SEO просування представляє ряд заходів, які застосовують для підняття сайту в різних пошукових системах. Всі вони спрямовані на те, щоб вивести ресурс на лідируючі позиції по заданих ключових запитах. Для такого розкручування необхідно прописувати теги і метатеги, нарощувати зовнішні тематичні посилання, проводити реєстрацію в каталозі і багато іншого.
Якщо говорити про контекстному просуванні, то воно полягає в покупці рекламних тестових оголошень на схожих тематичних сайтах.
Щоб вибрати дійсно ефективний результат просування вашого ресурсу, потрібно більш детально порівняти дані способи просування по основним критеріям:
1. Вартість.
Якщо розглядати за ціною, то варто відзначити, що контекстна реклама обійдеться вам дорожче в порівнянні з SEO просуванням. Для SEO надаються безкоштовні каталоги. Також вам не доведеться оплачувати за кліки незапланованих відвідувачів, ви тільки витратите на внутрішню оптимізацію.
Контекстну рекламу вибирають ті, хто хоче отримати дійсну віддачу. В даному випадку ви платите фіксовану вартість за один клік, натиснувши на який відвідувачі потрапляють на ваш сайт. Відповідно чим більше клієнтів – тим більше ви заплатите.
2. Прогнозованість результату.
Спрогнозувати результат для контекстного просування не так і складно. Для цього існує маса формул і крім цих розрахунків результат зазвичай помітний відразу. Якщо говорити про SEO, то розрахунки зробити буде складніше.
3. Інерція.
Якщо у вас несподівано закінчуються гроші, то контекстна – тут же припиняється і показ оголошень автоматично зупиняється. З SEO же все буде обстоять трохи інакше. Давши позитивний результат одного разу, вона ще буде досить тривалий час залучати на ваш сайт нових відвідувачів навіть в тому випадку, якщо ви повністю припиніть витрачати гроші на рекламу. Підсумкові результати можна буде побачити тільки після чергової індексації.
4. Управління процесом.
Зупинивши свій вибір на контекстному просуванні, ви будете мати можливість повністю змінити текст вашого оголошення або ж припинити рекламну компанію. При SEO просуванні ви не будете мати таких розширених можливостей. Тому перевагу варто віддати контекстній рекламі.
5. Час появи остаточних результатів.
Вибравши контекстну рекламу і грамотно склавши текст оголошення, ви відразу ж побачите ефект. При SEO оптимізації цей процес може затягнутися. Як би там не було, але просування є досить копіткою роботою, яка не відразу здатна принести плоди.
6. Привабливість для користувачів.
Як правило, користувач не здатний сприймати результати пошукової видачі в якості реклами. Багато хто сприймає це як природний пошук по введеному ключовому слову. Само по собі контекстне оголошення відразу асоціюється з рекламною кампанією і привертає до себе менше уваги. Деякі люди принципово не збираються дивитися на рекламу. Тому з точки зору психології SEO здатне принести іншу категорію клієнтів у порівнянні з контекстною рекламою.
7. Моніторинг.
Контекстне просування зажадає від вас пильної уваги і довгої копіткої роботи над текстом оголошення та періодичного поновлення цін. Що стосується SEO, то ефект від такої рекламної кампанії безсумнівно буде, проте його контроль і перевірка ефективність розтягнуті в часі на місяці.
8. Налаштування.
Контекстне просування можна швидко налаштувати під себе по географії показів, а також за часом, SEO же передбачає тільки географічний умовний тергетінг. Як би не хотіли ви ж не будете для англомовних сайтів прописувати метатеги і теги на вашій рідній російській мові.
Однак застосовуючи SEO оптимізацію, ви захоплюєте велике кількість вузькоцільовий і навіть нецільових запитуваних сторінок, що обійде вам недешево в контекстному просуванні.
Вибираючи SEO просування, кожен випадковий відвідувач перейде на ваш ресурс абсолютно безкоштовно. Наприклад, хтось зайшов, щоб подивитися на дизайн або прочитати контент на вашому сайті. Такі відвідувачі не будуть стояти вам жодної копійки. В цьому і є основна перевага SEO кампанії.
Вибираємо контекстну рекламу або SEO
Ми розглянули основні критерії відмінності контекстного просування від SEO. У кожної з цих рекламних компаній є свої переваги і недоліки. Однак як показує практика, ідеальним варіантом для розкрутки ресурсу є одночасне застосування даних методів з чітким розуміння завдань і відстеженням ефективності для кожного з них.