У зв’язку з призупиненням оффлайн бізнесу і супутніми фінансовими труднощами по всьому світу компанія Google оголосила про своє рішення зробити розміщення в сервісі Google Shopping безкоштовним для всіх бажаючих!
Це нововведення вже діє для магазинів зі Сполучених Штатів, а до кінця 2020 року ним зможуть скористатися рекламодавці з будь-яких країн, в тому числі і в Україні. Результати пошуку на вкладці «Покупки Google» будуть складатися в основному з безкоштовних списків. Це допоможе продавцям доносити свою пропозицію до клієнтів, незалежно від того, чи розміщують вони рекламу в Google.
Яку користь принесуть безкоштовні товарні оголошення Google?
Переваги цього нововведення очевидні для всіх:
- Власники сайтів отримають безкоштовно мільйони переглядів від користувачів, які щодня користуються пошуком по товарним оголошенням;
- Рекламодавці, які вже розміщуються в Google Merchant Center, отримають можливість розширити охоплення за рахунок безкоштовної видачі;
- Для покупців істотно розшириться асортимент товарів і інтернет-магазинів, представлених в пошуку. А значить виросте і вибір доступною продукції.
Особливості безкоштовного розміщення в Google Shopping
Хоча більшість торгових оголошень стануть безкоштовними, платна видача також залишиться. Рекламні місця в пошуковій видачі Гугл для товарних оголошень залишаться платними:
А ось на вкладці “Покупки” платним залишиться тільки перший ряд оголошень. За розміщення в основній видачі оплата стягуватися не буде:
Таким чином в платному розміщенні залишаться свої суттєві переваги. Але додасться і багато можливостей для безкоштовної реклами.
Як потрапити в безкоштовну видачу Merchant Center?
Якщо Ваш інтернет-магазин вже доданий в систему Google Merchant Center, то Ваші продукти вже зараз можуть демонструватися в пошуку по картинках. Ближче до кінця 2020 року товари з’являться і в безкоштовній видачі «Google покупки» в Україні.
Для цього потрібно зайти в особистий кабінет Гугл Шопінг і пройти реєстрацію в програмі Surfaces across Google:
Якщо Ви ще не створювали акаунт в системі Merchant Center і Ви не вивантажували товарний фід зі свого сайту – саме час це зробити. За різними даними на сьогоднішній момент з цим сервісом працюють всього 25-30% українських магазинів, а значить у Вас з’явиться відмінний шанс отримати конкурентну перевагу.
Під’єднати сайт до Мерчант Центр не складно, але можуть виникнути труднощі з вивантаженням товарного фіда у тих, хто не сильний в програмуванні. Якщо самостійно налаштувати інтеграцію не вийде – можна просто звернутися до фахівців.