Всі, хто зараз читає цю статтю, так чи інакше пов’язані з контекстною рекламою.
Ви її створюєте, ви її аналізуєте, ви з нею живете. Але задумайтеся: так чи добре ви знаєте її, як думаєте?
Зараз ми розкриємо вам секрети контекстної реклами, про які ви і не підозрювали.
- Контекстна реклама Гугл народилася в 2000 році, але лише в 2002 році систему перевели на принцип аукціону;
- Який Середній CTR всіх оголошень в Google AdWords? – 3,2%
- Google говорить, що 99% з ТОП -1000 рекламодавців використовують КММ і YouTube;
- Тільки один Amazon витрачає 55-65 $ млн. В рік на контекстну рекламу Google AdWords;
- Блискуча ідея оплати рекламних місць в результатах пошуку належить колишньому 18-річному студенту Скотту Баністер. Сама ідея була втілена кількома роками пізніше Біллом Гроссом в IdeaLab;
- Середній CTR для оголошення на першій позиції становить 7.94%;
- Однією з найдорожчих сфер в AdWords є фінанси і страхування. Ціна за клік деяких слів перевищує 50 $;
- Google стверджує, що рекламні кампанії, в яких використовується оптимізатор конверсій, збільшують показник конверсій на 21% і скорочують CPA на 14%;
- У середньому з кожного вкладеного долара в AdWords можна заробити 2 $;
- Контекстна реклама в Києві обходитися в середньому на 30% дорожче, ніж в інших містах України. Київ і область при цьому представляють майже 37% всього ринку інтернет-реклами;
Ці 10 фактів не є межею. Адже світ контекстної реклами неосяжний. Давайте вивчати його разом.