Як уникнути перевитрати денного бюджету в Google Ads?

Як уникнути перевитрати денного бюджету в Google Ads Контекстна реклама

У Google AdWords діють кілька лімітів на бюджет кампанії – місячний і денний. Якщо в першому випадку перевитрата неприпустима, то перевищення денного бюджету в Google AdWords виконує певну функцію.

За допомогою інструменту перевитрати сервіс здатний врівноважити активність рекламної кампанії, коли з тієї чи іншої причини відбуваються коливання трафіку. Використання коштів кампанії протягом усього місяця спрямоване на демонстрацію рекламних пропозицій у найвдаліші періоди часу і скорочення відрахувань на покази в ті періоди, коли активність клієнтів низька.

Чому можливе перевищення денного бюджету Google AdWords?

Денний бюджет в AdWords

При незмінних щомісячних витратах, перевитрата бюджету Google AdWords за добу визначається підвищеним обсягом пошукового трафіку. Наприклад, призначена для користувача активність може змінюватися залежно від сезонності, місця розташування, настання святкових і вихідних днів.

Перерозподіл коштів, що залежить від показників користувацької активності, дає змогу збільшити частоту трансляції контекстної реклами в найсприятливіші дні та скоротити в ті моменти, коли користувацький інтерес мінімальний.

Чи може бути перевищено місячний бюджет?

Щоденна перевитрата рекламного бюджету Google AdWords може досягати 100%, але, незважаючи на це, місячні заплановані витрати не можуть бути перевищені. Витрати диференціюються таким чином, що в один день становлять, наприклад, 10 доларів, в наступний 15, потім 12. Але на місяць загалом не перевищать 304 долари. Цей розрахунок не застосовується до ситуацій, коли рекламна кампанія переривалася або припинялася протягом місяця.

Важливо! У деяких випадках у сервісі може спостерігатися перевищення місячного ліміту, тоді в акаунті відбувається кредитне коригування. Це означає, що перевитрата сталася, але оплачувати її рекламодавець не повинен. Коригування, що надходять, відстежуються в особистому кабінеті сервісу.

Як уникнути перевитрати денного бюджету в Google Ads?

Перевищення денного бюджету

Якщо Вас, як і багатьох інших рекламодавців, цікавить питання “як уникнути перевищення денного бюджету в AdWords?”, рекомендуємо ознайомитися з такими способами:

  1. Зниження денного бюджету. Дієвий метод у разі нерегулярного внесення коштів на рахунок і відсутності прив’язки до загальних витрат протягом місяця.
  2. Перевірка і зміна методу демонстрації контекстної реклами. У вкладці обраної кампанії “Денний бюджет” є параметр “Метод показу”. Представлено два варіанти на вибір: стандартний і прискорений. У першому випадку реклама демонструється користувачам рівномірно протягом дня, у другому – за максимально короткий час. Перший метод дає змогу істотно знизити витрати, що тягне за собою зменшення ймовірності перевищення;
  3. Зниження вартості кліків. Перевищення обмежень також можна уникнути, змінюючи ставки рекламної кампанії в бік зниження. Так реклама показуватиметься на нижчих позиціях, але кількість переходів у перспективі буде такою самою. Вартість кліка не варто робити занадто низькою. Регулюючи ставки, завжди орієнтуйтеся на конкурентів;
  4. Встановлення ставок в автоматичному режимі. Перевагою автоматизації призначення цін є те, що за замовчуванням встановлюється стандартний метод показу рекламних оголошень;
  5. Використання функції рекомендованого бюджету. Коли ліміт рекламної кампанії нижчий за рекомендований, сервіс присвоює їй статус “Обмежено бюджетом”. Такий статус загрожує зниженням трафіку і втратою потенційних клієнтів. Щоб змінити ситуацію, Гугл пропонує користувачеві скористатися рекомендаціями, що підвищують ефективність кампанії, в яких зазначено наскільки варто змінити денний ліміт, а також прогнозовану кількість кліків і витрати. Щоб скористатися цією функцією, необхідно перейти до кампанії з даним статусом, натиснути на значок “Перегляд бюджетів”, ознайомитися із запропонованими варіантами оптимізації, вибрати один з них або встановити свою суму денних витрат;
  6. Використання скриптів. Це певний сценарій дій, спрямований на призупинення кампанії, коли перевищено заплановані витрати.

Важливо! Щоденне перевищення обмежень свідчить про те, що встановлено занадто низький ліміт на рекламну кампанію і бажано підвищити його.

Популярні питання

  • Ні, сервіс GoogleAds дозволяє компенсувати перевитрату коштів на рекламу в конкретний день економією в інші дні. На максимальну суму витрат на місяць це ніяк не впливає, нічого доплачувати не доведеться.
  • Враховуються зміни трафіку протягом дня, витрати в попередні дні та інші фактори. Перевитрата зазвичай спостерігається в ті дні, коли прогнозується підвищена кількість конверсій і переходів. Кількість днів, коли витрати перевищені, зазвичай залишається постійною.
  • Ні, алгоритм розподілу налаштований таким чином, що, враховуючи останні витрати, бюджет постійно оптимізується і розподіляється на весь місяць (підлаштовуючись при цьому до щоденних змін трафіку).
  • Перерахунок відбувається в день зміни денних витрат. Підсумкова сума складатиметься з уже витрачених до цього коштів і майбутніх змінених витрат, виходячи з нових налаштувань. Наприклад, якщо витрати на компанію до 17 числа місяця (в якому 31 день) становили 4 долари на день, а потім користувач змінив суму до 6 доларів, то наприкінці місяця максимальна ціна складе: (4 * 17) + (6 * (31 – 17)) = 152 долари.
  • Відмовитися від цієї опції не можна. Перевищення щоденного ліміту – це вбудований інструмент АдВордс, що застосовується до всіх кампаній і дозволяє підвищити їх ефективність.
  • Ні, цієї функції в сервісі AdWords немає. Але користувач може тільки розрахувати його. Він дорівнюватиме денному бюджету, помноженому на середню кількість днів у місяці (30,4).
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї