- Що таке плагіни для Shopify?
- Кращі плагіни для інтернет-магазину на Shopify
- Tidio: чат онлайн для Shopify
- Growave: список бажань
- Recharge: плагін для оформлення підписки
- Frequently Bought Together: розширення для допродажу
- Tipo: плагін бронювання для Shopify
- UpPromote: плагін для афіліат-маркетингу
- Booster: SEO розширення для Шопіфай
- Instafeed: виводимо стрічку Instagram на сайт
- Judge.me: впроваджуємо відгуки
- GemPages: конструктор посадкових сторінок
- SendOwl: додаємо подкасти та аудіокниги
- Profit Analytics & Benchmark: плагін для відстеження продажів
- Returnly: оформляємо повернення
- Clever: Google Ads & Shopping: фід для товарної реклами
- Pushowl: плагін пуш-розсилки для магазину
- Etsy Integration: плагін для налаштування інтеграції
- Klaviyo: E-mail та SMS розсилки
Shopify – одна з найбільш популярних та функціональних платформ для створення інтернет-магазинів. Вона дозволяє створювати привабливі онлайн-магазини без знань у програмуванні.
Проте, щоб розкрити всі можливості платформи, базового функціонала часто буває недостатньо. У цьому випадку на допомогу приходять плагіни, які можна завантажити у Shopify App Store. Там представлені розширення як від самого Шопіфая, так і від сторонніх розробників.
Ми зібрали для Вас список найкращих плагінів для Shopify, які допоможуть знизити відмови, покращити загальну продуктивність інтернет-магазину, підвищити середній чек, збільшити лояльність клієнтів та ROI онлайн-бізнесу.
Що таке плагіни для Shopify?
Плагіни для Shopify – це розширення, які впроваджують додаткові функції у логіку роботи онлайн-магазину. Вони допоможуть перетворити базовий інтернет-магазин на потужну, персоналізовану та високофункціональну платформу, а також відбудуватися від конкурентів, збільшивши конверсію та кількість замовлень.
У магазині додатків Шопіфай представлено тисячі плагінів, розроблених для вирішення різноманітних бізнес-завдань. Плагіни дозволяють впровадити та автоматизувати безліч функцій, від SEO-оптимізації до простішої обробки замовлень. Є відповідні рішення для керування залишками на складі, підключення сторонніх служб доставки, інтеграції із зовнішніми сервісами дропшипінгу тощо.
Кращі плагіни для інтернет-магазину на Shopify
У списку найкращих плагінів для магазину на Shopify ми постаралися зібрати найбільш затребувані серед власників Ecommerce проєкти розширення, які покривають практично всі основні аспекти онлайн-бізнесу.
Tidio: чат онлайн для Shopify
Tidio – це один із найкращих інструментів для впровадження онлайн-чату на платформі Shopify. За допомогою нього оператор інтернет-магазину може в режимі реального часу відповідати на запитання користувачів, розв’язувати їх проблеми та допомагати з вибором відповідного товару. Використання чату може знизити показник відмов, підвищити час, проведений на сайті та конверсію.
Особливості:
- Автовідповідач. Передбачена можливість налаштування автоматичних відповідей на питання, що часто задаються, що дозволяє прискорити отримання відповіді для клієнта і знизити навантаження на оператора.
- Інтеграція із соціальними мережами. До Tidio можна підключити Facebook та Instagram. Таким чином, клієнт може вибрати зручну платформу для спілкування.
- Автоматичні оповіщення. При заході відвідувача на сайт оператору надходить повідомлення.
- Підтримка кількох мов. Це робить Tidio універсальним інструментом, який можна використовувати для мультимовних сайтів.
У Tidio передбачено безкоштовний тарифний план з базовими функціями, а також платні тарифи з вищим рівнем персоналізації та розширеними функціями. Їхня вартість починається від $18 на місяць.
Growave: список бажань
Це багатофункціональний плагін для Шопіфай, за допомогою якого користувач може створювати список товарів, які йому сподобалися, щоб придбати їх у майбутньому. Це допомагає підняти конверсію та продаж на сайті, а також зробити магазин більш зручним на тлі конкурентів.
Особливості:
- Аналітичні дані для вивчення. Інформацію про товари у списках бажань можна використовувати для сегментації цільової аудиторії та налаштування персоналізованих маркетингових кампаній.
- Інтеграція списку бажань із рекомендованими товарами. Growave дозволяє виводити продукти з індивідуального списку клієнтів у рекомендації на сайті, що робить їх більш релевантними.
- Сповіщення про зниження ціни. Плагін в автоматичному режимі інформує клієнтів про зниження ціни на товари зі списку бажань.
- Працює для незареєстрованих користувачів. Ця функція підвищує час на сайті та інтерес до магазину, навіть якщо відвідувач ще не пройшов реєстрацію.
Є безкоштовна версія з базовим функціоналом та платна лінійка тарифів, вартість яких починається від $29.99 на місяць. У преміальних планах передбачена можливість управління відгуками, програма лояльності та автоматизовані рекламні кампанії.
Recharge: плагін для оформлення підписки
За допомогою цього інструменту Ви можете продавати цифрові та фізичні товари з щомісячною підпискою на платформі Shopify. Такий підхід підвищує лояльність клієнтів, а для продавця є гарною нагодою прогнозувати статистику покупок на наступний місяць. На підставі цих даних можна приймати рішення про розширення бізнесу та краще контролювати витрати.
Особливості:
- Індивідуальне налаштування. Замовник може визначити, як часто йому потрібна доставка того чи іншого товару, а також відрегулювати необхідну кількість.
- Система повідомлень. Передплатник отримує повідомлення про майбутню оплату, зміну вартості передплати та іншу важливу інформацію.
- Підтримка промокодів та знижок. Ви можете надсилати передплатнику спецпропозиції, які вбудовані у базовий функціонал Shopify.
- Аналітика та звітність. Дає можливість відстежувати кількість підписок, LTV та загальну суму кожного клієнта.
Система ціноутворення залежить від кількості активних передплатників. Базовий план починається від $39.99 на місяць і включає повний набір функцій і підтримку до 500 активних підписок.
Frequently Bought Together: розширення для допродажу
Використовуючи складні алгоритми машинного навчання, цей плагін автоматично пропонує замовникам товари, які часто купують разом з обраними ними позиціями, стимулюючи таким чином збільшення середнього чека та загального доходу.
Особливості:
- Настроюваний дизайн. Можна змінювати зовнішній вигляд блоку та його розташування рекомендацій відповідно до шаблону конкретного магазину.
- Підтримує знижки. На додаткові товари можна налаштувати знижку при покупці основного.
- Своя аналітична система. Виводить статистику про продаж та конверсії для оцінки ефективності.
- Багатомовність та мультивалютність. Можна використовувати навіть якщо Ваш магазин працює у кількох регіонах.
При мінімальних оборотах досить безкоштовний функціонал. Якщо компанія продає багато, можна підключити преміальний пакет від $6.99/міс і вище.
Tipo: плагін бронювання для Shopify
Ще один із найкращих корисних плагінів для Shopify, незамінний для бізнесів, що пропонують послуги з попереднього запису або бронювання. Якщо Ви продаєте майстер-класи, консультації, квитки на заходи, здаєте в прокат обладнання — це обов’язкове розширення до встановлення.
Особливості:
- Управління розкладом. Співробітник може побачити записи своїх клієнтів прямо на панелі адміністратора на сайті.
- Система нагадувань. За певний час до майбутньої події на пошту надходить нагадування. Також Tipo надсилає повідомлення для підтвердження бронювання (на випадок, якщо заявку залишено випадково).
- Інтеграція з календарем. Можна додавати заброньовані події до календаря Google або iCal.
Для малого бізнесу є безкоштовний варіант передплати. За абонентську плату $14.99/міс відкриваються додаткові можливості та доступна більша кількість бронювань за період.
UpPromote: плагін для афіліат-маркетингу
З його допомогою власники бізнесу можуть створювати мережі партнерів, які продаватимуть їхні товари на інших майданчиках. Тепер відстежувати продаж та статистику афіліатів можна в рамках однієї платформи.
Особливості:
- Підтримка багаторівневих афіліат-мереж. Дозволяє партнерам заробляти комісію із залучених рефералів.
- Налаштування розміру відрахувань. Для різних груп партнерів можна призначати різні відсотки виплат.
- Брендування. Можливість настроїти зовнішній вигляд партнерської панелі під особливості свого брендбука.
У преміальних тарифах від $29.99/міс доступна реферальна програма для партнерів, автоматичний апрув нових афіліатів та багато іншого. Якщо ці функції не потрібні, можна користуватися без оплати.
Booster: SEO розширення для Шопіфай
Це один із найкращих плагінів для інтернет-магазину Shopify, призначених для покращення видимості в пошукових системах. Коли вбудованих можливостей платформи недостатньо, Booster допомагає полегшити життя SEO-фахівцеві.
Особливості:
- Оптимізація метаданих. Дозволяє автоматизувати створення та оновлення метатегів для товарних сторінок, категорій та статей у блозі.
- JSON-LD. Використовуючи Booster, можна додавати мікророзмітку у форматі JSON-LD, яка може виводитися у видачі пошуковика і позитивно впливати на CTR в органіці.
- Мапа сайту XML. Автоматично генерує та оновлює карту сайту для покращення індексації у пошукових системах.
- Керування відображенням URL-адрес. Відкриває можливості тонкого налаштування URL-адреси для товарів і категорій.
- Моніторинг 404 помилок. У зручній панелі можна відстежувати відповідь сервера 404, щоб скоротити кількість помилок у Google Search Console.
Щомісячна вартість використання Booster – $39.99. Для нових користувачів є 7-денна пробна версія.
Instafeed: виводимо стрічку Instagram на сайт
Instafeed призначений для інтеграції Shopify з Instagram (виводити стрічку прямо на сайті). Таким чином можна повідомити відвідувача про наявність облікового запису в соціальній мережі у компанії, а також підвищити рівень довіри до бренду.
Особливості:
- Тонке налаштування. Є можливість зміни зовнішнього вигляду стрічки на підставі фірмового стилю компанії.
- Адаптивність. Гарантує, що стрічка Instagram матиме чудовий вигляд на будь-яких пристроях.
- Проста установка. Ніяких знань у галузі програмування не потрібно.
- Тегування. До певних товарів можна прив’язати окремі пости з Інстаграм.
У стандартній версії доступні всі базові установки. Якщо Ви хочете підключати кілька облікових записів Інстаграм і користуватися тегуванням, це буде коштувати $19.99 на місяць.
Judge.me: впроваджуємо відгуки
Judge.me призначений для того, щоб збирати відгуки від покупців та виводити їх у Шопіфай. Після того, як обробка замовлення завершена і клієнт отримує продукт, на його e-mail надходить лист, що пропонує оцінити якість та залишити відгук.
Особливості:
- Вбудований віджет. Його можна виводити на будь-якій сторінці магазину, а значить, користувач може написати відгук прямо на сторінці купленого продукту.
- Контроль якості. Написати відгук може лише реальний покупець, що забезпечує найвищий рівень достовірності.
- Фото та відео. Можна додати фотографії та відео до свого коментаря, щоб зробити його інтерактивним.
- SEO оптимізація. Плагін підтримує мікророзмітку, що покращує видимість у Google.
Базовий збір та розміщення зворотного зв’язку доступні на безоплатній основі. Професійний пакет обійдеться в $15/міс та відкриває можливість додавати відеовідгуки, а також розширене налаштування віджетів.
GemPages: конструктор посадкових сторінок
GemPages — потужний та гнучкий конструктор Landing Page. Вбудований інтуїтивно-зрозумілий drag-and-drop редактор робить процес створення високо конверсійних посадкових простим навіть для тих, хто не вміє працювати з кодом.
Характеристики:
- SEO-параметри. Можна налаштовувати метатеги, ЧЗУ, структуровані дані та alt-теги для зображень.
- Інтеграція з Shopify. На будь-якій посадочній сторінці можна виводити окремі товари з каталогу.
- Адаптивний дизайн. Лендінг однаково добре відображається на пристроях з різною роздільною здатністю екранів.
- Шаблони оформлення. У GemPages є своя бібліотека попередньо розроблених шаблонів, що унеможливлює довго освоювати це корисне доповнення.
Додаток GemPages платний – використання коштує від $15 на місяць. Також є просунутий пакет за $49, де підключено A/B тестування та інтеграцію з Google Shopping.
SendOwl: додаємо подкасти та аудіокниги
За допомогою SendOwl можна продавати цифрові товари (наприклад, аудіокниги). Програма відрізняється простою інтеграцією та інтуїтивно-зрозумілим інтерфейсом.
Інші параметри:
- Автоматична доставка. Після оплати автоматично відкривається доступ до посилання для завантаження.
- Захист від піратства. Наприклад, у PDF-файли можна додавати водяні знаки. Також можна обмежувати кількість завантажень.
- Підписка. Якщо необхідно, ви можете вибрати модель з помісячною або разовою оплатою.
- Просунута аналітика. У програмі можна вивантажити докладні звіти щодо всіх завантажень.
Базовий пакет коштуватиме $9 щомісяця. Щоб продавати за підпискою, потрібна вже більш просунута версія за $15.
Profit Analytics & Benchmark: плагін для відстеження продажів
Потужний аналітичний інструмент Profit Analytics & Benchmark відкриває можливість відстежувати прибутковість, оптимізувати витрати та порівнювати результати із середнім показником у ніші.
Характеристики:
- Аналізує витрати. Сюди відносяться інвестиції в рекламу, доставку, комісію за транзакції та закупівлю продукції.
- Рекомендації. Можна побачити поради щодо зниження витрат та зростання маржинальності.
- Автоматичне формування бази. Продаж потрапляє в базу в автоматичному режимі, немає необхідності заповнювати її вручну.
У Profit Analytics & Benchmark є пробний період на 2 тижні, після чого потрібно переходити на один із платних тарифів, від $29 щомісяця та вище.
Returnly: оформляємо повернення
Додаток для оформлення повернень на Шопіфай. При цьому повернення покупець може оформити самостійно, для цього участь продавця не потрібна.
Параметри:
- Автоматизація. Повернення продукції здійснюється автоматично від створення заявки до виплати коштів.
- Брендування. Інтерфейс сторінки, на якій виконується повернення, можна оформити у фірмовому стилі компанії.
- Варіанти на вибір. Суму, що повертається, можна залишити на балансі в інтернет-магазині, також можна обміняти продукт, який не підійшов або повернути всю суму на картку.
Якщо Ви хочете визначитися, чи підходить Вам функціонал Returnly — доступний пробний період. Далі Вам буде надано індивідуальну цінову пропозицію, для отримання якої потрібно звернутися до служби підтримки.
Clever: Google Ads & Shopping: фід для товарної реклами
Вивантажує товарний фід у Google Merchant Center у режимі реального часу (за будь-яких змін у каталозі інформація синхронізується). Також відкривається можливість керування рекламними кампаніями Google Ads з особистого кабінету Shopify.
Характеристики:
- Оптимізація фіда. Дозволяє додавати мітки Google, а також оптимізувати назви товарів та описів для покращення видимості в пошуку.
- Управління РК. Ви можете створити компанію AdWords безпосередньо з інтерфейсу Шопіфай.
- Мультивалютність. Підтримується торгівля у різних валютах, що є актуальним для міжнародних торгових майданчиків.
Базовою версією можна користуватися безкоштовно. А за додатковий функціонал потрібно буде доплачувати $20/міс. Тоді адміністратору відкриється оптимізація фіда та управління рекламними кампаніями.
Pushowl: плагін пуш-розсилки для магазину
PushOwl — програма для надсилання пуш-повідомлень для Shopify. Повідомлення з’являтимуться на робочому столі комп’ютера або смартфоні та стимулюватимуть до здійснення повторних покупок. Повідомлення можна налаштувати для тих, хто додав продукцію до кошика та не сплатив її або розсилати інформацію про новинки по всій передплатній базі.
Можливості:
- Сегментація. Цільову аудиторію можна розбити на групи, надсилаючи кожній окремий варіант повідомлення.
- A/B тестування. Контролюйте ефективність кожного повідомлення, щоб зрозуміти, яке спрацювало краще.
- Підтримка GDPR. Якщо Ваш онлайн-магазин працює на території Європейського Союзу, важливо, щоб він відповідав GDPR та іншим міжнародним стандартам конфіденційності.
Базовий план дає можливість надсилати по 1000 пуш-повідомлень протягом місяця. У просунутий тариф за $19 щомісяця включено необмежену кількість повідомлень, сегментацію аудиторії та A/B тестування.
Etsy Integration: плагін для налаштування інтеграції
Додаток для синхронізації інтернет-магазину на Shopify із маркетплейсом Etsy. Ви можете контролювати складські залишки, синхронізувати продаж та позиції в каталозі на обох платформах.
Параметри:
- Управління замовленнями. Якщо заявка надходить на Etsy, адміністратор бачить її в адмінці Шопіфай. Завдяки цьому можна керувати всіма продажами з одного місця і не потрібно тримати обидва вікна відчиненими.
- Додавання товарів на Etsy з Shopify. Заливати товари в обидва магазини більше не потрібно.
- Підтримка 24/7. Розробник надає її телефоном, через онлайн-чат або e-mail.
Для нових користувачів передбачено пробний період. Далі за використання потрібно буде платити від $20/міс.
Klaviyo: E-mail та SMS розсилки
За допомогою Klaviyo адміністратор магазину може підключити інструменти для e-mail розсилок та SMS-маркетингу.
Можливості:
- Сегментація. Дозволяє розбивати на групи цільову аудиторію, залежно від історії замовлень, поведінки на сайті та інтересів.
- Автоматизація. Розсилка може здійснюватись без участі продавця при спрацюванні певних подій.
- Інтеграція. Дані про клієнтів та замовлення у програмі повністю синхронізуються з Шопіфай.
- Звітність. Можна відстежувати кількість відкриттів листа, кліки за посиланнями, конверсії, прибутковість та інші показники продуктивності.
До 500 листів на місяць можна надсилати безкоштовно. Преміальні плани стартують від $20 на місяць. Крім збільшення лімітів, вони також підтримують автоматизацію розсилки.