Як уникнути перевитрати денного бюджету в Google Ads?

Як уникнути перевитрати денного бюджету в Google Ads Контекстна реклама

В Google AdWords діють кілька лімітів на бюджет кампанії – місячний і денний. Якщо в першому випадку перевитрата неприпустимий, то перевищення денного бюджету в Google AdWords виконує певну функцію.

За допомогою інструменту перевитрати сервіс здатний врівноважити активність рекламної кампанії, коли з тієї чи іншої причини відбуваються коливання трафіку. Використання коштів кампанії протягом усього місяця направлено на демонстрацію рекламних пропозицій в найбільш вдалі проміжки часу і скорочення відрахувань на покази в ті періоди, коли активність клієнтів низька.

Чому можливе перевищення денного бюджету Google AdWords?

Денний бюджет в AdWords

При незмінних щомісячних витратах, перевитрата бюджету Google AdWords за добу визначається підвищеним обсягом пошукового трафіку. Наприклад, для користувача активність може змінюватися в залежності від сезонності, розташування, настання святкових і вихідних днів.

Перерозподіл коштів, залежний від показників користувача, активності, дозволяє збільшити частоту трансляції контекстної реклами в найбільш сприятливі дні та скоротити в ті моменти, коли для користувача інтерес мінімальний.

Чи може бути перевищений місячний бюджет?

Щоденна перевитрата рекламного бюджету Google AdWords може досягати 100%, але, попри це, місячні заплановані витрати не можуть бути перевищені. Витрати диференціюються таким чином, що в один день складають, наприклад, 10 доларів, в наступний 15, потім 12. Але в місяць в цілому не перевищать 304 долари. Даний розрахунок не застосовний до ситуацій, коли рекламна кампанія переривалася або припинялася протягом місяця.

Важливо! У деяких випадках в сервісі може спостерігатися перевищення місячного ліміту, тоді в акаунті відбувається кредитне коригування. Це означає, що перевитрата сталася, але оплачувати її рекламодавець не повинен. Відстежуються коригування в особистому кабінеті сервісу.

Як уникнути перевитрати денного бюджету в Google Ads?

Перевищення денного бюджету

Якщо Вас, як і багатьох інших рекламодавців, цікавить питання «як уникнути перевищення денного бюджету в AdWords?», дотримуйтесь таких порад:

  1. Зниження денного бюджету. Дієвий метод в разі нерегулярного внесення коштів на рахунок і відсутності прив’язки до загальних витрат протягом місяця.
  2. Перевірка і зміна методу демонстрації контекстної реклами. У вкладці обраної кампанії «Денний бюджет» є параметр «Метод показу». Представлено два варіанти на вибір: стандартний і прискорений. У першому випадку реклама демонструється користувачам рівномірно протягом дня, у другому – за максимально короткий час. Перший метод дозволяє істотно знизити витрати, що тягне за собою зменшення ймовірності перевищення бюджету;
  3. Зниження вартості кліків. Перевищення обмежень також можна уникнути, змінюючи ставки рекламної кампанії в бік зниження. Так реклама буде показуватися на нижчих позиціях, але кількість переходів в перспективі буде такою ж. Вартість кліка не варто робити занадто низькою. Регулюючи ставки завжди орієнтуйтеся на конкурентів;
  4. Встановлення ставок в автоматичному режимі. Перевагою автоматизації призначення цін є те, що за замовчуванням встановлюється стандартний метод показу рекламних оголошень;
  5. Використання функції рекомендованого бюджету. Коли ліміт рекламної кампанії нижче рекомендованого, сервіс надає їй статус «Обмежено бюджетом». Такий статус загрожує зниженням трафіку і втратою потенційних клієнтів. Щоб змінити ситуацію, Гугл пропонує користувачеві скористатися рекомендаціями, що підвищують ефективність кампанії, в яких зазначено наскільки варто змінити денний ліміт, а також прогнозована кількість кліків і витрати. Щоб скористатися цією функцією необхідно перейти до кампанії з даним статусом, клікнути на значок «Перегляд бюджетів», ознайомитися із запропонованими варіантами оптимізації, вибрати один з них або встановити свою суму денних витрат;
  6. Використання скриптів. Це певний сценарій дій, спрямований на припинення кампанії, коли перевищені заплановані витрати.

Важливо! Щоденне перевищення обмежень говорить про те, що встановлений занадто низький ліміт на рекламну кампанію і бажано підвищити його.

Популярні питання

  • Ні, сервіс GoogleAds дозволяє компенсувати перевитрату коштів на рекламу в конкретний день економією в інші дні. На максимальну суму витрат на місяць це ніяк не впливає, нічого доплачувати не доведеться.
  • Враховуються зміни трафіку протягом дня, витрати в попередні дні та інші фактори. Перевитрата зазвичай спостерігається в ті дні, коли прогнозується підвищена кількість конверсій і переходів. Кількість днів, коли витрати перевищені, зазвичай залишається постійною.
  • Ні, алгоритм розподілу налаштований таким чином, що, з огляду на останні витрати, бюджет постійно оптимізується і розподіляється на весь місяць (підлаштовуючись при цьому до щоденних змін трафіку).
  • Перерахунок відбувається в день зміни денних витрат. Підсумкова сума буде складатися з уже витрачених до цього коштів і майбутніх змінених витрат, виходячи з нових налаштувань. Наприклад, якщо витрати на кампанію до 17 числа місяця (в якому 31 день) становили 4 долари на день, а потім користувач змінив суму до 6 доларів, то в кінці місяця максимальна ціна складе: (4 * 17) + (6 * (31 – 17)) = 152 долари.
  • Відмовитися від даної опції можна. Перевищення щоденного ліміту – це вбудований інструмент АдВордс, застосовуваний до всіх кампаній, він дозволяє підвищити їх ефективність.
  • Ні, даної функції в сервісі AdWords немає. Але користувач може тільки розрахувати його. Він буде дорівнювати денному бюджету, помноженому на середню кількість днів у місяці (30,4).
Сергей Шевченко
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї