Налаштування та відстеження дзвінків на сайті

Наша команда налаштовує і веде облік ефективності шляхом налаштування комплексної веб-аналітики в Google Analytics з урахуванням того, скільки цільових дзвінків і заявок через сайт отримано в результаті роботи рекламної кампанії. Налаштування в Google Analytics включатимуть відстеження ключових показників ефективності. З їх допомогою ми будемо бачити комплексну маркетингову картину і досягнення основних цілей.

Важливі моменти під час налаштування відстеження дзвінків на сайті

Якщо клієнтам зручніше дзвонити Вам (а за статистикою від 15 до 100% продажів відбувається по телефону), подібна статистика по дзвінках Вам недоступна. Саме цю проблему вирішує відстеження дзвінків. Щоб розуміти скільки вхідних дзвінків стало результатом нашої роботи ми настійно рекомендуємо підключити модуль Call Tracking до телефонії коли дзвінки неможливо відстежити стандартними засобами аналітики.

Коллтрекінг (call tracking) – технологія, яка відстежує звернення по телефону і пов’язує їх з конкретним рекламним джерелом. По суті, це код, який встановлюється на сайт і збирає статистику дзвінків. Call tracking служить для правильного розподілу рекламного бюджету і збільшення продажів.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Заповнити бриф
самостійно
3 хвилини

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Як працює call tracking?

В основі роботи call tracking лежить підміна номерів на сайті. Замість контактного телефону Вашої компанії він демонструє відвідувачеві сайту підмінний номер. Потім зіставляє його з конкретним рекламним джерелом або відвідуванням користувача.

Налаштування і відстеження дзвінків на сайті

Як виглядають в Google Analytics налаштовані цілі для бінотела та рінгостата?

Цілі для коллтрекінгу в Google Analytics

Сильна сторона інструменту:

Ми точно будемо знати звідки до нас прийшли потенційні клієнти (ліди). Бізнес зі звітності буде точно знати і розуміти який канал трафіку працює найефективніше (платний трафік СРС, SEO, соцмережі і т.д.) і приносить більший прибуток.

Для наших технічних фахівців дасть можливість точніше і ефективніше налаштовувати рекламні кампанії, перерозподіляти вигідніше бюджет на РК більше виділяти грошей на те, що приносить дзвінки і замовлення і не виділяти гроші на те, що не працює.

Слабка сторона інструменту:

Буде потрібна додаткова оплата за цю послугу (залежить від тарифів компанії постачальника послуги)

 

Результати для бізнесу від застосування Call Tracking

Зниження від 30% вартості продажу і збільшення кількості продажів за рахунок:

  1. Чітко бачимо якісь рекламних кампаній і ключові слова, що приносять дзвінки. На базі цих даних приймаються рішення про їх оптимізацію;
  2. Ви знаєте, скільки коштує кожен дзвінок в компанію. Маючи ці дані можна розрахувати окупність рекламних інвестицій;
  3. У особистому кабінеті зберігаються дані про дзвінки, на основі яких аналізується їх якість;
  4. Фіксуються дані про нові/повторні/пропущені дзвінки. Ми точно знаємо і розуміємо скільки нових продажів принесла рекламна кампанія.

Зазвичай на процес ухвалення рішення про купівлю на клієнта впливають різні рекламні джерела. Ми з Вами будемо знати які саме рекламні джерела привели до дзвінків і яким чином вони вплинули на продаж. Знаючи яка саме реклама генерує дзвінки ми уникнемо витрати бюджету даремно.

Важливо. Наша компанія не надає дану послугу, але Ви можете звернутися в одну з наступних компаній-провайдерів цього сервісу: Binotel, Ringostat або будь-яку іншу компанію.

Чому так важливе налаштування коллтрекінга?

Ми точно будемо знати звідки до нас прийшли клієнти (ліди). І це нам дасть можливість точніше і ефективніше налаштовувати рекламні кампанії, перерозподіляти вигідніше бюджет на РК, більше виділяти грошей на те, що приносить дзвінок і замовлення і не виділяти гроші на те, що не працює.

Так, для сфер бізнесу, де потенційні клієнти воліють оформляти замовлення по телефону через менеджера ми бачимо комплексну картину і враховуємо абсолютно всі звернення. Як бачимо зі скріншоту нижче, по кампаніям №1 і №4 частка дзвінків явно вище, ніж замовлень. Без урахування дзвінків через аналітику ми збирали б і аналізували некоректну інформацію, яка розходилася б з реаліями бізнесу.

Приклад відстеження дзвінків на реальному сайті

В результаті Ви отримаєте поглиблену аналітику на всіх етапах воронки продажів по кожній групі товарів. Тобто Ви зможете оцінювати ефективність всього проекту в лідах/заявках користувачів. Наступний рівень аналітики в проекті – “Наскрізна аналітика” вона дає можливість оцінювати результат реклами в доході і реальних грошах.

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї