Безкоштовні джерела трафіку для Вашого сайту

10 швидких способів підвищити CTR оголошення Google AdWords Трафік

Людина завжди прагне до розвитку і розширенню меж свого бізнесу, при цьому для цього застосовує безліч маркетингових способів, що дозволяють збільшити впізнаваність бренду чи торгової марки. До одним з таких рекламних ходів відносять створення інтернет сайту з переліком продукції та програмами лояльності для залучення цільової аудиторії. Однак будь-який сервіс слід розвивати, щоб він приносив прибуток і був актуальним з плином часу. Тонкощі безкоштовного трафіку на сьогодні вважаються найбільш затребуваними, оскільки за них не доводиться виплачувати щомісячну абонплату, а відвідувачів на веб сторінку постійно додається. Як працює безкоштовний трафік, і що входить в особливості такого рекламування?

Галузевий блог і маркетингові коментарі

До найбільш поширеній способу інформування цільової аудиторії відносять розміщення коментарів в створеному блозі стосовно Вашої тематики. Таким чином, людина, потрапляючи на сторінку конкретного топа, вже заздалегідь зацікавлений в інформації, розміщеної у блозі. Ви зможете опублікувати посилання для переходу на сторінку сайту з привабливим заголовком або слоганом (завдяки йому користувач зверне увагу на коментар). Перед тим як розмістити свою рекламну посилання, слід обзнакоміться з блогом, тематикою і спрямованістю позначок користувачів, оскільки від цього залежать інтереси аудиторії, за допомогою яких Ви зможете залучити більшу кількість відвідувачів на сторінку сайту. Коли людина переходить за посиланням на Ваш сайт, він повинен отримати відповіді на свої питання або почерпнути цікаву для нього інформацію. У цьому випадку Ви, як власник сервісу, отримуєте позитивний відгук і рекомендації для сторонніх користувачів, що також відбитися на трафіку.

Хештег в мережах або як залучити публіку

До однієї з можливостей залучення клієнтів на свою сторінку відносять створення хештегів на платформах соціальних мереж. Сьогоднішній світ складно собі уявити без віртуального спілкування, що свідчить про широкої аудиторії і перспективні можливості для розвитку бізнесу. Багато користувачів орієнтуються в індивідуальному пошуку послуг або товарів на хештеги, що говорить про реальність залучення на Ваш веб-сервіс нових відвідувачів і потенційних клієнтів.

Лідери в ніші і інтерв’ю

Залучення цільової аудиторії можна виконати за допомогою публікації на своїй сторінці інтерв’ю успішного представника Вашої ніші. Особливість даного трафіку в тому, що розміщуючи на своєму сайті тонкощі ведення бізнесу в особі людини, яка досягла успіхів в цьому напрямку, підвищує рейтинг і викликає довіру у сторонніх користувачів. При цьому розширюється цільова аудиторія і коло потенційних споживачів.

Пост-відповідь і співпрацю зі сторонніми ресурсами

Попередньо варто ознайомитися з інтересами цільової аудиторії і підібрати хвилюючі питання потенційного споживача. Після цього слід провести соціальне опитування і опублікувати його на своїй стартовій сторінці. Обов’язковою фактором буде залучення до перегляду учасників обговорення, оскільки вони підтвердять свою присутність в дискусії, ніж привернуть увагу своїх друзів. Ваша цільова аудиторія розширитися, адже користувачі захочуть ознайомитися з інтересами свого друга. Сторонні ресурси потребують постійного доповнення контентом своїх сторінок, що може бути вигідно для Вашого просування. Запропонувавши наповнення сервісу цікавими фактами або статистичними спостереженнями за їх тематикою, Ви отримаєте авторське право і можливість розміщення своїх посилань на інших веб-сторінках. Таким чином, підвищується рейтинг і престижність в очах цільової публіки і залучається новий потік користувачів.

Ключова інформація і відео-пости

Наповнити свій текст сенсом допоможуть ключові фрази, за якими користувач шукає потрібну йому інформацію. Важливо в даному випадку не переспаміть, оскільки матеріал в першу чергу адресований для людей, а не для роботів. Людина повинна отримати відповіді на свої питання, які він ставив в рядку пошуку, а не напханий сухими фразами текст. Виняткова корисність гарантує власнику такого поста розширення аудиторії. Привабити потенційного клієнта можна за допомогою якісних роликів YouTube, оскільки дана платформа користується попитом і є другою за величиною пошуковою системою.

Оптимізація сторінки

Важливим критерієм для пошукових систем є грамотно оптимізований текст з використанням акцентних заголовків, ключових фраз і атрибутів Alt. Слід це враховувати і не нехтувати цим, оскільки органічний трафік ніхто не відміняв, а рейтингові позиції на стартовій сторінці пошукових систем засновані на принципах Seo. Говорячи про внутрішній контенті Вашого сервісу, слід зазначити моменти, які важливо враховувати:

• регулярне поповнення свіжої і цікавою інформацією;

• насичення тексту посиланнями і додатковими зведеннями по темі;

• розміщення посилань на сторонні сервіси з постами по темам, цікавим для Вашої цільової аудиторії (таким чином досягається співпрацю зі сторонніми ресурсами і розширення числа користувачів);

• привабливі і насичені заголовки з яскравою рекламою, яка впадає в очі не тільки квітами, але і смисловим навантаженням;

• залучення сторонніх ресурсів із суміжною діяльністю;

• застосування запитальників для цільової аудиторії (дозволить визначитися з важливими питаннями для користувачів і розширить специфіку Вашого контенту).

Користуючись викладеними поПорадами, можна підвищити рейтинг впізнаваності, домогтися престижності і прибутковості свого бізнесу.

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї