Налаштування розширеної аналітики
Веб-анатіліка – це збір, вимір, аналіз, подання та інтерпретація інформації про відвідувачів веб-сайтів з метою їх поліпшення і оптимізації.
При налаштуванні базової аналітики ми налаштовуємо цілі на конверсії, налаштування розширеної аналітики потрібне вже тоді, коли БІЗНЕС ХОЧЕ БІЛЬШЕ продажів, вище прибуток з одного продажу, отримати більш детальну відповідь, як поводяться люди до того моменту як роблять основну конверсію на сайті і змінити свою стратегію в контекстній рекламі гугл і в цілому в інтернет-маркетингу. Відкриває нам можливості для більш ефективного витрачання коштів і залучення більшої кількості продажів.
Розширена аналітика – це потужний інструмент, який дозволяє в повному обсязі аналізувати поведінку відвідувачів на сайті, починаючи з першого знайомства з сайтом і до моменту завершення покупки. Відстежуються всі етапи придбання товарів і послуг, взаємодія покупця з кошиком і ефективність категорій і окремих блоків сайту.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Сильні сторони:
Можемо аналізувати поведінку користувача глибше і вносити зміни в проект з метою збільшення прибутку.
Слабкі сторони інструменту:
Може знадобитися сприяння програмістів сайту.
Яку вигоду розширена аналітика дає бізнесу?
Налаштування розширеної веб-аналітики дозволить Вам покращувати Ваш сайт і його конверсію, ефективніше розподіляти маркетингові бюджети, змінювати їх ефективність і приймати рішення на основі конкретних цифр Вашого проекту в минулому періоді.
Основні цільові дії (конверсії) як правило:
Наприклад для інтернет-магазину налаштовуємо такі розширені цілі (мікроконверсіі):
- Додавання товару в порівняння або перегляд сторінки порівняння товарів;
- Додавання товару в список бажань;
- Клік по номеру телефону;
- Перегляд сторінки контакти;
- Перехід на сторінку умов доставки і оплати;
- Клік по кнопці стежити за ціною на картці товарів;
- Клік по “відгуки”;
- Налаштування глибини прокрутки сторінок скролінгу за програмними цілями;
- Використання фільтрів (але для цього буде потрібно внести деякі зміни на сайт: створити кнопку застосувати фільтри або при використанні фільтрів додавати в URL слово filter);
- і т.д.;
Переходити до налаштування розширеної веб-аналітики потрібно коли в проекті вже налаштована базова аналітика гугл. Після впровадження розширеної веб-аналітики зібрана статистика дозволяє поліпшувати сайт, знижувати вартість за продаж товару/послуги і збільшувати кількість продажів в проекті.