Google прибирає показник “середня позиція”: навіщо і чим замінити?

Контекстна реклама
 

Маркетологи тремтять, гугл прибрав ще одну давню метрику, яку всі так любили … « Середню позицію »

Гугл попереджає про те, що у вересні 2019 « середня позиція » в Google Ads більше не буде підтримуватися. Давайте зізнаємося собі: Все ми звикли до цього показника, він нам здається таким рідним і зрозумілим, і простим, і поширеним і взагалі ….

Але гуглери стверджують, що ця оптимізація тільки на краще.

Чому ж прийняли рішення про скасування середньої позиції?

Великий і могутній Гугл стверджує, що це призводить тільки до плутанини в показниках.

Яких? Давайте розберемося на прикладах

СИТУАЦІЯ 1.

Як ми всі знаємо, верхні позиції займають більш релевантні оголошення.  

Як наслідок:

Рекламодавець 1 займає позицію 4 (але оголошення показувалося   вище органіки)

Рекламодавець 2 теж займає 4 позицію (але оголошення нижче органіки).

І той і інший бачать себе з середньої позиції 4.  

Тільки от один показувався вище, а другий нижче.

А це значить, що метрика не показала реальну картинку показів, а значить фахівець не може оцінити адекватність своєї реклами.

І завдяки метриці Impression Top (%) рекламодеталь   1 побачить, що середня позиції 4, і у нього все окей в показах і охопити одним поглядом.

А ось інший дізнався б, що йому необхідно підвищувати рейтинг оголошення.

СИТУАЦІЯ   2.

неправдоподібно підрахунку середньої позиції.

Рекламодавець 1:   показувався на   позиціях 1 + 4 + 4 = середня 3

Рекламодавець 2: позиції 2 + 3 + 4 = 3

Рекламодавець 3: 1 + 5 + Не здався (з різних причин) = 3

Погодьтеся, що підрахунок зовсім некоректний в результаті.

Виходить, що 2 чоловік не отримував верхнього показу, і отже йому необхідно збільшувати показник якості та збільшувати ставку, якщо хоче підняти себе у видачі.

СИТУАЦІЯ 3.

Важливо розуміти, що позиція розраховується, якщо показ відбувається фактично. Наприклад:

Рекламодавець 1:   НЕ показ + Не показ +1 = середовищ. позиція 1

Рекламодавець 2: 1 + 1 + 1 =   середня   позиція 1.

І завдяки новим метрик, 2 рекламодавець може зрозуміти, що його пошуковий рейтинг становить 100%.  

Рекламодавець 1 бачить, що його рейтинг пошуковий всього 33% і потрібно терміново виправляти ситуацію.

Це причини, чому середню позицію хочуть прибрати насправді.

АЛЕ …

Зараз фахівці РРС " старої " загартування скажуть, « підвищуй ставку, і все вирішиться швидко і просто ».

Поспішаю розчарувати.

Більш висока ставка може зробити ключ більш активним в аукціоні, але в них він може втратити ще більше показів у верхній позиції.  

Так що нехай прибуде з нами сила аналітики.

Чим замінити « середню позицію » в пошуку?

Нові показники вже доступні   в новому інтерфейсі:

 

Відсоток показів у верхній частині сторінки ("% показів на верх. Поз. ")   – це частка показів оголошення на будь-якій позиції над результатами звичайного пошуку.

Як розраховується: Відсоток показів у верхній частині сторінки   = число показів у верхній частині сторінки  /загальне число показів

Відсоток показів на верхній позиції ("% показів на сам. Верх. Поз. ")   – це частка показів оголошення на найвищій позиції над результатами звичайного пошуку.

Як розраховується: Відсоток показів на верхній позиції   = число показів на верхній позиції  /загальне число показів

Відсоток отриманих показів на верхній позиції (" ППП на сам. Верх. Поз. В пошук. Мережі ")   – це відношення числа показів ваших оголошень на найвищій позиції сторінки з результатами пошуку до розрахункового числу можливих показів на цій позиції.

Як розраховується:   Відсоток отриманих показів на верхній позиції   = фактичне число показів на верхній позиції  /число можливих показів на верхній позиції

Відсоток отриманих показів у верхній частині сторінки (" ППП на верх. Поз. В пошук. Мережі ")   – це відношення числа показів ваших оголошень на будь-який верхній позиції (над звичайними результатами пошуку) до розрахункового числу можливих показів на цих позиціях.

Як розраховується:   Відсоток показів у верхній частині сторінки   = фактичне число показів у верхній частині сторінки  /кількість можливих показів у верхній частині сторінки.

Тепер у вас ще щонайбільше виникне плутанини, але на самому дете вище зазначені показники не складні.

Просто тепер ви зможете більш вірно визначати своє місце розташування на сторінці, а також відразу побачити, де ви не дотягують і що вам необхідно покращувати рейтинг оголошення.

До чого цей весь пост?

НЕ до того що так складна і важка життя РРС спеца. НІ. Це показує на скільки динамічно розвивається Гугл.   Пам’ятайте, що Google Ads   приносить близько 80%   прибутку Гуглу в цілому. А це значить, що він не втратить і частки відсотка грошиків. А як отримати більше бабла?   Звичайно можна вчинити туповато як в Яндексі – залежить середн ціну штучно. Звичайно   Гугл хоче задовольнити запити користувачів, адже саме вони привітають. І якщо пропонувати максимально релевантну рекламу, кліків буде більше.

Ось через що весь сир-бор.

Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї