У Google AdWords діють кілька лімітів на бюджет кампанії – місячний і денний. Якщо в першому випадку перевитрата неприпустима, то перевищення денного бюджету в Google AdWords виконує певну функцію.
За допомогою інструменту перевитрати сервіс здатний врівноважити активність рекламної кампанії, коли з тієї чи іншої причини відбуваються коливання трафіку. Використання коштів кампанії протягом усього місяця спрямоване на демонстрацію рекламних пропозицій у найвдаліші періоди часу і скорочення відрахувань на покази в ті періоди, коли активність клієнтів низька.
Чому можливе перевищення денного бюджету Google AdWords?
При незмінних щомісячних витратах, перевитрата бюджету Google AdWords за добу визначається підвищеним обсягом пошукового трафіку. Наприклад, призначена для користувача активність може змінюватися залежно від сезонності, місця розташування, настання святкових і вихідних днів.
Перерозподіл коштів, що залежить від показників користувацької активності, дає змогу збільшити частоту трансляції контекстної реклами в найсприятливіші дні та скоротити в ті моменти, коли користувацький інтерес мінімальний.
Чи може бути перевищено місячний бюджет?
Щоденна перевитрата рекламного бюджету Google AdWords може досягати 100%, але, незважаючи на це, місячні заплановані витрати не можуть бути перевищені. Витрати диференціюються таким чином, що в один день становлять, наприклад, 10 доларів, в наступний 15, потім 12. Але на місяць загалом не перевищать 304 долари. Цей розрахунок не застосовується до ситуацій, коли рекламна кампанія переривалася або припинялася протягом місяця.
Важливо! У деяких випадках у сервісі може спостерігатися перевищення місячного ліміту, тоді в акаунті відбувається кредитне коригування. Це означає, що перевитрата сталася, але оплачувати її рекламодавець не повинен. Коригування, що надходять, відстежуються в особистому кабінеті сервісу.
Як уникнути перевитрати денного бюджету в Google Ads?
Якщо Вас, як і багатьох інших рекламодавців, цікавить питання “як уникнути перевищення денного бюджету в AdWords?”, рекомендуємо ознайомитися з такими способами:
- Зниження денного бюджету. Дієвий метод у разі нерегулярного внесення коштів на рахунок і відсутності прив’язки до загальних витрат протягом місяця.
- Перевірка і зміна методу демонстрації контекстної реклами. У вкладці обраної кампанії “Денний бюджет” є параметр “Метод показу”. Представлено два варіанти на вибір: стандартний і прискорений. У першому випадку реклама демонструється користувачам рівномірно протягом дня, у другому – за максимально короткий час. Перший метод дає змогу істотно знизити витрати, що тягне за собою зменшення ймовірності перевищення;
- Зниження вартості кліків. Перевищення обмежень також можна уникнути, змінюючи ставки рекламної кампанії в бік зниження. Так реклама показуватиметься на нижчих позиціях, але кількість переходів у перспективі буде такою самою. Вартість кліка не варто робити занадто низькою. Регулюючи ставки, завжди орієнтуйтеся на конкурентів;
- Встановлення ставок в автоматичному режимі. Перевагою автоматизації призначення цін є те, що за замовчуванням встановлюється стандартний метод показу рекламних оголошень;
- Використання функції рекомендованого бюджету. Коли ліміт рекламної кампанії нижчий за рекомендований, сервіс присвоює їй статус “Обмежено бюджетом”. Такий статус загрожує зниженням трафіку і втратою потенційних клієнтів. Щоб змінити ситуацію, Гугл пропонує користувачеві скористатися рекомендаціями, що підвищують ефективність кампанії, в яких зазначено наскільки варто змінити денний ліміт, а також прогнозовану кількість кліків і витрати. Щоб скористатися цією функцією, необхідно перейти до кампанії з даним статусом, натиснути на значок “Перегляд бюджетів”, ознайомитися із запропонованими варіантами оптимізації, вибрати один з них або встановити свою суму денних витрат;
- Використання скриптів. Це певний сценарій дій, спрямований на призупинення кампанії, коли перевищено заплановані витрати.
Важливо! Щоденне перевищення обмежень свідчить про те, що встановлено занадто низький ліміт на рекламну кампанію і бажано підвищити його.
Популярні питання
- Ні, сервіс GoogleAds дозволяє компенсувати перевитрату коштів на рекламу в конкретний день економією в інші дні. На максимальну суму витрат на місяць це ніяк не впливає, нічого доплачувати не доведеться.
- Враховуються зміни трафіку протягом дня, витрати в попередні дні та інші фактори. Перевитрата зазвичай спостерігається в ті дні, коли прогнозується підвищена кількість конверсій і переходів. Кількість днів, коли витрати перевищені, зазвичай залишається постійною.
- Ні, алгоритм розподілу налаштований таким чином, що, враховуючи останні витрати, бюджет постійно оптимізується і розподіляється на весь місяць (підлаштовуючись при цьому до щоденних змін трафіку).
- Перерахунок відбувається в день зміни денних витрат. Підсумкова сума складатиметься з уже витрачених до цього коштів і майбутніх змінених витрат, виходячи з нових налаштувань. Наприклад, якщо витрати на компанію до 17 числа місяця (в якому 31 день) становили 4 долари на день, а потім користувач змінив суму до 6 доларів, то наприкінці місяця максимальна ціна складе: (4 * 17) + (6 * (31 – 17)) = 152 долари.
- Відмовитися від цієї опції не можна. Перевищення щоденного ліміту – це вбудований інструмент АдВордс, що застосовується до всіх кампаній і дозволяє підвищити їх ефективність.
- Ні, цієї функції в сервісі AdWords немає. Але користувач може тільки розрахувати його. Він дорівнюватиме денному бюджету, помноженому на середню кількість днів у місяці (30,4).