10 швидких способів підвищити CTR оголошення Google AdWords

10 швидких способів підвищити CTR оголошення Google AdWords Контекстна реклама

В цій статті ми розповімо про деякі фішки, перевірені часом, ресурсами, які допоможуть Вам оптимізувати свої оголошення.

CTR – це показник кликабельности оголошення. Являє собою число кліків по оголошенню, розділене на кількість його показів і виражене у відсотках (число кліків ÷ число показів = CTR). Що це означає? Якщо ваше оголошення було показано 15 разів, а кліків було 3, значить CTR = 20%. Так що ж потрібно зробити, щоб наше оголошення кликали частіше?

Завдання оголошення – за кілька секунд привернути увагу потенційного покупця. Погодьтеся, досить складно вмістити в 3 рядки вигідне торгова пропозиція, коли на сайті воно може бути описано на 1000 слів, так щоб воно ще було краще, ніж у конкурента. при цьому потрібно вмістити в оголошення свою кращу пропозицію, описати його переваги, та ще хочеться переконати і показати користувачеві, що наш магазин кращий. Погодьтеся, задачка не та простих.

У більшості країн світу кількість символів в оголошеннях обмежений:

• Headline (Тема) – 25 символів

• Description line 1 (Стоку опису 1) – 35 символів

• Description line 2 (Стоку опису 2) – 35 символів

• Display URL (відображається URL) – 35 символів

В значній частині країн СНД стандартні оголошення складаються з:

• Headline (Тема) – 30 символів

• Description line 1 (Стоку опису 1) -38

• Description line 2 (Стоку опису 2) -38 символів

• Display URL (відображається URL) – 35 символів

 

1.ВИКОРИСТОВУЙТЕ КЛЮЧОВІ СЛОВА У ЗАГОЛОВКУ І ТЕКСТІ ОГОЛОШЕННЯ

Здавалося, що може бути простіше: береш ключове слово і вставляєш і в заголовок, і в рядки опису. Але цим правилом багато хто грішить і не використовують, але це найвірніший і простий спосіб збільшити CTR оголошення. Якщо додати ключову фразу тільки в заголовок, то це збільшить CTR в середньому на 15%, а якщо в залоговок і рядок опису 1 на 68% (за даними статистики Google).

 

2.КОЖНЕ СЛОВО В ТЕКСТІ ОГОЛОШЕННЯ ПИСАТИ З ВЕЛИКОЇ ЛІТЕРИ

Пишіть кожне слова в оголошенні з великої літери. Згідно правил AdWords писати повністю слово великими літерами заборонено (крім абревіатур). На відміну від Яндекса, даний спосіб дозволяє візуально виділити слова і вашу пропозицію в загальній масі символів.

 

3.ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ЗНАЧЕНЬ У ТЕКСТІ ОГОЛОШЕНЬ.

Спробуйте писати в оголошеннях ціну товару (звичайно, якщо це можливо), наприклад, знижка не 12%, а 11,5%, використовувати цифри в назвах моделей та інше. Цифри завжди більше за інших букв в оголошенні, це привертає увагу. Також вказівку цифр в тексті може відсіяти нецільову аудиторію, якщо її ціновий діапазон не влаштовує.

Наприклад, користувач шукає « купити apple iphone 6 ціна ». Швидше за все, він хоче дізнатися вартість смартфона, хоче прицінитися, замість цього він бачить просто формулювання ціна. У прикладі нижче бачимо, що перше оголошення із зазначенням ціни виглядає краще і вдаліше, ніж інші.

Погодьтеся, що третє оголошення людина натисне з більше й ймовірністю. Воно привабливіше. Рекомендація ця стосується не тільки ціни, це стосується також кількості, знижки, відсотків і іншого. Наприклад, в відображатися URL можна дописати Знижка + 25%. Чому ні?

 

4. ВИКОРИСТОВУЙТЕ СПЕЦСИМВОЛИ ® , % , $, É, «».

Це схожий принцип з використанням цифрових значень в текстах оголошень. Замість слова знижка або акція напишіть -30%. Такі символи мало хто використовує. Моніторьте своїх конкурентів і ви побачите, що їх оголошення були сформовані на швидку руку. Додайте символи, і ви привернете більше уваги, а відповідно і кліків.

 

5. ЗАКЛИК ДО ДІЇ.

Скажімо так, при відвідуванні сайту або ресурсу, користувач назвемо це так перебуває в стані прострації, він не завжди розуміє, що потрібно зробити.

Завжди підказуйте що потрібно зробити. Це стимулює користувача вчиняти певні дії дивлячись на оголошення.

Замовляйте!
Детальніше!
Замов і отримай знижку!
Купуйте сьогодні і отримаєте знижку 30%!
Телефонуйте!
Даруємо
Безкоштовно
Подарунок
Поспішайте

 

6. РОЗШИРЕННЯ ОГОЛОШЕНЬ І ЩЕ РАЗ РОЗШИРЕННЯ ОГОЛОШЕНЬ.

Здавалося б, така дрібниця розширення, а вона сильно впливає на CTR оголошення в цілому.

 

Скільки проводимо аудит акаунтів з різних куточків СНД, практично 60% клієнтів гребують цієї корисної фичей.

Отже, чому ж потрібно додавати розширення оголошень.

По-перше, це збільшить розмір вашого оголошення в пошуковій видачі Google (це в свою чергу зробить оголошення дуже помітним на тлі конкурентів), по-друге – це допоможе вам збільшити показники якості, що в свою чергу зменшить клік по вашій об’яві, при цьому ви будете знаходиться на більш високій позиції.

• Додаткові посилання – посилання які дозволяють відправити покупця на більш цікаву сторінку, також дозволяють збільшити обсяг оголошення. Дане доповнення може підвищити CTR оголошення до 20-30%.

• Адреси – дозволяють відкрити карту і побачити місце розташування вашої компанії, оцінити відстань, або знайти найближчий ваш магазин. В середньому підвищує CTR на 10%.

• Номер телефонів – дають можливість зателефонувати відразу, на мобільних пристроях натиснути на кнопку виклику. Так, звичайно за статистикою мало хто буде відразу дзвонити, побачивши номер телефону, людина для почав перейде на сайт. Але це дозволяє вигідно виділитися на тлі конкурентів. В середньому підвищує CTR на 10%.

• Відгуки – додаткова фішка, яка дозволяє опублікувати відгуки з інших ресурсів. В середньому підвищує CTR на 10%.

• Уточнення – додає ще один рядок, збільшує оголошення, а також дає можливість додатково відобразити вигідні переваги.

• Структуровані описи – доданий зовсім недавно пункт. Також збільшить обсяг оголошення, ви можете тут вказати типи, моделі, кольору, послуги додатково.

Чим більше розширень додасте, тим більше балів до кармі вашого облікового запису додасться.

Бачимо, друге оголошення найбільше, привертає найбільше уваги, тут заповнена інформація по повній програмі. Погодьтеся, таке оголошення так і манить на нього натиснути, що нам в кінцевому підсумку потрібно.

 

7. СТАВИТИ КРАПКИ В КІНЦІ РЯДКУ ОПИСУ 1

Запитайте, як звичайна точка зможе мені збільшити показник якості. Все просто, коли Ви додаєте точку в кінці Рядки опису 1, ця частина текстового оголошення переноситися в рядок заголовка. У підсумку маємо гарний довгий заголовок, який привертає увагу.

 

Хоча бувають досить неоднозначні варіанти, наприклад, два магазини вписали ціну в текст. У підсумку маємо одну ціну дорожче, іншу дешевше. Що це означає? Потрібно стежити за конкурентами, за їх рекламою. Також, якщо ціна більше у першого, він може виділитися за рахунок розстрочки на 10 платежів, а у другого це одноразовий платіж, наприклад.

 

8. ПЕРЕВАГИ І БЕЗПЕКА РОБОТИ З ВАМИ

Показуйте максимальні ваші переваги перед іншими. Задумайтесь, що ви можете унікального запропонувати своїм покупцям, перед конкурентами? Наприклад, ви можете вказати, що ви проводите обмін/повернення протягом 14 днів (споживачам важливо мати довіру до магазину), безкоштовний виїзд або завмер, можливо ви надаєте можливість продажу в розстрочку та інше.

 

9. ВИКОРИСТАННЯ ЛІМІТОВАНИХ АКЦІЙ

За статистикою більше конверсій покупці роблять, якщо пропозиція обмежена часовим проміжком.

Наприклад, « Акція! 4м2 в подарунок »

 

10. МІНУС-СЛОВА

Навіщо показувати рекламу тим користувачам, яким не цікава ваша реклама. По-перше, вони можуть клікнути на нього, при цьому користувач витратить ваші гроші, але того що шукає не знайде. Відсіювати нерелевантні аудиторію і кліки. Таким чином Ви заощадите багато коштів.

 

 

 

Компанія Adwservice спеціалізується на налаштування контекстної реклами. Наша команда намагається вичавити максимум для Вашої рекламної кампанії. Чому для нас це важливо? Якщо у вас не буде продажів – ви не будете нам платити за підтримку або налаштування реклами. Ми перші, хто зацікавлений у ваших продажах.

Якщо ви не впевнені у своїй рекламою кампанії, залишайте заявку, і наші фахівці проведуть безкоштовний аудит.

Сергей Шевченко
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї