Послуги реклами в інтернеті

Розміщення реклами в інтернеті

З огляду на стабільне зростання користувачів мережі на 6-8% в рік, реклама в інтернеті з кожним роком набирає популярність. Зростає її продуктивність і затребуваність, в порівнянні з іншими методами просування продукту на ринку.

Інформаційний простір мережі охоплює широку аудиторію, а сучасні методи її показу дозволяють уявити продукт саме цільової аудиторії, що особливо критично для ринку реклами.

 

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Заповнити бриф
самостійно
3 хвилини

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Які послуги інтернет-реклами ми надаємо?

Нижче представлені і описані основні види реклами, які ми можемо порадити і ефективно налаштовуємо для просування Вашого продукту в мережі інтернет.

Інтернет-реклама в Google пошуку

Контекстна реклама в Google пошуку

В цьому випадку замовник оплачує кожен унікальний перехід на його сайт, при натисканні на рекламне посилання у видачі пошукової системи. Контекстною вона називається тому, що оголошення показується релевантне до введеної користувачем ключової фрази (запиту).

Гугл Шопінг

Google Shopping

Це новинка на ринку України. За допомогою цього виду реклами Ви отримуєте можливість показати свою рекламу у вигляді товарного оголошення з картинкою і ціною конкретної товарної позиції за запитом користувача прямо на сторінці пошукової видачі. Зручністю для користувача, в такому випадку є можливість оцінити пропозиції в порівнянні з конкурентами, без переходу на безліч сайтів.

Реклама в КММ

Реклама в Медійній мережі

Користувач потрапляє на сайт рекламодавця після кліка на банер, розміщений на сторонньому ресурсі. Розміщення банерів здійснюється в рамках сервісу Google AdWords (на сайтах-партнерах пошукової системи). Оплата такого виду реклами відбувається фіксованою сумою за 1000 показів, або за кожен клік. Основною перевагою є географічна і вікова спрямованість. У разі неефективності завжди можна згорнути таку рекламну кампанію. Таку рекламу ми рекомендуємо використовувати тільки в поєднанні з іншими видами (для максимальної ефективності).

Ремаркетинг

Ремаркетинг

Дозволяє відстежувати користувачів, що вже відвідали сайт, для показу їм реклами повторно. У момент відвідування користувачем ресурсу з встановленим кодом ремаркетингу, список поповнюється його унікальним ID. Пізніше, можливий запуск кампанії в AdWords, в результаті якої при перегляді сайтів в мережі він знову побачить ваше оголошення. Наприклад, якщо при пошуковій рекламі тільки 3% користувачів скористалися вашими послугами, Ви маєте можливість нагадати про себе знову, що обов’язково спричинить за собою зростання продажів, або використання Вашої послуги;

Відеореклама в Youtube

YouTube

Мабуть, найпопулярніший ресурс в мережі, який використовується для ознайомлення з мультимедіа контентом. Створення рекламних відеороликів досить трудомістка процедура, так, в стислий обсяг часу потрібно вмістити максимум корисної інформації. Зате ефективність даного методу, і охоплення цільової аудиторії перевищує описані вище в рази.

Інтернет-реклама на Google Maps

Геоконтекстна реклама в інтернеті

В першу чергу фільтрує цільову аудиторію за геолокаційною ознакою. Показ рекламних блоків здійснюється в додатках типу карт, навігаторів і інших подібних: орієнтована на запит з найближчої локації до адреси Вашої компанії.

Переваги розміщення реклами в інтернеті

  • Охоплення. Масштабність мережі, і кількість користувачів, вигідно відрізняється від радіо, газет і телебачення. У комплексі з спрямованістю інформації саме до вашої цільової аудиторії і скороченням часу взаємодії ще більше підвищує ефект кампанії;
  • Таргетування. Досягнення ефективності, за рахунок чіткого визначення цільової аудиторії, шляхом виділення її за основними критеріями. Вашу рекламу побачать саме ті, кого вона зацікавить. Плюс до того відпадає необхідність оплати нерелевантних показів повідомлення;
  • Оперативність результатів. Уже в найближчу добу, після старту рекламної компанії збільшується клієнтський потік. Розміщення реклами в інтернеті неминуче призведе до зростання продажів і збільшення прибутку;
  • Географічні налаштування. Вашу рекламу побачать ті, кому вона дійсно призначається. Якщо ви замовляєте рекламу для Києва, то жителям інших локацій вона просто не буде відображена. Визначення та деталізація цільової аудиторії, є основним ключем до ефективності і економії бюджету, з досягненням максимального ефекту;
  • Воронка продажів. Грамотне використання палітри інструментів забезпечує тісне зіткнення з Вашою цільовою аудиторією на всіх стадіях воронки продажів. Симбіоз нативної і відвертої реклами з маркетингом – забезпечують чудові результати і ведуть до підвищення продажів;
  • Миттєва звітність. Головний плюс реклами в інтернеті – Ви можете виміряти її ефективність (на відміну від радіо, телереклами, роздачі листівок і т.д.). Проаналізувати ефект від рекламної кампанії стає набагато простіше, завдяки різним інструментам ведення статистики, і автоматизації обробки цих даних. Звіти, які містять питання, що цікавлять вас, показники, доступні в лічені хвилини, сформовані і подані в зручному для вивчення вигляді. Це дозволяє скорегувати дії компанії і підвищить її ефективність в найкоротші терміни.

4 причини замовити інтернет-рекламу в Києві і Україні у Adwservice

  1. Взаємодія на постійній основі. Репутація студії представляє для нас величезну цінність, яку можна зіставити, тільки з цінністю клієнтів. Що підтверджує постійну готовність консультування і надання підтримки як маркетингової, так і технічної. Понад 70% клієнтів працюють з нами на постійній основі. Разом ми втілюємо в життя, нові проекти та завдання. Надаємо нестандартні рішення;
  2. Більше двох сотень успішних проектів. Професіонали в складі нашого колективу успішно проявили себе вже більш ніж в 200 клієнтських проектах. Рішення, запропоновані нашою компанією, завжди індивідуальні і націлені саме на зростання продажів Вашого бізнесу;
  3. Регулярна звітність. Завжди надаємо докладні звіти про те, як ведеться робота по Вашому проекту – які інструменти використовуються, які результати показує кожен рекламний інструмент, їх ефективність, витрати і конверсії за кожним типом оголошень;
  4. Відкритість в спілкуванні. Забезпечити підтримку розвитку Вашого бізнесу за допомогою ефективних рішень – наша основна мета. Ми обов’язково попередимо Вас, якщо обрана стратегія не може забезпечити досягнення гарантованого результату.
Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї