтось з тієї сторони екрану, який поповнює цей рекламний акаунт. З якою це ціллю робиться? Чи для того щоб знайти того хто уникає НДСа чи знайти якихось там арбітражників чи якихось мошенників чи інше, сам боженька знає. Я вже заморочилась виясняти якісь мотиви Google. Інколи їх не розумію. Я вам пояснювати їх не буду, скоріше всього ви самі можете косвіно здогадатися для чого це потрібно.

Тобто, ключова фраза моя – щоб Google зрозумів що існує реальний персонаж з тої сторони екрана який поповнює рекламний акаунт. Якщо це реальний персонаж, то нам потрібно якось його підтвердити. Як ми його можемо підтвердити? Правильно, подавши відповідні документи. Але є нюанси у вас. Не виходить правильно, красиво пройти цю перевірку тому що що? Правильно, у вас постійно якісь з цим проблеми.

Основні проблеми, що виникають при проходженні перевірки

Що це за проблеми? В більшості випадків є дві суттєві проблеми. Перша – це те, що ви при налаштуванні свого рекламного акаунту ось тут, коли створювали свій платіжний профіль, вибрали невірно чи тип рахунку, наприклад, фізична особа, організація, правильно? Або не правильно завели, наприклад, платника ПДВ. Або неправильно вписали назву організації.

У кого які проблеми бувають. Зазвичай більшість із тих, хто не може пройти перевірку, в них тут вказано платник ПДВ, а вони не платник ПДВ і взагалі навіть цієї компанії не існує. Тобто вони колись це вказали помилково для оцієї от штучки. Ми всі розуміємо про що це.

Інше. Це коли вони тут написали колись там щось там завели якусь назву «Карапунька» якась «Карапунь», не знаю як там. То не знаю як назвати якусь солідну організацію майже. Що ми можемо, «Еліт» там. «Еліт»… «Еліт техніка», наприклад.

Так, наприклад, ви колись там писали назву своєї компанії і пішли ось далі, поїхали. І виникає ситуація коли ви наче подаєте документи, а вони не приймаються. Система дає відмову, каже «Нам не вдалось співставити» або ще якусь з грубих помилок.

Що потрібно зробити для змін в профілі клієнта Google Ads?

Що вам потрібно зробити? Вам потрібно відкрити свій цей платіжний профіль з налаштуванням і відкрити паралельно документи які в вас є, які ви будете подавати. Зараз дійдемо до того переліку документів, які потрібні для юридичних осіб. І просто елементарно співставити. Перше, перевірити організацію, що у вас тут стояла в рекламному акаунті. Раз, виконано.

Визначення методу оплати послуг Google Ads

Друге, Google тут виділяє дещо окремо механіку підтвердження особистості для тих, хто платить через автоматичні або ручні платежі, це коли ви чіпляєте карточку для оплати, і для щомісячного виставлення рахунка. Але навіть не знаю. Тут принцип такий самий як і для тих хто автоматичні чи щомісячне виставлення рахунку, тому не розумію чому вони його розбили на два блоки. Але не суттєво важно.

Що таке виставлення рахунку? Це коли ви вибираєте не «Додати банківську карту», а вибираєте метод платежу «Переказ коштів». Це в вашому профілі рекламного акаунту ви нажимаєте кнопочку «Внести платіж». Вводите суму і вам виставляється такий рахунок фактура. Тут завжди НДС є.

Дуже популярна схема, яка користувалася в минулому році влітку. Коли у нас дуже велика була комісія при оплаті карточкою гугловських сервісів. Тому деяким було настільки вигідно переходити на такий метод оплати навіть з НДСом, що вони переходили на цю механіку оплат. Перше – організація, є.

Перевірка правильного вказання відомостей про платника ПДВ

Друге – це платник ПДВ. Перевіряєте ви взагалі як юрособа платник ПДВ чи не ПДВ. Якщо ви поставили «Так», а ви насправді не маєте свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ – ви подаєте запит на зміну платіжних даних Зараз ми до цього дійдемо. Тобто, вам доведеться змінити. Тобто просто так не про не вийде пройти перевірку.

Перевірка коду ЄДРПОУ, ІПП, номеру телефону

Перевіряйте код ЄДРПОУ. Інколи ви там вказуєте якусь абракадабру. Зійшлося. Якщо потрібен ІПН, то ви вводите обов’язково. Номер телефону вводите обов’язково той який в уставних документах. Не Васі, Петі, Маші, Даши якоїсь там, я не знаю, свекрухи чи бабушки Наді там, умовно.

Правильний номер телефону, який вказаний в установчих документах. Ну якщо ж вас прибивати в Мінюсті там по ЄДРПОУ, перевіряти вас чи ви закриті чи не закриті, умовно, як юридична особа. Там же ж вказаний номер телефону. Оцей і вкажіть.

Правильне вказання назви компанії

Наступне, назва компанії. Оце найтиповіша помилка у всіх. Ось як у мене, наприклад, «Елит техника». Що тут, є дві помилки. Перше, в мене не вказано це ТОВ, не ТОВ якесь. Я не знаю, благодійна організація, державне підприємство, це перше. Тобто немає повної назви – ТОВ така-то.

Так як в свідоцтві про реєстрацію написано ТОВ «Вася Пупкін» там і та-та пішло. Ще тут написано російською мовою. Ну вряд чи я б назвала себе «Елит техника», правильно? Не звучить. Тому або хтось там, наприклад, ось отак робить там підчеркує, нижнє підчеркування, ставить смайлики. Хтось там плюсики, неважливо як.

Якщо це у вас прописано отак само в установчих документах, типу ок. Але навряд чи. Тобто, там скоріше всього написано «Еліт техніка» українською мовою. То в тому числі коли ви пишете щось там латиницею. Я не знаю там. Ну, наприклад, там «VarinDom». У вас в установчих документах, як мінімум, написано «ВарінДом» кирилицею.

Навіть у Google, якщо ви хоч раз бачили договір з Google, там написано ТОВ «Гугл Україна», Гугл написано. Більшість у мене, наприклад, кажуть: Чому ти Яна Гугл пишеш кирилицею? Він же ж пишеться гарненько Google типу англійською.

Тому що в уставних документах, якщо ви, наприклад, обираєте спосіб метод платежу «Переказ коштів» вам виставляється юридичний договір з Гуглом по ПДВшці і, відповідно, там можна викачати цей договір. І там буде вказано ТОВ «Гугл Україна». Гугл кирилицею. Тому вам потрібно написати правильно це, красиво. Так як в установчих документах.

Якщо в установчих документах написано ще скобочки відкриваєте пишем там «Гугл». Так як у вас написано. Можна навіть взагалі все капслоком, там же ж капслоком все пишеться. Пишіть так як у вас в свідоцтві про реєстрацію написано. Це важливо. Те саме про ім’я, прізвище.

Особливість вказання адреси для киян

Те саме про адресу. Не забутьте що Київ, якщо ви зареєстровані в Києві, то не вказуйте Київську область. У вас регіон – Київ. Це можете в Вікіпедії прочитати, в установчих документах, там. По адміністративно-територіальному устрою України Київ – це окремий регіон. Київ і Київська область. Не забувайте, бо інколи вказують Київська область. Не знаю чому. І поштовий індекс. Це дуже важливо.

З якого акаунту подаються документи на перевірку?

Які ж документи потрібно подавати? Всі оці посилання кину в низ під цим відео. Тому ви не загубитесь. Вони в вас всі будуть. Якщо ми пройдемо, розвернемо оцей блок. Вас просто вчу правильно гарно проходити читаючи справку. Тому що деякі взагалі навіть справку не читають.

Як пройти цю перевірку? Перше, форму, якщо ви підтверджуєте від себе особисто, а не від імені агентства, якщо ви як наприклад ФОП чи як юридична особа чи як Вася Пупкін реєстрували цей рекламний акаунт, то оці два блока вже не підходять, умовно.

Бажано щоб це робив адміністратор платіжного профілю. Це оця пошта, зараз покажу, оця пошта яка ось отут основна контактна особа буде.

Тобто це не адміністратор який був добавлений в розділі «Доступ безопасности». Ні, це прям окрема пошта на платіжний профіль. Тому що, тобто, це супер-пупер принципово. Інша пошта не підходить. Тому якщо ви загубили паролі то це печалька взагалі. Так, далі.

Які документи потрібно подавати при налаштуванні платежів Google Ads?

Вам потрібно буде надіслати реєстраційні документи. Які саме документи треба юридичним особам надсилати? Ось відкриваємо. Ця у вас штука також буде. «Для різних країн, територій». Якщо у вас автоматично не визначено, підбираєте собі Україна або іншу організацію і читаємо. Вони, звичайно, для юриків розширили цей набір документів. Бо раніше треба було тільки реєстраційні доки подати.

Що ми тут бачимо? Два типи документів подавайте: реєстраційні документи організації і офіційне посвідчення особи вповноваженого представника з фото. Ну якщо реєстраційні документи плюс-мінус зрозуміло, оцей блок інколи багатьох лякає дуже сильно.

Що таке реєстраційні документи? Свідоцтво про держреєстрацію. Воно всіх є. Якщо ви реєструвались як юридична особа воно у вас в будь-якому випадку є. Даєте оцей скан. Весь. Не першу сторіночку, весь. Установчий акт або статут. У вас по-любому вони є. Даєте також скан. Свідоцтво платника ПДВ, якщо ви вказали що ви платник ПДВ на оцьому етапі ось отут, коли ви поставили галочку «Так».

Як подати запит на зміну платіжних даних?

Якщо ж ситуація коли ви не платник ПДВ у вас стоїть тут галочка «Так», то вам, відповідно, потрібно подати запит на зміну. У вас скоріше всього у платіжному профілі буде такий надпис «Подати, заповнити форму на зміну платіжних даних» або щось типу такого вона буде називатися. В деяких акаунтах вона відсутня.

То ви будете нажимати оцей значок «Довідка». У вас справа відкривається отут, да, з відео буде плашечка ви шукаєте «Зв’язатись з нами» і пишете в саппорт, відповідно, який у вас буде варіант комунікації доступний – чат або е-мейл. Зазвичай е-мейл.

Пишете «Хочу змінити платіжний профіль бо відсутня кнопка там «Подати, заповнити форму на зміну платіжного профілю». Вони вам присилають форму, яку ви заповнюєте відповідно до того що ви хочете. Навіть якщо це одна галочка, навіть якщо це одна галочка «Змінити», все інше ідеально вказано.

Подача офіційного посвідчення особи вповноваженого представника

Наступне. Що таке офіційне посвідчення особи вповноваженого представника з фото? Тобто, вам потрібен паспорт. Які сторінки паспорту? Заглядаємо для фізичних осіб що це за сторінки паспорта. От відповідно до віку вашого. Наступне, ІНН, посвідчення водія.

Ну якщо ж нема, там ніхто не водить – то авжеж не подаєте. Посвідка на постійне проживання, дозвіл на проживання. Оці документи ви подаєте.

Як необхідно підписувати файли сканів при подачі?

Ще б вам би рекомендувала взагалі підписувати файлики ці, сканкопії. Не знаю, моє бухгалтерське прошле умовно підказує мені що якщо ви спілкуєтесь з якимись бюрократичними системами бажано всі файлики підписувати. Як наприклад? Свідоцтво про держреєстрацію, така то ТОВка, там. Якщо це фізична особа, то ще вказується прізвище. Взагалі дописувала би номер акаунта, наприклад, умовно.

Тобто, нехай воно буде довге, але це вища ймовірність того, що нічого не забудеться. Тому що зазвичай всі звикли кидати там файли під назвою «скан014546». Що то за скан незрозуміло. Інколи документи тіряються, як в податковій. От щось ти прислав всі документи, а вони щось загубилися. Тобто, зрозуміли, зафіксували цей момент. Що в паспорті? Інн – це у вас одна бумажечка в паспорті. Ось будь ласка, щоб у вас все було. Ну, тобто, щоб не ви не помилилися умовно.

Нюанси при вказанні офіційної назви і країни

Такс, ще один із важливих нюансів. У вас офіційна назва організації і країна вказані в платіжному профілі мають збігатися з тими документами які ви давали. Тобто коли ви заводите платіжний профіль, у вас ось отут скоріше всього вказана країна платіжної адреси. То, будь ласка, якщо у вас, наприклад, тут вказана Германія чи ще якась інша країна, то вам потрібно це змінити. Але не впевнена що це змінюється тут. Наприклад, валюту взагалі не можна змінити, треба подавати запит.

Просто в мене рідко таке було що країни там дуже сильно відрізнялися від того що є для українців, наприклад. Тому ви вже все для себе дивитеся. Я для України знімаю, тому ось отут перевіряйте, щоб це було, відповідало. Тому що деякі там перекупляють якісь акаунти, купують з якоюсь історією чи щось, щось типу цього. Пам’ятайте про це, що вам потрібно просто щоб воно збігалося.

Ось якщо назва відрізняється там чи якась пункт галочка та інше ви насилаєте запит на зміну назви там організації. Ось будь ласка, є окреме посилання, формочка. Відкриваєте ось тут. заповнюємо все все все все, що нас цікавить.

Чи необхідно вказувати DUNS?

Так, що стосується DUNSа. Тому що було як мінімум два запити за останній місяць по DUNSу цьому. Причому дуже дивна ситуація. В когось без DUNSу пропускали, а в когось потрібно було вводити цей DUNS, умовно. Якщо у вас немає цього DUNS-номера, то пропускаєте, йдете далі. Якщо ж, наприклад, не пропускає вас без цього DUNSу, то треба хоча б писати назву, адресу своєї організації. Google спробує знайти за цієї назвою організацію, відповідно, ваш DUNS-номер співставити та інше. Зафіксували.

Основні проблеми при підтвердженні

Тобто в більшості в вас проблема з підтвердженням оцієї всієї історії відбувається на тому етапі коли ви допустили якусь помилку: невірний код ЄДРПОУ вказали, платник ПДВ вказали «Так», а ви не платник, неправильно вказали назву організації, ім’я, прізвище, номер телефону чи поштовий індекс. Чи щось типу цього. Ви це просто невірно вказали і вам потрібно відповідно до цього це все відкоригувати.

Нюанси для рекламодавців з щомісячним виставленням рахунку

Що стосується тих людей в кого вказане щомісячне виставлення рахунку як метод оплати. То тут все максимально просто. Воно тут максимально спрощено його показує що вам потрібно просто подати, почати та інше. Але все ж таки якщо у вас неправильно десь реєстраційні документи вказані, то краще подати запит щоб вони замінили щоб все було гарно. Ви і так і так платите тут НДС тому в принципі бажано…

Ну скоріше всього, якщо ви для юридичної особи заводили отакий от метод оплати для того щоб отримувати ці ж податкові накладні, то скоріше всього ви вже завели все красиво, якщо вам потрібні податкові накладні і вас підтвердження буде максимально легким. Якщо ж все ж таки ви також там десь забули, щось неправильно вказано те інше, то ви робите все по попередньому плану. Не забувайте. Це дуже важливо. Зрозуміли, зафіксували.

На що звернути увагу при заповненні при заповненні даних для підтвердження рекламодавця?

Для юридичних осіб у вас тип рахунку повинен бути вказаний «Організація», тому що є тут «Фізична особа». Фізична особа – це окрема історія, ребята. Це дуже, це дуже окрема історія. Тому її не плутайте. Тому що фізична особа тут є ще ось такий розділ «Приватний підприємець» і «Фізична особа». Це окрема ситуація, тобто обов’язково перевіряємо: «Країна», «Валюта», «Організація», «ЄДРПОУ» сходиться.

Свідоцтво про платника ПДВ – є, ні, відповідає вашим уставним документам. Обов’язково назва організації так як в уставних документах. Прізвище, ім’я як в уставних документах. Адреса так як в уставних документах, місто область так як в уставних документах, поштовий індекс. Все красиво в нас, гарно. Тоді ми без сучка, без задоринки просто раз-два подали документи, нас перевірили. Все. Ми далі рекламуємося. І у вас не буде ніяких нюансів, проблем, та іншого.

Якщо ж у вас щось, якийсь пункт не сходиться. Навіть якщо вас заблокували – подаєте запит на зміну платника. Вони зазвичай присилають вам форму красиву. Ви там заповнюєте який пункт вам потрібно поставити. Навіть якщо це заради просто оцієї галочки «Платник ПДВ», навіть якщо заради неї. Змінюєте, після цього знову подаєте документи. Вони знову перевіряють.

Все, ви чистенькі, біленькі йдете собі далі рекламуєтесь. Тобто, нюанс тільки в цьому. Якщо щось не співпадає, десь завтикали, помилки допустили – подаємо запит. Змінюється. Відповідно, знову подаєте ті ж самі документи.

Що робити, якщо відсутня відповідь від Google більше заявленого терміну?

Єдиний нюанс з яким ви можете зіштовхнутися – це те. що може бути йти дуже довго фідбек, дуже довго зворотній зв’язок у вас. Що ви в такому разі робите? Залишу посилання. Ви там даєте жалобу на сервісне обслуговування. Але враховуйте те, що у вас як мінімум 5-7 днів будуть дивитися. 5-7 днів. Тому якось там спішити, ось тут, наприклад, написано: «Спеціалісти розглянуть запит, надішлють сповіщення, статус підтвердження протягом п’яти-семи робочих днів.»

Тобто, писати там на третій чи четвертий день немає особливого сенсу. Якщо ж це розтягується у вас уже на днів 20 там. Уже в 10-й, 15-й, пішло далі, то ви переходите по моєму посиланню і залишаєте негативний відгук. Але ж залишайте його предметний. Тобто, на швидкість реагування на ваші запити, наприклад.

Ви описуєте яка ситуація, проблема, номер акаунту, номер звернення, якщо ви перед цим писали обов’язково вказуєте. Що там у вас в справці написано пять-сім робочих днів, зробіть скріншот з цієї справки. Обов’язково робіть отакі пруфи, тому що якщо ви напишете «Е! Де мій ответ?» То і ответ такий буде також.

Якщо ви предметно все поставили і далі написали капслоком без матюків, звичайно, «Будь ласка дайте фідбек, тому що я через ваш довгий фідбек втрачаю гроші і не можу вам гроші платити, то, в принципі, вони дуже адекватно, дуже швидко реагують. Навіть по апеляції по розблокування якихось акаунтів не пов’язаних з перевіркою особистості рекламодавця реагували дуже швидко.

Якщо ви аргументовано даєте це пояснення, а не просто «Ей ви! Підійшли і давайте швиденько рішаєте мій вопрос!» Ні. Якщо ви аргументовано розповідаєте коли ви подали, яка дата була. Що пройшло вже сім робочих днів, я не бачу фідбека, не розумію, що далі відбувається. Або так, або ні. Ну дайте все аргументовано, красиво і відповідно тімлід чи хто там над ними стоїть, він постукає їм по башці. Вони дуже швидко дадуть фідбек.

Заключення

Оце все, що вам потрібно зробити для юридичних осіб для підтвердження. Все. Є такий нюанс, що може запросити ще підтвердження комерційної діяльності. Але скоріше це може виникати в тому випадку, якщо за вас хтось інший подає на підтвердження особистості рекламодавця або ваш сайт мелькав в декількох рекламних акаунтах, або є претензії до вашого товарного асортименту. Але це вже інша історія. Якщо хтось зіштовхнувся з цим, ми можемо зняти окреме відео про ці всі історії.

 

Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї