- Період, протягом якого проводилися рекламні кампанії
- Що хотів клієнт і що отримав
- З якими показниками пройшов клієнт
- Необхідність акценту на якість трафіку
- Про вартість конверсії
- В чому була складність клієнта?
- Структурування товарів
- Неефективна робота клієнта з Performance Max
- Неефективна робота клієнта з торговими рекламними кампаніями
- Висновки. Що ще ми могли б покращити
- Порівняння результатів з даними 2022 року
Всім привіт. Мене звати Яна Ляшенко, Google-логіст. В сьогоднішньому відео буду показувати кейс.
Період, протягом якого проводилися рекламні кампанії
Тут приблизно період можливо з 13 грудня. Десь тут перші, 13 грудня, може 14 грудня ми перші там конверсії отримали і кліки мабуть з 13-го чи з 14-го. І клієнт від нас пішов на канікули. На канікули пішов 26-го числа, здається, ми призупинили повністю рекламні кампанії.
Що хотів клієнт і що отримав
Тож, що клієнт хотів від нас? Він хотів вийти на 100 продажів в день при вартості ціни за конверсію 50 грн., бажано. Зараз покажу динаміку і з чим взагалі клієнт прийшов, і чому він довольний, в принципі. За цей невеликий період нам вдалося вийти на кількість ось 1000 продажів. Тут видно червоний графік як ми збільшилися до цієї кількості. Тут навіть видно 25 грудня, що по 45,10 – 197 не навіть 100 продажів.
Тобто, ми поспішали. Починали ми десь з 42-х і наша задача була дорости до сотні. Звичайно, якби клієнт прийшов трішки раніше, скоріше всього цей би пік був би значно більше. То, що його задача була 300 продажів в день загалом, але він нам поставив задачу хоча б на сотню вийти в межах 50 грн., умовно. Ну і рентабельність, звісно, ви тут можете також побачити середню за цей весь період.
Тобто, ми отримали 1000 продажів. Так, не 50 грн. середня вартість, не відразу по 100 продажів на день. Враховуйте 14 грудня – 26 – це не так багато днів і зараз покажу з чим клієнт прийшов, щоб ви бачили динаміку, що навіть в проектах, де, в принципі, навіть погано налаштована рекламна кампанія буде давати продажі. Все рівно дуже важливий нюанс – як правильно це запускати, оптимізовувати і досягати ваших KPI.
З якими показниками пройшов клієнт
Тобто, вам покажу з чим клієнт прийшов, з чим дуже довго не міг справитися. В 22-му році, в 23-му році. І що, наприклад, зробила моя команда. Тож з чим він прийшов? Тут, відповідно, вже видно графік – це наша безпосередня робота. Це з чим він прийшов до цього.
На даному графіку видно кліки і конверсії. Ви можете відразу помітити, що, по-перше, і конверсії ми почали робити з 19 грудня, ну значно більше ви тут бачите. І, безпосередньо, трафіка при цьому не так багато робилося. Тобто бачите, тобто трафік, кількість трафіку не завжди корелює з вашими KPI.
Необхідність акценту на якість трафіку
Друге, що хотіла показати – це як зробити акцент на якості трафіку. Якість трафіку визначає коефіцієнт конверсії. Він завжди дає співвідношення. Але, умовно, – чим нижчий коефіцієнт конверсії, тим скоріше всього дорожче ціну за конверсію ви будете отримувати. Тобто ви тут бачите коефіцієнт конверсії до і коефіцієнт конверсії, який почав нарощуватися, відповідно, після.
Оцей період падіння – це якраз 26-го, коли ми просто призупинили рекламні кампанії за проханням клієнта, тому що він раніше пішов, відповідно, на вихідні.
Про вартість конверсії
Ще що можу показати? Вартість конверсії давайте, щоб бути об’єктивними. З чим прийшов клієнт? Вартість конверсії. Ну тут також я думаю не важко помітити 151 гривня, 75 чи навіть ось отут 62. 62 грн по усім рекламним кампаніям, які в нього працювали тут.
У нас скільки? Як вже акцентувала на цьому увагу, 45 грн., 197 конверсій ми на піку, в принципі, пішли. 26-го ми там дуже рано вранці виключили та, в принципі, не було задачі 26-го вламлювати всі продажі. Тобто, це навіть не повний робочий день, так би мовити. Тобто тут видно об’єктивну картинку, що щось та команда зробила корисного для рекламного акаунту.
В чому була складність клієнта?
Структурування товарів
Ще би хотіла показати, наприклад, акцент. Давайте так, в чому була складність у клієнта? Ми бачимо, що тут і конверсії, то він отримував, але ціна була досить дорога. І, в принципі, що не так він міг зробити?
По-перше, ми цей результат зробили на Перформанс максах, не на звичайній товарці. Тобто, не з регулюванням середньої ціни за клік. Клієнт до цього, ну він конечно умнічка, він придумав собі таку структуру при якій в нього вдавалось хоч якось чином не завищувати дуже ціну за конверсію, тому що рекламний аккаунт хотів вище, ніж 150 грн, 300 грн. Це його дуже опічалило, умовно. Тобто, він в середньому тут отримував по 70 конверсій, 80 десь було. Да, в день. Тут 87, майже 100.
Але об’єктивно, щоб збільшити кількість конверсій в результаті тестів, він розумів, що доведеться, попливе і ціна за конверсію вверх. Він придумав собі структуру дуже велику, об’ємну, коли в одній кампанії він поміщав одну товарну позицію. Це робоча структура. Вона працює. Вона досить ефективна. Ви можете дуже зручно редагувати об’єми трафіку, ціну за клік і при цьому, в принципі, можете отримувати ці продажі.
Але є один великий нюанс. Цей нюанс заключається в тому, що таку структуру дуже важко контролювати. Ну якщо у вас там 10 товарів, окей. 20, окей. Якщо у вас більше тисячі товарних позицій, контролювати кожну рекламну кампанію досить важко. По-друге, ваш же ж товар скоріше всього гибкий, адаптивний, да? Тобто десь випав з реклами, десь якийсь новий добавився. І це може, наприклад, в результаті якихось там розпродажів чи продажів відбуватися на протязі певної доби. Як ви зможете тисячу рекламних кампаній одночасно відредагувати і контролювати? Якщо ви не спеціалісти, не маєте змогу контролювати цей весь набір рекламних кампаній.
Неефективна робота клієнта з Performance Max
По-друге, ви повинні пам’ятати що перформанс, на жаль чи на щастя, він дає більш швидший результат в конверсіях і кращий, умовно, об’єктивно. Навіть тут, коли клієнт тестував Performance Max. Тут вам покажу старі перформанси. Тут вони працювали і червень 22-го року і квітень 23-го року. Тобто, видно об’єктивно, що клієнт давав шанс цьому виду рекламних кампаній.
Але ціна за конверсію, якщо взяти середню, вона 110. Якщо взяти той самий графік по коефіцієнту конверсії видно він тут десь трішки покращився, але тут кількість конверсій просіла. І якщо ми візьмемо вартість конверсії, да, 153, 187 ось отут, десь там 121, йому не вдавалося настільки в рази зменшити цю кількість.
Тобто, за місяць він отримав 2558 конверсій. Або давайте оцей візьму по 77 грн. 2886 – це лише в березні вийшло. Такого успіху в нього більше не повторялось. Думаю навряд чи він там щось дуже кардинально змінював в структурі, тому що попередній результат не влаштовував. Тут наприклад 2500 за 121 грн. А в нас скільки? 14-те, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26. Ну ми візьмемо. Це скільки? Це 13 днів. І ми зробили 1000 продажів за 13 днів. Це при тому, що ми стартували плавно, спробували наростити цю кількість конверсій. Якщо поглянути об’єктивно зовсім інша ситуація. Мало того ще й в половину менша ціна за конверсію, якщо бути об’єктивними.
Перформанс точно клієнту давав шанс. Йому не сподобалось. Він досить нестабільний й вид рекламних кампаній. Він повернувся до звичайної товарки. Звичайна товарка йому також радості до цього не приносила.
Неефективна робота клієнта з торговими рекламними кампаніями
Якщо навіть ми візьмемо відфільтруємо звичайні торгові кампанії з його досить такою стратегією. Візьмемо минулий місяць, листопад місяць. Ми тут побачимо наступну картинку. Ну 1700 продажів, вартість 128. Бачите, воно плато своєрідне. Він не міг ні вверх пробитися, ні в кращу сторону.
При цьому вартість конверсії, як ви бачите, вона починала зростати. 65 ось гривень, це конверсії. 179, 116. Тут скільки? 168 ціна за конверсію. Тут вона ще була 100 грн.
Об’єктивно навіть на такій структурі, яка називається «Звичайні торгові рекламні кампанії» також виїхати йому досить довгий час не вдавалося би. Ще, враховуючи те, що акаунт з не досить позитивною динамікою, нам, ну умовно, доводилося його перероблювати.
Висновки. Що ще ми могли б покращити
Тому ось ви бачите, ось таку ось картинку. Це приклад того, що цей кейс дуже демонстративно показує, що навіть в умовах, коли у вас дуже класний товар, є дуже класний попит зараз на ці товарні позиції – все рівно спеціаліст з досвідом може зробити з рекламного акаунту більш красиву лялю, картинку, конфетку чи як це можна, там пояснити, грубо кажучи. Тому ось така ось картинка є прикладом кейсу.
Єдиний нюанс, що в принципі це б можна було зробити ще більш плавніше і перше б в середньому ціна за конверсію була б в районі, можливо навіть десь 47 – 52 грн., якби ми не поспішали. Але це ж кінець грудня, то, умовно, краще встигнути на останній поїзд швидко, ніж жалкувати про втрачений час. Тож з клієнтом продовжимо роботу вже після нового року 24-го.
Порівняння результатів з даними 2022 року
Ось вам приклад того, що можна зробити. Якщо там єсть неверующі в плані того, ну це ж грудень. Тут дуже легко це все зробити. Ми можемо подивитись на роботу перформанса, минулий рік, грудень весь беремо, 22-й беремо, 12-й місяць. 22-й ось. Берем грудень. Грудень 22-го року також Performance Max. Наскільки відрізняється?
В нас ROAS 1300 середній. 722. В нас конверсія в половину менше, 56. В нас продажів тільки за скільки, за 13 днів – 1000. А тут, ну коли тут, призупинено також 26-го? Тут за 26 днів 732. На минуточку. І якщо ми навіть додамо ну торгову кампанію, ми ж стартували трішки з менших об’ємів. Товарка тут звичайно не працювала в цей момент.
Ну і, в принципі, перформанс разом з товаркою – вони не можуть одночасно працювати, тому що все рівно трафіку більше буде отримувати перформанс. Ну в принципі цей результат він би не вийшов без адекватних знань, досвіду, ну і безпосередньо роботи спеціаліста.