Маркетологи тремтять, гугл прибрав ще одну давню метрику, яку всі так любили … « Середню позицію »
Гугл попереджає про те, що у вересні 2019 « середня позиція » в Google Ads більше не буде підтримуватися. Давайте зізнаємося собі: Все ми звикли до цього показника, він нам здається таким рідним і зрозумілим, і простим, і поширеним і взагалі ….
Але гуглери стверджують, що ця оптимізація тільки на краще.
Чому ж прийняли рішення про скасування середньої позиції?
Великий і могутній Гугл стверджує, що це призводить тільки до плутанини в показниках.
Яких? Давайте розберемося на прикладах
СИТУАЦІЯ 1.
Як ми всі знаємо, верхні позиції займають більш релевантні оголошення.
Як наслідок:
Рекламодавець 1 займає позицію 4 (але оголошення показувалося вище органіки)
Рекламодавець 2 теж займає 4 позицію (але оголошення нижче органіки).
І той і інший бачать себе з середньої позиції 4.
Тільки от один показувався вище, а другий нижче.
А це значить, що метрика не показала реальну картинку показів, а значить фахівець не може оцінити адекватність своєї реклами.
І завдяки метриці Impression Top (%) рекламодеталь 1 побачить, що середня позиції 4, і у нього все окей в показах і охопити одним поглядом.
А ось інший дізнався б, що йому необхідно підвищувати рейтинг оголошення.
СИТУАЦІЯ 2.
неправдоподібно підрахунку середньої позиції.
Рекламодавець 1: показувався на позиціях 1 + 4 + 4 = середня 3
Рекламодавець 2: позиції 2 + 3 + 4 = 3
Рекламодавець 3: 1 + 5 + Не здався (з різних причин) = 3
Погодьтеся, що підрахунок зовсім некоректний в результаті.
Виходить, що 2 чоловік не отримував верхнього показу, і отже йому необхідно збільшувати показник якості та збільшувати ставку, якщо хоче підняти себе у видачі.
СИТУАЦІЯ 3.
Важливо розуміти, що позиція розраховується, якщо показ відбувається фактично. Наприклад:
Рекламодавець 1: НЕ показ + Не показ +1 = середовищ. позиція 1
Рекламодавець 2: 1 + 1 + 1 = середня позиція 1.
І завдяки новим метрик, 2 рекламодавець може зрозуміти, що його пошуковий рейтинг становить 100%.
Рекламодавець 1 бачить, що його рейтинг пошуковий всього 33% і потрібно терміново виправляти ситуацію.
Це причини, чому середню позицію хочуть прибрати насправді.
АЛЕ …
Зараз фахівці РРС " старої " загартування скажуть, « підвищуй ставку, і все вирішиться швидко і просто ».
Поспішаю розчарувати.
Більш висока ставка може зробити ключ більш активним в аукціоні, але в них він може втратити ще більше показів у верхній позиції.
Так що нехай прибуде з нами сила аналітики.
Чим замінити « середню позицію » в пошуку?
Нові показники вже доступні в новому інтерфейсі:
Відсоток показів у верхній частині сторінки ("% показів на верх. Поз. ") – це частка показів оголошення на будь-якій позиції над результатами звичайного пошуку.
Як розраховується: Відсоток показів у верхній частині сторінки = число показів у верхній частині сторінки /загальне число показів
Відсоток показів на верхній позиції ("% показів на сам. Верх. Поз. ") – це частка показів оголошення на найвищій позиції над результатами звичайного пошуку.
Як розраховується: Відсоток показів на верхній позиції = число показів на верхній позиції /загальне число показів
Відсоток отриманих показів на верхній позиції (" ППП на сам. Верх. Поз. В пошук. Мережі ") – це відношення числа показів ваших оголошень на найвищій позиції сторінки з результатами пошуку до розрахункового числу можливих показів на цій позиції.
Як розраховується: Відсоток отриманих показів на верхній позиції = фактичне число показів на верхній позиції /число можливих показів на верхній позиції
Відсоток отриманих показів у верхній частині сторінки (" ППП на верх. Поз. В пошук. Мережі ") – це відношення числа показів ваших оголошень на будь-який верхній позиції (над звичайними результатами пошуку) до розрахункового числу можливих показів на цих позиціях.
Як розраховується: Відсоток показів у верхній частині сторінки = фактичне число показів у верхній частині сторінки /кількість можливих показів у верхній частині сторінки.
Тепер у вас ще щонайбільше виникне плутанини, але на самому дете вище зазначені показники не складні.
Просто тепер ви зможете більш вірно визначати своє місце розташування на сторінці, а також відразу побачити, де ви не дотягують і що вам необхідно покращувати рейтинг оголошення.
До чого цей весь пост?
НЕ до того що так складна і важка життя РРС спеца. НІ. Це показує на скільки динамічно розвивається Гугл. Пам’ятайте, що Google Ads приносить близько 80% прибутку Гуглу в цілому. А це значить, що він не втратить і частки відсотка грошиків. А як отримати більше бабла? Звичайно можна вчинити туповато як в Яндексі – залежить середн ціну штучно. Звичайно Гугл хоче задовольнити запити користувачів, адже саме вони привітають. І якщо пропонувати максимально релевантну рекламу, кліків буде більше.
Ось через що весь сир-бор.