На офіційному сайті Google з’явилася свіжа інформація про Google Ads про зниження темпу і відключенні прискореного показу оголошень.
Дата переходу до рівномірним показам, попередньо призначена на жовтень 2019 го. Пов’язують це з низькою ефективністю для пошукових і торгових кампаній методів прискореного показу. Актуальність нововведення для бюджетів незаперечна, тому зниження темпу і відключення прискореного показу в Google Ads неминуче.
У чому недоліки прискореного показу і переваги рівномірного?
За весь час існування прискореного показу він показав свою низьку ефективність в порівнянні з рівномірним. Ось ключові плюси рівномірного витрачання рекламного бюджету:
- Оптимізація витрат за рахунок автоматичного розподілу на розсуд системи. Час і кількість показів залежить від заданої суми, яка рівномірно витрачається протягом дня;
- Розподіл показів протягом всього дня, дозволяє охопити більшу кількість учасників вашої цільової аудиторії, в порівнянні з показами в певному часовому проміжку, що задовольняє потребам більшості рекламодавців;
- Чи гарантує більш розумне витрачання коштів за рахунок рівномірності їх розподілу. Що особливо підходить в тому випадку, коли бюджет обмежений. Виключає виникнення ситуацій, коли бюджет вичерпав себе, до того, як користувачами була проявлена активність;
- Рентабельність прискореного показу, в порівнянні з рівномірним, набагато нижче. До того ж використання машинного навчання при рівномірному показі, так само веде до підвищення показників.
Кого торкнеться скасування прискорених показів оголошень?
Рекламодавці, політика біддінг яких, найменш консервативна, розширюють охоплену аудиторію, за рахунок прискорених показів, якщо звичайно їм дозволяє бюджет.
Застосування цього методу буде актуально в наступних випадках:
- На першу половину дня доводиться переважна кількість конверсій;
- Акція обмежена часовими рамками;
- Низький показник якості вимагає компенсації;
- Існує список запитів, за якими поставлено завдання витіснити конкурентів;
Варто звернути увагу, на той факт, що прискорений показ не робить належного впливу проти неповного витрачання бюджету. Для тих, чиї бюджети на рекламу вкрай обмежені, він також є малоефективним.
Що очікувати в результаті?
До яких же наслідків призведе факт того, що прискорений показ буде відключений:
- У першу чергу це скорочення контролю з боку рекламодавця;
- По-друге, інтелектуальні алгоритми GoogleAds отримають можливість для розвитку;
Штучний інтелект, з огляду на відповідність запиту користувача реклами, а також оцінюючи інші опції кампанії, такі як призначені ставки і т.п. буде приймати рішення про те, чи бере участь в аукціоні дане оголошення.
Звичайно тепер, фактично, стати претендентом на всі доступні покази буде неможливо.
Більшість користувачів навряд чи помітять, що метод прискореного показу оголошень був відключений. Але це вкотре змушує звернути увагу, що вектор розвитку Google в плані управління кампаніями, повільно, але вірно передає права на користь штучного інтелекту, іноді обмежуючи тим самим можливості рекламодавців. Причин сумніватися в інтелектуальних алгоритмах Google Ads немає, адже вони з року в рік стають тільки краще.