Як працювати з дублями ключових слів в Google Ads?

Дублі ключових слів в контекстній рекламі Контекстна реклама

З плином часу в акаунті Google Ads накопичуються повторювані ключові фрази. Причому чим довше використовується обліковий запис, там проблема актуальніше. І це зрозуміло – змінюються контекстологи, які використовують різні технології оптимізації та змінюють структуру як окремих оголошень, так і кампаній цілком.

Незважаючи на закономірність появи проблеми, вона потребує вирішення. Це дозволить уникнути перегріву ставок на торгах. У цій статті розповімо, як знаходити дублі ключових слів в контекстній рекламі.

Що таке дублі ключових фраз в контекстній рекламі?

Частково або такі, що повторюються ключові слова складають конкуренцію не лише іншим учасникам торгів, а й один одному. Такі дублі ключових фраз в контекстній рекламі можуть з’являтися і в якійсь одній кампанії, і на рівні всього облікового запису.

Виникає парадокс: система визначає оголошення за якісними характеристиками та ставкою, але насправді ця обрана позиція не завжди найбільш релевантна для конкретної ситуації або певного користувача.

Важливо! Якщо користувачеві демонструється реклама, яка не відповідає його ІНТЕНТ, CTR і показник якості падають.

Мета рекламодавця – показати найбільш релевантну рекламу, яка приведе користувача на відповідну його інтересам посадкову сторінку. Поява дублікатів відбивається на розмірі ставок на торгах, адже за показ конкурує більше позицій. Правда насправді непросто відстежити вплив дублікатів на перегрів аукціону.

Чим небезпечна наявність дублів ключових слів в Google Ads?

  • Неконтрольований вибір оголошення. Неможливо спрогнозувати, яку саме рекламу система покаже користувачеві за певним ключовим словом (хіба що у Вас все оголошення однакові, а це звичайно ж абсурдно і малоефективно).
  • Неконтрольоване витрачання бюджету. Немає можливості проконтролювати, скільки грошей спишеться за клік по певній пошуковій фразі. Найімовірніше це буде найбільша з заданих сум. З ростом кількості перетинів і дублів ключових слів в Google Ads дана проблема посилюється;
  • Серйозне ускладнення аналітики. Навіть якщо всі Ваші кампанії збудовані логічно, при наявності повторень структура ключових запитів все одно буде безладної. Адекватність результатів аналізу, проведеного на основі дублюються фраз, викликає сумнів;
  • Складнощі із застосуванням мінус-слів. Кожне мінус-слово необхідно прописувати для всіх повторюваних запитів. Якщо замінусувати слово тільки для одного ключового слова, то коригування не буде працювати – система покаже оголошення для дубля;
  • Падіння показника якості та CTR. Часто зустрічається ситуація, коли дублікат з’являється в групах з низькою релевантністю, при цьому виграє торги через розмір ставки. Крім того, що Ви втрачаєте можливість продемонструвати користувачеві найбільш слушну рекламу, також знижується і показник якості реклами.

Як працювати з дублями ключових слів в Google Ads?

Ключі можуть перетинатися в якійсь своїй частині або повністю. Технологія роботи з дублями ключових фраз в Google AdWords для кожного з цих випадків відрізняється.

Повні дублі ключових слів

Повні дублі – це запити, що містять одні й ті ж слова, причому їх порядок може бути будь-яким. При наявності повних повторів система вибере кожен з них.

Для розуміння опишемо варіанти на прикладах різних видів запитів:

  1. З широким типом відповідності: «ремонт смартфона» = «смартфони ремонт».
  2. З широким типом відповідності без модифікаторів, один із запитів включає привід: «доставлення піци Київ» = «доставлення піци в Києві».
  3. З точним типом відповідності: [замовити суші] = [суші замовити].
  4. З модифікаторами широкої відповідності: + ремонт + смартфона = + смартфони + ремонт, ремонт + смартфона = + смартфони ремонт.

Часткові дублі запитів

Якщо з повними дублями все досить очевидно – їх необхідно просто видаляти, то з частковими працювати складніше. При цьому виявляти їх не менш важливо, адже один з повторюваних запитів може стати причиною показу по обом ключам. Подібні дублікати діляться на запити:

  1. З широким типом відповідності, один з яких включає привід з модифікатором широкої відповідності: студія манікюру в Києві і студія манікюру + в Києві. Перше словосполучення є більш широким, отже, воно включає друге;
  2. З різними типами відповідності, що містять одні й ті ж слова: + послуги + вантажників і [послуги вантажників]; + Послуги + вантажників і «послуги вантажників»; [Послуги вантажників] і «послуги вантажників». У кожному з наведених Прикладом першого словосполучення включає друге.

Якщо Ви використовуєте одне і те ж оголошення для обох словосполучень, то менш широке з них необхідно видалити. У випадку з різними оголошеннями рознесіть фрази по групах, викресливши вузьке словосполучення в групі з широким.

Як видалити дублі в Google Ads Editor?

Щоб видалити дублі в Google Ads, перейдіть в розділ пошуку повторюваних ключів:

Пошук повторюваних ключових слів в Google Ads

Виберіть у діалозі групи або кампанії, де плануєте шукати повторювані слова. Ви також можете задати пошук по всьому акаунту:

Вибираємо критерії для пошуку

Задайте параметри пошуку і запустіть процес:

Знаходимо і видаляємо дублі ключових фраз

В переліку, що інформацію можна змінювати або видаляти, а результати фільтрувати по:

  • найбільшої вартості кліка;
  • найбільшої вартості перегляду;
  • орієнтовною ставкою для першої сторінки;
  • орієнтовною ставкою для показу у верхній частині екрану;
  • показником якості.

Інформація! Ви можете відібрати найменші і найбільші значення або, навпаки, видалити їх з вивантаження.

Якщо у декількох словосполучень показник один і той же, то в якості найбільшого або найменшого не з’явиться жодне з них. Наприклад, якщо CTR двох повторюваних ключів однаковий, система видасть повідомлення про помилку.

Сергей Шевченко
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї