Послуги реклами в інтернеті

Розміщення реклами в інтернеті

Реклама в інтернеті — найпотужніший інструмент просування, що дозволяє бізнесу вибудовувати ефективні комунікації з аудиторією та досягати маркетингових цілей. За даними аналітичного агентства eMarketer, у 2022 році світові витрати на онлайн-режиму досягли рекордних 526 млрд доларів, що становить приблизно 64% від загального обсягу рекламних бюджетів.

Популярність інтернет-реклами обумовлена низкою факторів, серед яких точний таргетинг, відстеження ефективності в режимі реального часу, масштабованість та можливість точкового налаштування.

Завдяки цьому рекламодавці можуть не лише залучати нових клієнтів, а й нарощувати лояльність цільової аудиторії, формувати впізнаваність бренду, а також стимулювати продаж на всіх етапах вирви.

 

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Які послуги інтернет-реклами ми надаємо?

Нижче представлені і описані основні види реклами, які ми можемо порадити і ефективно налаштовуємо для просування Вашого продукту в мережі інтернет.

Інтернет-реклама в Google пошуку

Контекстна реклама в Google пошуку

В цьому випадку замовник оплачує кожен унікальний перехід на його сайт, при натисканні на рекламне посилання у видачі пошукової системи. Контекстною вона називається тому, що оголошення показується релевантне до введеної користувачем ключової фрази (запиту).

Гугл Шопінг

Google Shopping

Це новинка на ринку України. За допомогою цього виду реклами Ви отримуєте можливість показати свою рекламу у вигляді товарного оголошення з картинкою і ціною конкретної товарної позиції за запитом користувача прямо на сторінці пошукової видачі. Зручністю для користувача, в такому випадку є можливість оцінити пропозиції в порівнянні з конкурентами, без переходу на безліч сайтів.

Реклама в КММ

Реклама в Медійній мережі

Користувач потрапляє на сайт рекламодавця після кліка на банер, розміщений на сторонньому ресурсі. Розміщення банерів здійснюється в рамках сервісу Google AdWords (на сайтах-партнерах пошукової системи). Оплата такого виду реклами відбувається фіксованою сумою за 1000 показів, або за кожен клік. Основною перевагою є географічна і вікова спрямованість. У разі неефективності завжди можна згорнути таку рекламну кампанію. Таку рекламу ми рекомендуємо використовувати тільки в поєднанні з іншими видами (для максимальної ефективності).

Ремаркетинг

Ремаркетинг

Дозволяє відстежувати користувачів, що вже відвідали сайт, для показу їм реклами повторно. У момент відвідування користувачем ресурсу з встановленим кодом ремаркетингу, список поповнюється його унікальним ID. Пізніше, можливий запуск кампанії в AdWords, в результаті якої при перегляді сайтів в мережі він знову побачить ваше оголошення. Наприклад, якщо при пошуковій рекламі тільки 3% користувачів скористалися вашими послугами, Ви маєте можливість нагадати про себе знову, що обов’язково спричинить за собою зростання продажів, або використання Вашої послуги;

Відеореклама в Youtube

YouTube

Мабуть, найпопулярніший ресурс в мережі, який використовується для ознайомлення з мультимедіа контентом. Створення рекламних відеороликів досить трудомістка процедура, так, в стислий обсяг часу потрібно вмістити максимум корисної інформації. Зате ефективність даного методу, і охоплення цільової аудиторії перевищує описані вище в рази.

Інтернет-реклама на Google Maps

Геоконтекстна реклама в інтернеті

В першу чергу фільтрує цільову аудиторію за геолокаційною ознакою. Показ рекламних блоків здійснюється в додатках типу карт, навігаторів і інших подібних: орієнтована на запит з найближчої локації до адреси Вашої компанії.

Які ще існують види реклами сайту в інтернеті?

Серед інших видів реклами сайту в інтернеті найбільш популярні:

Тизерна реклама

Тизерна реклама в інтернеті

Тизери – невеликі банери, на яких розміщується рекламний текст, заголовок та картинка. Зазвичай для привернення уваги використовують клікбейт у заголовках, внаслідок цього іноді клікабельність тизерів може перевищувати CTR медійної реклами від Google на тому самому майданчику.

Для розміщення тизерної реклами потрібно скористатися спеціальними мережами тизерів (Marketgid, Kadam та інші). Пошукові системи не мають до такої реклами відношення, а деякі сайти, які розміщують надто агресивні тизери на своїх сторінках, вони можуть навіть знижувати у видачі.

Оплата за тизерну рекламу зазвичай стягується за 1000 показів. Вартість порівняно невисока. Однак, такі оголошення не підходять для просування послуг чи дорогих товарів. А ось для продажу продукції емоційного попиту чи дешевих товарів вони можуть бути дуже ефективними.

Таргетована реклама в соцмережах

Таргетована реклама в Instagram

Таргетинг у соцмережах зараз є одним із найбільш популярних та ефективних видів реклами в Україні. Найбільшу цільову аудиторію можна отримати, використовуючи для розміщення оголошень Instagram та Facebook.

На відміну від SMM (Social Media Marketing), таргетована реклама передбачає показ оголошень для залучення зацікавлених користувачів на сайт або в обліковий запис на платформі. А у випадку з SMM як послуга виступає наповнення сторінки компанії контентом і написання нових постів.

Добре працює таргетована реклама для роботи з попитом, що ще не сформувався – коли Ви запускаєте рекламу для абсолютно нового товару на ринку. А за деякими тематиками таргет в Інстаграмі та Фейсбук – найефективніший рекламний інструмент.

E-mail маркетинг

Email розсилка

Email-розсилки – це старий, але досі робочий інструмент для реклами сайту в інтернеті. Він передбачає доставку інформації зацікавленим передплатникам у зручній для них формі.

Найкраще Email-маркетинг працює для:

  1. Інтернет-магазинів. Ви можете надсилати передплатникам інформацію про актуальні акції та знижки або лайфхаки та інструкції щодо використання тих чи інших товарів.
  2. Новинних та інформаційних сайтів. Зробіть добірку найактуальніших новин за день або найкращих статей місяця та надішліть її своїй аудиторії.
  3. Купонних та знижкових сервісів. Для такого бізнесу розсилки – один з основних інструментів залучення продажів. Вони формують добірки з актуальними пропозиціями та розсилають свою аудиторію на постійній основі.

Пошукове просування сайтів

Пошукове просування в інтернеті

SEO-оптимізація допоможе привести на сайт цільовий трафік із органічної видачі пошукових систем. Це комбінація технічних робіт над сайтом, контент-маркетингу та робіт із зовнішньої оптимізації – залучення посилань зі сторонніх тематичних ресурсів.

Пошукове просування — це робота в довгу, на відміну від контекстної реклами, вона почне показувати перші результати лише через 2-3 місяці після початку робіт. При цьому за трафік з органічної видачі платити не потрібно. Плату бере лише SEO-фахівець, який займається сайтом.

У довгостроковій перспективі просування пошуку Google дуже вигідне для замовника, адже трафіку при успішній розкрутці стає все більше, а оплата за місяць робіт зафіксована на одному рівні.

Партнерський маркетинг

Партнерський маркетинг

Партнерський маркетинг (або Affiliate Marketing) – практично пряма співпраця між рекламодавцем та партнером (який приваблює відвідувачів на сайт рекламодавця).

Посередник у цій моделі все ж таки присутній — це партнерський сервіс (або CPA-мережа), що поєднує рекламодавців та партнерів. Як партнер може виступати вебмайстер (власник тематичного сайту), арбітражник (він закуповує трафік з контекстної реклами, в соціальних і тизерних мережах і переганяє його на сайт компанії рекламодавця) або блогер.

Модель оплати, яка в такому випадку використовується – Cost Per Action (оплата за цільову дію). Такою дією може бути підписка на онлайн-сервіс, реєстрація на сайті партнера, замовлення його продукції, завантаження мобільного додатка тощо.

Push-розсилки

Push розсилки в інтернеті

Це короткі повідомлення, які з’являються на екранах мобільних пристроїв та браузерах. Вони використовуються для оповіщення користувачів про нові події та активність у додатках та на сайтах.

Push-сповіщення відображаються навіть при заблокованому екрані смартфона і тому дозволяють отримати дуже високий рівень залучення аудиторії. Згідно з дослідженням Accengage, рівень відкриття push-повідомлень у середньому становить 40%, що значно вище, ніж у email-розсилок.

Push-розсилки показують найкращий ефект для мобільних додатків, інтернет-магазинів та розважального контенту. Для надсилання повідомлень потрібен дозвіл користувача, що підвищує їхню ефективність, оскільки люди свідомо підписуються на корисний для себе канал комунікації.

Реклама в месенджерах

Реклама у месенджерах

Популярні месенджери (Telegram, Viber) сьогодні є одним із найпопулярніших каналів для спілкування та отримання інформації. Цей рекламний канал забезпечує високу відкритість повідомлень, можливість персоналізувати діалог та миттєво отримувати зворотний зв’язок від клієнтів.

Для взаємодії з аудиторією у месенджерах Ви можете використовувати:

  • Замовляти спонсорські пости у Telegram-каналах.
  • Використовувати чат-боти для автоматизованої консультації користувачів, прийому замовлень та здійснення розсилок.
  • Налаштувати таргетовану рекламу у стрічці чату (наприклад, така функція доступна в WhatsApp Business).
  • Замовляти розсилки на базі телефонних номерів. Таким чином можна сповістити цільову аудиторію про акції, розпродажі, а також про появу новинок в асортименті.

Переваги розміщення реклами в інтернеті

  • Найширше охоплення аудиторії. За даними DataReportal, у 2022 році кількість інтернет-користувачів у світі досягла майже 5 млрд людей. Це близько 63% населення планети. При цьому в країнах, що розвиваються, темпи зростання становлять 8-12% на рік. Таким чином, потенційне охоплення реклами в мережі постійно зростає.
  • Сегментація. Сучасні технології дають можливість налаштовувати показ реклами конкретним сегментам цільової аудиторії залежно від їхньої демографії, інтересів, намірів та попередньої поведінки у мережі. Рекламодавці можуть задавати сотні налаштувань націлювання, аж до окремих користувачів. Це дозволяє підвищувати конверсію реклами в рази та суттєво економити бюджети.
  • Оперативність результатів. Вже протягом першої доби після запуску рекламної кампанії можна відстежити приріст цільового трафіку, конверсій, дзвінків та заявок. Це дозволяє швидко оцінити ефективність реклами та за необхідності скоригувати налаштування для підвищення ROI. Це вигідно відрізняє інтернет-маркетинг від традиційної реклами, де на отримання перших результатів може піти тиждень чи більше.
  • Доступність для бізнесу будь-якого масштабу. За даними WordStream, середня вартість залучення клієнта в інтернеті у 7 разів нижча, ніж при використанні традиційних каналів. Онлайн-рекламу можуть дозволити собі як великі корпорації, так і невеликі компанії.
  • Точний геотаргетинг. Оголошення бачить лише локальна аудиторія. Наприклад, при необхідності налаштувати інтернет-рекламу в Києві для коворкінгу в центрі міста, має сенс показувати оголошення мешканцям кількох районів у радіусі 2-3 км.
  • Розмаїття форматів. Рекламодавцю доступний широкий спектр рекламних форматів — медійна та контекстна реклама, тизерні мережі, відеореклама, e-mail розсилки, просування в соцмережах та багато іншого. Це дозволяє підібрати оптимальний канал комунікації з аудиторією для вирішення конкретних маркетингових завдань.
  • Моментальна звітність. Головний плюс реклами в інтернеті – Ви можете виміряти її ефективність (на відміну від радіо, телереклами, роздачі листівок тощо). Проаналізувати ефект від рекламної компанії стає набагато простіше завдяки різним інструментам ведення статистики та автоматизації обробки цих даних. Звіти, які містять ключові показники, доступні як реальний час. Це дає можливість внести зміни в налаштування кампанії та підвищити її ефективність у найкоротший термін.

Чи є недоліки в рекламі в інтернеті?

При всіх очевидних плюсах, реклама в інтернеті не позбавлена й певних особливостей, які потрібно враховувати під час використання цього інструменту:

  1. Багато конкурентів. Звичайно, в деяких нішах за увагу користувача бореться зовсім небагато рекламодавців. Але в більшості тем конкуренція в інтернет-рекламі досить висока, а ставки за клік дуже високі. Однак їх можна знизити, якщо реклама точно закриває потребу цільової аудиторії, а налаштування виконували професіонали.
  2. Помилка коштує дорого. Вибір невдалої цільової аудиторії, надто загальних ключових фраз, недостатня увага до мінус-слів у рекламній кампанії — все це може призвести до швидкої та безрезультатної витрати маркетингового бюджету. Щоб цих помилок не допускати, потрібно або самому розбиратися в налаштуваннях рекламних систем, або працювати з досвідченим маркетинговим агентством. А це потребує великих вкладень.
  3. Непроста аналітика проєкту. Відстежувати результати рекламних кампаній в Інтернеті допомагають спеціальні аналітичні системи (Google Analytics та інші). Новачку розібратися в них буде непросто. Великі маркетингові агенції мають штатні аналітики, які допомагають інтерпретувати результати, але це необхідно тільки при великих рекламних бюджетах, оскільки там ціна помилки дуже висока.
  4. Банерна сліпота. Через велику кількість реклами в інтернеті, багато хто вже не помічає її на тлі основного вмісту сторінки і не враховується в суть оголошень. Щоб уникнути цього ефекту, необхідно максимально ретельно відбирати цільову аудиторію та виділятися своєю пропозицією на тлі конкурентів.

4 причини замовити інтернет-рекламу в Києві і Україні у Adwservice

  1. Взаємодія на постійній основі. Репутація студії представляє для нас величезну цінність, яку можна зіставити, тільки з цінністю клієнтів. Що підтверджує постійну готовність консультування і надання підтримки як маркетингової, так і технічної. Понад 70% клієнтів працюють з нами на постійній основі. Разом ми втілюємо в життя, нові проекти та завдання. Надаємо нестандартні рішення;
  2. Більше двох сотень успішних проектів. Професіонали в складі нашого колективу успішно проявили себе вже більш ніж в 200 клієнтських проектах. Рішення, запропоновані нашою компанією, завжди індивідуальні і націлені саме на зростання продажів Вашого бізнесу;
  3. Регулярна звітність. Завжди надаємо докладні звіти про те, як ведеться робота по Вашому проекту – які інструменти використовуються, які результати показує кожен рекламний інструмент, їх ефективність, витрати і конверсії за кожним типом оголошень;
  4. Відкритість в спілкуванні. Забезпечити підтримку розвитку Вашого бізнесу за допомогою ефективних рішень – наша основна мета. Ми обов’язково попередимо Вас, якщо обрана стратегія не може забезпечити досягнення гарантованого результату.

Як зробити інтернет-рекламу ефективнішою?

    • Слідкуйте за ROI. Так Ви зможете зрозуміти, який з видів інтернет-реклами ефективний і приносить маржу, а який відпрацьовує в мінус. Обов’язково проаналізуйте ключові показники ефективності. Для цього налаштування на сайті наскрізну аналітику.
    • Розділяйте аудиторію на групи. Враховуйте вік, інтереси, місцеперебування та стать цільової аудиторії. Наприклад, ті креативи та оголошення, які добре працюють для чоловіків, можуть бути малоефективними для жіночої аудиторії.
    • Розташуйтеся на тих майданчиках, де є Ваша цільова аудиторія. Наприклад, рекламу для B2B-сектора краще розмістити на Facebook або бізнес-блогерів на YouTube, а мобільні ігри можна рекламувати в TikTok.
    • Будьте винахідливими та креативними. Розміщення реклами в Інтернеті – це ще не гарантія успіху. Потрібно вміти здивувати та підкупити аудиторію, створити WOW-ефект. Тільки так можна зробити рекламу вірусною, і користувачі самі поширюватимуть її серед своїх друзів та знайомих.

Сучасні тренди розвитку інтернет-реклами в Україні

Ринок інтернет-реклами в Україні динамічно розвивається, наслідуючи глобальні тенденції. Найближчими роками експерти очікують на його трансформацію за такими напрямками:

  1. Збільшення частки інтерактивної реклами порівняно з текстовою. Для утримання уваги аудиторії в інтернеті сьогодні недостатньо традиційних текстових повідомлень. Сьогоднішні рекламодавці взаємодіють із користувачем за допомогою квізів та опитувань та іншого інтерактиву. Також рік у рік зростає частка відеореклами — за даними дослідницької компанії InMind, у 2021 році її частка на ринку України зросла до 35%.
  2. Автоматизація. Дедалі більше українських рекламодавців відмовляються від ручного настроювання кампаній на користь автоматизованих інструментів. За рахунок повсюдного тренду на використання штучного інтелекту та його розвитку збільшуються можливості та частка використання програматик-маркетингу. Рекламні платформи сьогодні оптимізують покази прямо в режимі реального часу для досягнення маркетингових цілей за заданого бюджету.
  3. Попит на особисті дані користувачів. Для ефективного націлення та персоналізації рекламодавці все частіше вступатимуть у колаборації з агентствами нерухомості, мобільними операторами та службами доставки, щоб зібрати більше інформації про клієнта.
  4. Зростання значущості власного бренду. Останнім часом в інтернет-маркетингу дедалі більшу роль відіграє персоналізація — клієнт хоче знати, з ким саме він працює. Це стає довгостроковою стратегією для багатьох рекламодавців, які активно ведуть свій блог у популярних соціальних мережах або канал у Телеграмі для взаємодії з аудиторією.
  5. Збільшення частки мобільного трафіку. Згідно з Factum Group Ukraine, 2022 року 79% українських користувачів виходили в інтернет зі смартфонів. Тому пріоритетним каналом для реклами стає мобільний інтернет, який дозволяє точніше налаштовувати геотаргетинг, залежно від місцезнаходження користувача в конкретний момент.
Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї