Налаштування базової аналітики (налаштування цілей і підключення аналітики)
Веб-аналітика – система або сервіс вимірювання, збору, аналізу, представлення й інтерпретації інформації про відвідувачів сайтів з метою їх поліпшення і оптимізації.
70% успішності витрат всіх грошей – це результат проаналізованих даних проекту за минулий період і зміненої стратегії на підставі цих даних.
Чому важливо збирати цю статистику саме для вашого сайту? тому що вона буде відрізнятися від зібраних даних від іншого сайту тієї ж сфери і тематики. Важливо відзначити, що на результати і ефективність витрат грошей впливають всі “ шари ” сайту :
- аналітичний;
- смисловий;
- конверсійний;
- дизайнерський;
- технічний.
Аналіз зібраних даних дозволить нам зрозуміти, де вузьке місце у нас в проекті саме зараз і дати програмістам, дизайнерам, маркетологам і власникам бізнесу точки зростання для підвищення ефективності проекту (а значить продажів).
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Ключові деталі при налаштуванні базової аналітики:
Сильні сторони:
За допомогою правильно налаштованої системи аналітики Ви зможете:
- оцінити якість трафіку, рекламної кампанії, ключового слова тощо.;
- оцінити якість контенту;
- оцінити якість юзабіліті сайту;
- зрозуміти на якому етапі люди йдуть з Вашого сайту і як це можна поліпшити;
- аналіз аудиторії і як вона взаємодіє з Вашим сайтом;
- оцінити рентабельність вкладених коштів в ті чи інші джерела трафіку і ін.
Слабкі сторони:
Може знадобиться участь програміста для установки коду GTM Google Tag Manager. Ми висилаємо нашим клієнтам детальну інструкцію. Від програміста потрібно як правило до 30 хвилин часу.
Приклад коректно встановлених кодів GTM і GA на сайті
Чим допоможе бізнесу встановлена дійсна аналітика?
Ми не запускаємо рекламу без налагодженої системи аналітики в принципі. Процес супроводу і налаштування контекстної реклами у нас налагоджений таким чином, що фахівці повинні “ вичавлювати ” з реклами максимум користі згідно тих KPI, які поставлені перед проектом. Тому ми з Вами обговорюємо які цілі ми налаштовуємо, що фіксуємо, які планові показники плануємо досягти в поточному періоді та ін.
Також, Ви як власник бізнесу, то повинні розуміти, скільки Ви витрачаєте, куди Ви витрачаєте, що отримуєте і чи вигідно Вам продовжувати співпрацю з нами?
Якщо ви хочете розуміти:
- скільки продажів через сайт я отримаю;
- скільки дзвінків отримав і їх ефективність, якість;
- скільки трафіку було залучено;
- вплив реклами на продажі оффлайн;
- аналіз роботи відділів продажів;
- аналіз аудиторії та її взаємодія з сайтом і багато іншого.
Тоді вам необхідно встановити аналітику.
В активних проектах постійно вносяться зміни (в сайт, аккаунт, бізнес-процеси, сусіди по ринку постійно вносять зміни в рекламні стратегії, комунікацію з аудиторією, в смисли своїх пропозицій, в свою упаковку). Дані аналітики, що постійно відслідковуються, дають можливість “ тримати руку на пульсі ” цих змін.
Приклад настройки цілей в акаунті:
Приклад, як можна налаштувати відображення цілей в звітності 24/7: