Часовий таргетинг використовується для обмеження показів оголошень в певні періоди часу. Межі цих проміжків задає рекламодавець. Механізм зазвичай використовують з метою мінімізації неефективного витрачання рекламного бюджету.
Актуальність застосування часового таргетингу безпосередньо пов’язана з коливанням попиту на продукт протягом доби, тижня або будь-якого іншого заданого періоду часу. Цей інструмент допомагає економити кошти, виділені на рекламу, а також підвищувати показник конверсії і, отже, робити кампанію більш ефективною.
Будь-який рекламний сервіс в онлайн-просторі дозволяє налаштовувати обмеження за часом. Такий таргетинг зменшує кількість непродуктивних показів оголошень – кампанія зупиняється в ті моменти, коли реклама не може впливати на цільову аудиторію. Регулюються покази в залежності від пори року, місяці, вихідних і робочих днів, днів тижня і часу доби.
Коли необхідний часовий таргетинг?
Існує кілька ситуацій, в яких застосування часового таргетингу в контекстній рекламі виправдано та ефективно. Розглянемо найбільш популярні з них:
- Потрібно відключити рекламу в неробочий час. Це відноситься, наприклад, до організацій, що надають послуги за офісним графіком. Залучений за допомогою платного оголошення відвідувач може залишити заявку відразу після ознайомлення з сайтом. таргетинг реклами за часом сильно збільшує шанс на конверсію такого користувача в реального клієнта. У разі, коли кампанія не зупиняється все 24 години на добу, а компанія працює з 10 до 19, слід розмістити на сайті форму зворотного зв’язку. Це зменшить ризик втрати клієнта;
- Потрібно просунути сезонні акції та пропозиції. При яскраво вираженому сезонному попиті часто необхідно запустити рекламу і збільшити ставки саме у святкові або вихідні дні;
- Неможливо впливати на ЦА в певний час доби. Наприклад, безглуздо займатися просуванням дитячих товарів після півночі, а покази оголошень про послуги для 30-40-річної аудиторії краще скоротити в денні години, адже в цей час більшість потенційних клієнтів знаходиться на роботі;
- Пропозиція продукту обмежена за часом. Стосується акції, термін дії якої закінчується, наприклад, 30 вересня. Якщо організація при цьому працює до 20:00, то зупинити рекламну кампанію слід вже о 19:00. Адже ті, хто ознайомиться з пропозицією, повинні ще встигнути дістатися до магазину, щоб купити акційний продукт;
- Клієнти компанії знаходяться в різних часових поясах. У такій ситуації рекомендується зрушувати покази з урахуванням різниці в часі;
- Потрібно скоротити рекламні витрати. Використовуючи інструменти таргетингу, Ви можете заощадити бюджет, не знижуючи ефективності кампанії.
Порада! Перед тим, як націлити за часом, слід ретельно проаналізувати ринок. Чим точніше Ви визначите періоди онлайн-активності цільової аудиторії, тим успішніше буде Ваша реклама.
У яких сферах ефективний часовий таргетинг?
Розглянемо найбільш поширені сфери, де кампанії до часового таргетингу працюють набагато ефективніше безперервної реклами:
- Послуги таксі, няні. Пікове навантаження припадає на вечірній час в п’ятницю, на вихідні та святкові дні;
- Доставка готових страв. Найбільш активна цільова аудиторія ввечері;
- Квитки на заходи, концерти, спектаклі та в кіно частіше купують по обіді – близько 14:00. Другий пік починається в 18 і закінчується о 20 годині;
- Будь-які пропозиції, що мають відношення до офісної діяльності, правильніше просувати в стандартні робочі години – в період з 9 до 17.
Важливо! Застосування часового таргетингу не виключає можливість показу реклами в інші інтервали. Завжди слід перевіряти вірогідність залучення більшого числа клієнтів в «вигідне» час при розміщенні на більш високих позиціях.
Щоб визначити оптимальний інтервал показу реклами, аналізуйте статистичні дані і експериментуйте. Наприклад, можна запустити дві ідентичні кампанії до і після полудня і зіставити вартість переходу і залучення клієнта через якийсь час.
Як працює часовий таргетинг в контекстній рекламі?
В системі Google Ads всім рекламодавцям доступні гнучкі налаштування тимчасових обмежень для показу оголошень. Щоб зрозуміти, як працює часовий таргетинг, розглянемо найбільш прості схеми:
- Відповідно до заданого робочим режимом. Користувачі бачать рекламу тільки в робочі години організації;
- Показ в цілодобовому режимі. Ця стратегія зазвичай обходиться досить дорого і може бути застосована тільки в разі, коли сама організація працює 24/7 або на її сайті є форма замовлення або зворотного зв’язку;
- Запуск кампанії тільки в робочі дні. Оголошення демонструються без перерви п’ять днів на тиждень і не показуються у вихідні;
- Тільки в суботу та неділю. Стратегія актуальна для бізнесів, попит на послуги яких з’являється або значно збільшується тільки у вихідні дні;
- Перша або друга половина дня. Покази прив’язуються до інтервалу, коли цільова аудиторія найбільш чутлива до реклами конкретного продукту;
- Сезонний таргетинг. Якщо товари та послуги чітко орієнтовані на будь-яке свято чи пору року, то така стратегія є оптимальною.
Як налаштувати часовий таргетинг в Google Ads?
Щоб налаштувати часовий таргетинг в Google Ads, на сторінці відповідної кампанії в розділі «Розклад показу оголошень» клікніть на «Змінити розклад показу оголошень». Можливість обмежити покази оголошень за часом є тільки в кампаніях підтипу «Все функції»:
У який з’явився модулі, вибираючи потрібні дні та час, Ви можете встановити або скорегувати режим показу реклами.
Крім цього, система дозволяє задати коригування ставок за часом показу реклами. Щоб їх налаштувати, слід зазначити відповідні позиції та клікнути на «Змінити коригування ставок». Ця функція не працює в кампаніях, де, відповідно до обраної рекламодавцем стратегією, ставки призначаються автоматично.
У відкритому блоці вкажіть значення коригування в процентному відношенні та виберіть «Зменшити»/«Знизити».
Що враховувати при налаштуванні часового таргетингу?
- Налаштувати коригування ставок можна тільки для стратегій, керованих вручну. Google Adwords не збереглося поточні налаштування, якщо Ви вирішите змінити стратегію на автоматичну;
- Під час налаштування часового таргетингу важливо не забувати про різницю часових поясів. Якщо показ оголошень необхідно обмежити по часу, а цільова аудиторія знаходиться в декількох регіонах, то для кожної годинної зони запускайте окрему кампанію;
- Обмеження демонстрації реклами в деякі годинник завжди призводить зменшення трафіку. Іноді такі втрати можуть бути значними. Перш ніж змінити налаштування кампанії, подумайте над тим, навіщо Ви це робите і які результати очікуєте отримати. Цілком може виявитися, що тотально обмежувати покази в певні інтервали часу годі було, достатньо лише понизити ставку на цей період. Такий «м’який таргетинг» допомагає не тільки зберегти трафік, але і заощадити бюджет.