Налаштування розширеної аналітики

Налаштування розширеної аналітики

Веб-анатіліка – це збір, вимір, аналіз, подання та інтерпретація інформації про відвідувачів веб-сайтів з метою їх поліпшення і оптимізації.

При налаштуванні базової аналітики ми налаштовуємо цілі на конверсії, налаштування розширеної аналітики потрібне вже тоді, коли БІЗНЕС ХОЧЕ БІЛЬШЕ продажів, вище прибуток з одного продажу, отримати більш детальну відповідь, як поводяться люди до того моменту як роблять основну конверсію на сайті і змінити свою стратегію в контекстній рекламі гугл і в цілому в інтернет-маркетингу. Відкриває нам можливості для більш ефективного витрачання коштів і залучення більшої кількості продажів.

Розширена аналітика – це потужний інструмент, який дозволяє в повному обсязі аналізувати поведінку відвідувачів на сайті, починаючи з першого знайомства з сайтом і до моменту завершення покупки. Відстежуються всі етапи придбання товарів і послуг, взаємодія покупця з кошиком і ефективність категорій і окремих блоків сайту.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Заповнити бриф
самостійно
3 хвилини

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Сильні сторони:

Можемо аналізувати поведінку користувача глибше і вносити зміни в проект з метою збільшення прибутку.

Слабкі сторони інструменту:

Може знадобитися сприяння програмістів сайту.

Яку вигоду розширена аналітика дає бізнесу?

Налаштування розширеної веб-аналітики дозволить Вам покращувати Ваш сайт і його конверсію, ефективніше розподіляти маркетингові бюджети, змінювати їх ефективність і приймати рішення на основі конкретних цифр Вашого проекту в минулому періоді.

Основні цільові дії (конверсії) як правило:

Список основних конверсій

Наприклад для інтернет-магазину налаштовуємо такі розширені цілі (мікроконверсіі):

  • Додавання товару в порівняння або перегляд сторінки порівняння товарів;
  • Додавання товару в список бажань;
  • Клік по номеру телефону;
  • Перегляд сторінки контакти;
  • Перехід на сторінку умов доставки і оплати;
  • Клік по кнопці стежити за ціною на картці товарів;
  • Клік по “відгуки”;
  • Налаштування глибини прокрутки сторінок скролінгу за програмними цілями;
  • Використання фільтрів (але для цього буде потрібно внести деякі зміни на сайт: створити кнопку застосувати фільтри або при використанні фільтрів додавати в URL слово filter);
  • і т.д.;

Переходити до налаштування розширеної веб-аналітики потрібно коли в проекті вже налаштована базова аналітика гугл. Після впровадження розширеної веб-аналітики зібрана статистика дозволяє поліпшувати сайт, знижувати вартість за продаж товару/послуги і збільшувати кількість продажів в проекті.

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї