Контекстна реклама Google в Ірландії

Контекстная реклама Google в Ирландии

Ірландія – країна, що динамічно розвивається, із сучасною економікою, де цифрові технології та інтернет відіграють дедалі важливішу роль у житті суспільства. Це відкриває широкі можливості для рекламодавців, які прагнуть охопити ірландську аудиторію.

Населення країни становить 5 мільйонів осіб, що робить її ринок не таким великим порівняно з іншими європейськими державами. Однак, за даними InternetWorldStats, рівень проникнення інтернету в Ірландії є одним із найвищих у світі та досягає 92.4%. Це означає, що переважна більшість місцевих жителів активно користуються інтернетом у повсякденному житті та для здійснення покупок.

Крім того, країна приваблює безліч міжнародних технологічних компаній завдяки вигідним податковим умовам і висококваліфікованій робочій силі. Такі гіганти як Google, Facebook, Apple, Intel та інші мають свої європейські штаб-квартири саме в Ірландії. Це сприяє розвитку цифрової економіки та зростанню онлайн-бізнесу в країні.

За оцінками IAB Ireland, обсяг ринку інтернет-реклами в Ірландії у 2022 році перевищив 1 мільярд євро, показавши зростання на 20% порівняно з попереднім роком. При цьому на контекстну рекламу в Ірландії припадає значна частка цього ринку.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Особливості налаштування контекстної реклами в Ірландії

Для налаштування контекстної реклами в Ірландії, Вам потрібно розуміти місцеві звичаї та звичаї, а також особливості поведінки аудиторії, що дасть змогу створювати більш ефективні рекламні кампанії, які краще конвертуватимуться в замовлення від місцевих користувачів.

Особливості цільової аудиторії

Ірландія – країна з переважанням християнства, де католицизм є домінуючою релігією. Однак, на відміну від більш консервативних сусідніх держав, релігія в Ірландії не чинить настільки сильного впливу на повсякденне життя і бізнес.

Ірландці відомі своїм особливим почуттям гумору і це відбивається в любові до кумедних, іронічних рекламних креативів. Під час налаштування рекламних кампаній для цієї країни приділіть побільше уваги гумору, можете використовувати кумедну гру слів під час написання текстів оголошень. Це дасть змогу привернути увагу аудиторії та виділитися серед конкурентів.

Ще одна важлива риса місцевих жителів – відкритість до інновацій і нових технологій. Ірландія стала європейською Кремнієвою долиною, залучаючи безліч технологічних стартапів і гігантів індустрії. Тому при налаштуванні кампанії важливо підкреслити технологічні переваги Вашої пропозиції, що стане ключем до успіху.

Враховуйте також, що Ірландія – країна з високим рівнем освіти. Тому, щоб справити враження на місцевих користувачів, уникайте надто очевидних рекламних кліше та агресивних закликів до дії. Натомість фокусуйтеся на наданні корисної інформації, виокремленні унікальних переваг продукту та вибудовуванні довірчих стосунків з аудиторією.

Мовний таргетинг

Офіційними мовами Ірландії є ірландська (гельська) та англійська. Незважаючи на те, що ірландська має статус першої офіційної мови згідно з конституцією, англійська домінує в повсякденному спілкуванні, бізнесі, освіті та медіа. Нею вільно розмовляє практично все місцеве населення.

За даними останнього перепису, лише близько 40% ірландців володіють ірландською мовою на тому чи іншому рівні, і лише невелика частина використовує її як основну мову спілкування. Вона більш поширена в деяких регіонах на заході країни (відомих як Гелтахти), однак і там більшість мешканців є двомовними і вільно переходять на англійську.

З огляду на це, при налаштуванні Google Ads в Ірландії використовуйте англійську як основну мову кампанії при підборі ключових слів і написанні текстів оголошень. Це дасть змогу охопити максимально широку аудиторію по всій країні.

Якщо Ви все ж таки вирішите замовити налаштування двома мовами, зважайте на те, що для PPC-фахівця це рівносильно створенню двох окремих кампаній. Це позначиться на вартості його робіт і навряд чи окупить вкладені кошти, адже реклама матиме обмежене охоплення.

Щодо інших мов, то в Ірландії є невеликі громади іммігрантів, які розмовляють польською, литовською, іспанською та іншими мовами. Однак, ці групи населення відносно нечисленні і не є основною цільовою аудиторією для більшості рекламодавців.

Сезонність у рекламі

Одним із головних періодів сезонної активності рекламодавців є Різдво і Новий рік. Багато компаній значно збільшують свої рекламні бюджети напередодні цих свят, прагнучи привернути увагу споживачів і стимулювати продажі. У цю пору року рекламні кампанії часто фокусуються на подарунках і святкових розпродажах.

Інше найважливіше свято – День Святого Патрика (17 березня). У цей період багато брендів використовують ірландську символіку, зелений колір і елементи ірландської культури у своїх креативах. Це хороша можливість для компаній підкреслити свій зв’язок з Ірландією і привернути увагу місцевої аудиторії.

Крім того, важливу роль у житті ірландців відіграють спортивні події – Кубок шести націй з регбі, Гельські ігри (GAA) і чемпіонат світу з футболу. Під час цих заходів багато брендів спонсорують команди, розміщують рекламу на стадіонах і створюють тематичні кампанії, щоб привернути увагу вболівальників.

Розподіляйте бюджет на контекстну рекламу пропорційно сезонній активності місцевої аудиторії, враховуючи ці важливі періоди. Це може допомогти підвищити ефективність кампаній і максимізувати віддачу від вкладених коштів.

Географічний таргетинг

Ірландія – відносно невелика країна, але й тут важливо обирати найбільш економічно активні регіони під час налаштування географічного таргетингу в Google Ads. Серед них:

  1. Дублін. Це столиця і найбільше місто Ірландії, з населенням понад 1,2 мільйона осіб у міській агломерації. Це найбільший економічний, культурний і технологічний центр, де розташовані головні офіси багатьох міжнародних компаній (Google, Facebook, Twitter і LinkedIn) Обов’язково включіть Дублін у зону покриття своєї реклами, особливо якщо ваш бізнес пов’язаний із технологіями, фінансами або сферою послуг.
  2. Корк. Друге за величиною місто з населенням близько 210 тисяч осіб. Це важливий порт, промисловий центр і університетське місто. Корк відомий своєю фармацевтичною та ІТ-індустрією, а також розвиненим туристичним сектором.
  3. Лімерик. Третє за величиною місто Ірландії, розташоване в центрально-західному регіоні країни і має населення близько 100 тисяч осіб. Це важливий індустріальний та університетський центр, особливо в галузі технологій та інновацій. У Лімерику розташований Національний технологічний парк, де базуються багато стартапів і технологічних компаній.

Якщо Ваш бізнес пов’язаний з туризмом або сільським господарством, при налаштуванні таргетингу за місцем розташування додавайте, також, не просто окремі міста, а весь південно-східний регіон країни. Сюди належать міста Вотерфорд, Вексфорд і Кілкенні. І саме тут розташовано багато історичних пам’яток, замків і мальовничих прибережних районів.

Рекламні інструменти

При виборі рекламних інструментів для просування в Ірландії важливо враховувати специфіку цільової аудиторії, особливості продукту і бюджет кампанії. Але найбільш поширені тут такі канали:

  • Пошукова реклама Google Ads. Зокрема, останнім часом серед місцевих власників інтернет-магазинів популярності набув порівняно новий формат – Google Shopping, що дає змогу показувати товарні оголошення прямо в результатах органічного пошуку.
  • Performance Max (кампанії з максимальною ефективністю). Охоплюють одразу кілька рекламних каналів і форматів (КМС, YouTube, Gmail та інші). Performance Max використовує машинне навчання для оптимізації розміщення реклами та максимізації конверсій. Ірландські компанії сьогодні активно впроваджують цей інструмент для підвищення ефективності маркетингових зусиль.
  • Соціальні мережі. Найбільш популярні серед місцевого населення Facebook та Instagram (особливо серед молоді та молодих професіоналів).
  • LinkedIn. Це ключова платформа для B2B-маркетингу в Ірландії, з огляду на високу концентрацію технологічних компаній і професіоналів у країні. Рекламодавці використовують LinkedIn не тільки для просування своїх продуктів і послуг, а й найму співробітників, встановлення ділових контактів.
  • TikTok. Китайська платформа в останні кілька років сильно набрала обертів в Ірландії. І ось уже багато місцевих брендів почали експериментувати з цим форматом для привернення уваги молодої аудиторії та підвищення впізнаваності.

Що не можна рекламувати в Ірландії?

Як і в більшості країн, в Ірландії існують певні обмеження і правила, що стосуються реклами деяких товарів і послуг:

  1. Тютюнові вироби. Діє повна заборона на рекламу сигарет та інших тютюнових виробів. Не можна просувати їх ні в ЗМІ, ні на білбордах, ні в точках прямого продажу, ні в інтернеті. Ірландія стала першою країною у світі, яка ввела повну заборону на куріння в громадських місцях ще 2004 року, що свідчить про серйозне ставлення до боротьби з тютюнопалінням.
  2. Алкоголь. Хоч реклама алкогольних напоїв заборонена не повністю, вона суворо регулюється. Наприклад, реклама алкоголю не може бути спрямована на неповнолітніх, асоціювати вживання алкоголю з успіхом або сексуальною привабливістю, а також заохочувати надмірне споживання.
  3. Азартні ігри. Реклама дозволена, але з деякими обмеженнями. Так, вона не повинна створювати враження, що азартні ігри є вирішенням фінансових проблем або гарантують успіх. Також заборонено використовувати образи неповнолітніх або апелювати до них у рекламі, а всі просувні оператори або букмекери повинні мати місцеву ліцензію від держави.
  4. Медичні препарати та процедури. Не можна рекламувати ліки, які відпускаються за рецептом. Безрецептурні препарати можна просувати, але тексти оголошень повинні містити правдиву інформацію і не вводити в оману. Також не можна запускати кампанії для просування окремих медичних процедур (пластична хірургія, косметологія тощо).
  5. Політичні партії. Їхня реклама майже повністю заборонена на радіо і телебаченні, за винятком обмеженого часу для офіційних передвиборчих передач. Також дуже важливо дотримуватися періоду передвиборчої тиші напередодні дня голосування.

Контроль за дотриманням цих правил здійснюють Управління зі стандартів у рекламі Ірландії (ASAI) та Ірландська комісія з мовлення (BAI).

Вартість контекстної реклами Google Ads в Ірландії

Ціна контекстної реклами в Ірландії досить висока, адже це розвинений ринок з високою конкуренцією. При цьому, вартість кліка в Google Ads може істотно варіюватися залежно від галузі, цільової аудиторії та конкуренції за конкретними ключовими словами.

Згідно з даними Wordstream, середня ціна за перехід в Google Ads в Ірландії становить близько $1,50. Однак у деяких висококонкурентних нішах цей показник може бути значно вищим. Ось приклади за деякими популярними галузями:

  • Фінансові послуги та страхування – $3,50;
  • Юридичні послуги – $3,20;
  • Маркетинг і реклама – $2,80;
  • Подорожі та туризм – $1,80;
  • Електронна комерція (одяг) – $1,60;
  • Нерухомість – $1,40;
  • Краса і здоров’я – $1,20.

При цьому, потрібно, також враховувати і вартість послуг з налаштування Google Ads, яка суттєво впливає на загальний бюджет кампанії. Так, послуги місцевих PPC-фахівців обійдуться значно дорожче через високий рівень зарплат у країні. Тому для економії можна звернутися до контекстологів з України або інших країн.

Частка Google у загальному пошуковому трафіку в Ірландії

Доля Гугл среди всех поисковых систем в Ирландии

Google займає домінуючу позицію на ринку пошукових систем Ірландії з часткою в 95,53%. Це означає, що переважна більшість інтернет-користувачів у країні вважають за краще використовувати саме цю пошукову систему для пошуку інформації, товарів і послуг.

Найближчий конкурент Гугла на ірландському ринку – Bing від Microsoft, однак його частка становить лише 2,62%. Незважаючи на спроби Microsoft просувати свою пошукову систему, зокрема через інтеграцію з операційною системою Windows, Bing поки що не вдалося істотно потіснити позиції Google в Ірландії.

Інші пошукові системи (Yahoo!, DuckDuckGo і Ecosia) мають ще меншу частку на місцевому ринку (менше 1% кожна). Це вказує на те, що ірландські користувачі загалом мало знайомі з альтернативними пошуковими системами або не бачать суттєвих причин відмовлятися від використання Google.

Ось чому налаштування реклами Google в Ірландії користується такою популярністю серед місцевих власників бізнесу. Ця рекламна система покриває практично всю тутешню цільову аудиторію практично для будь-якої популярної ніші.

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї