Адаптивні пошукові оголошення – це новий гнучкий інструмент контекстної реклами Google, який дає можливість замість одного тексту і заголовка використовувати до 4 шаблонів опису і до 15 різних заголовків. Кількість можливих комбінацій перевищує 43 тисячі. Тобто можливості для експериментування практично безмежні.
Як тільки користувач закінчує налаштування кампанії, система починає тестувати всі поєднання параметрів і виявляє ті з них, які показують найкращу ефективність. Акумулювавши необхідну статистику, Google вибирає найбільш відповідне оголошення, враховуючи запит користувача, хронологію його пошуку, тип обладнання тощо.
Як працюють адаптивні пошукові оголошення в Google Ads?
Необхідно сформулювати головні складові реклами: до 15 заголовків і до 4 текстів. Чим більше компонентів буде задано, тим більше комбінацій складе система. Слід враховувати, що кожен текст повинен гармонійно виглядати з будь-яким заголовком.
Система, робота якої заснована на самонавчальному алгоритмі, відбирає найпродуктивніші поєднання, тестуючи їх один за одним.
Виходячи з характеристик кожного користувача підбирається найадекватніше адаптивне пошукове оголошення Google. Алгоритм показує саме той текст, який найкраще підходить під ключове слово.
Переваги адаптивних оголошень в Google AdWords
- Зниження тимчасових витрат. Тисячі оголошень складаються автоматично на основі всього декількох заданих рекламодавцем текстів і заголовків;
- Більше ймовірність показу. Величезна кількість можливих комбінацій призводить до того, що оголошення беруть участь в аукціонах з більшою частотою і відображаються по більшій кількості ключових фраз;
- Зручність тестування. Безліч комбінацій оголошень і статистика їх ефективності дають можливість швидко визначити найкращі варіанти, щоб згодом застосовувати їх в сторонніх рекламних кампаніях;
- Автоматична оптимізація. Самонавчальні механізми та збір статистики дозволяють системі виявляти найпродуктивніші поєднання;
- Широта охоплення аудиторії. Розміри адаптивних пошукових оголошень Google AdWords коригуються системою автоматично з урахуванням виділеного простору для розміщення рекламного блоку. Це дає можливість розширити аудиторію внаслідок показу оголошень на більшій кількості ресурсів.
Розмір адаптивних оголошень більше ніж у розгорнутих текстових
До складу адаптивних оголошень Google Ads можуть входити три заголовки по тридцять символів, два текстових описа довжиною до 90 знаків, а також два поля URL – кожен по 15 символів.
До відома! Простір для творчості дають зайві 10 знаків і ще один опис, яких немає в розгорнутих стандартних текстових оголошеннях.
Завдяки всім цим доповненням адаптивний формат стає найпомітнішим рекламним блоком, який коли-небудь існував на сторінці пошукової видачі. Сумарна довжина тексту може вдвічі перевищувати розмір стандартної контекстної реклами та доходити до 300 знаків.
Площа, яку займає адаптивне пошукове оголошення, також збільшується за рахунок можливості показу розширень.
Поради з налаштування адаптивних пошукових оголошень Гугл
- Створюйте не менше 8-10 формулювань заголовків. При цьому важливо, щоб вони відрізнялися за формою. Наприклад, можна використовувати довгі або короткі заголовки, питальні або ті, які спонукають до вчинення дії. Добре в заголовку згадати унікальну пропозицію або інформацію про місцезнаходження;
- Використовуйте різні по довжині заголовки. Існує обмеження за кількістю знаків – не більше 30, але не слід намагатися максимально залучити всі можливі символи. Однією з цілей моделі машинного навчання є порівняння ефективності як більш довгих, так і коротких формулювань;
- Помістіть в кожну групу, яка містить адаптивні оголошення, пару стандартних текстових. Це дозволить охопити більшу аудиторію;
- Пам’ятайте, що завжди можна зафіксувати певний заголовок або текст опису на конкретній позиції. Така необхідність виникає, наприклад, щодо найменування бренду або юридичної інформації;
- Тільки при грамотно виставлених налаштуваннях моніторингу конверсії в особистому кабінеті можлива коректна робота системи за визначенням того, яке оголошення – адаптивне або текстове – ефективніше в кожному окремому випадку;
- Якщо під час налаштування адаптивних оголошень Гугл не закріплює положення версій заголовків і описів, то система зможе краще підібрати найбільш продуктивний варіант оголошення під конкретний аукціон і користувача;
- Не забувайте про розширення. Цей формат реклами сумісний з будь-якими існуючими розширеннями Google Ads;
- Для проведення тестування в групі досить одного адаптивного оголошення. Не слід додавати більше;
- Ключовий запит повинен бути присутнім хоча б у двох заголовках. Також корисно підключати динамічну вставку ключових слів;
- Хоча б 3 заголовки не повинні містити ключовий запит. Це позбавить оголошення від зайвої повторюваності та дозволить звернути увагу користувача на іншій корисній інформації (заклик до дії, акції, знижки тощо.);
- Можна збільшити ймовірність включення в оголошення 3 заголовків і 2 описів, якщо створювати під час налаштування ці елементи різної довжини;
- Правильне адаптивне оголошення повинне мати безліч унікальних текстів для складання комбінацій. Краще не використовувати однакові формулювання, які спонукають до вчинення дії.
Порада! Не забувайте, що система самостійно навчається і показує ті оголошення, які найімовірніше призведуть до переходу на сайт. Але на навчання потрібен час (не менше кількох тижнів), тому не робіть швидких висновків.
Яку інформацію писати в тексті адаптивного оголошення?
- Вкажіть кілька пропозицій (товарів або послуг), щоб надати потенційному клієнту можливість вибору;
- Напишіть вартість, розкажіть про акції та знижки;
- Наведіть аргументи на користь того, що компанія заслуговує довіру, вказавши інформацію про успішний досвід, нагороди, дипломи та сертифікати;
- Продемонструйте турботу про споживача – повідомте про гарантії, умови доставлення та оплати;
- Дайте зрозуміти, яку мету перед собою ставите, використовуючи для цього слогани й заклики до дії.
Підсумок
Інструмент є безперечним помічником для рекламодавця. Він дозволяє заощадити час для аналітики та роботи над підвищенням ефективності кампаній.
Ручне тестування оголошень є більш трудомістким і менш продуктивним.
Є ті, хто вважають, що ручне налаштування оголошень тонше і краще, тому не довіряють автоматизації Google. Вони набувають відчуття контролю, але втрачають можливості. Адже якщо машинне навчання розвивається і вдосконалюється, то чому б не користуватися результатами його роботи?