Налаштування Google Data Studio

 

Google Data Studio – це інструмент, створений для роботи з контекстною рекламою, що дозволяє провести всебічний аналіз її використання, а також звести і зручно візуалізувати всі отримані результати.

Звітність Google Data Studio

Використання Гугл Дата Студіо допоможе комплексно оцінити ефективність рекламної кампанії, оперативно скоригувати стратегію її проведення, а також організувати зрозумілу, інформативну і барвисту презентацію отриманих результатів для клієнтів або керівників.

Ціна налаштування Дата Студіо

Приклад звітності
Звіт 24-7

Слід зауважити, що можна підключити цей інструмент і самостійно, якщо Ви працюєте з якимсь одним рекламним майданчиком.

Однак, в разі, якщо Ви задіяли у своїй рекламній кампанії кілька різних інструментів Google реклами, таргет оголошення Facebook або Instagram, колл-трекінг, онлайн-чати і активно використовуєте CRM систему в своїй роботі – тоді послуги професіоналів Вам просто необхідні, так як налаштування в цьому випадку буде досить складним.

Вартість налаштування Data Studio починається від 200 $. Терміни складають 10 робочих днів.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Заповнити бриф
самостійно
3 хвилини

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Які звіти можна створювати за допомогою Google Data Studio?

Приклад звіту в Google Data Studio

На сьогоднішній день сервіс Гугл Центр – це один з найбільш зручних і інформативних сервісів, що дозволяють візуалізувати отримані в результаті аналізу дані. На підставі показників в Data Studio можна створити необхідні аналітичні документи (звіти, дашборди з KPI, зведення та ін.), які дають можливість візуалізувати будь-яку інформацію і представити її в зручній і зрозумілій формі.

Завдяки грамотному налаштуванню Google Data Studio можливо:

  • Створювати звіти, що дозволяють оцінити ефективність проведеної рекламної кампанії;
  • Візуалізувати дані всіх каналів продажів компанії, виділити найбільш дієві, відсіяти збиткові;
  • Виявити на сайті малоефективні сторінки, які мають високі показники відмов або низьку конверсію і оперативно виправити помилки.

Переваги ведення звітності в Data Studio

Правильно налаштована аналітика Google Data Studio має ряд істотних переваг:

  • Великий асортимент доступного аналітичного інструментарію – дає можливість проводити аналіз отриманої інформації і представляти її у вигляді діаграм, текстових областей, картинок, графіків, карт, зведень і різних видів фільтрів;
  • Легкість комунікації з клієнтами, замовниками та колегами – за допомогою вбудованого інструментарію можна ділитися отриманими даними з будь-яким зацікавленим користувачем;
  • Гнучка фільтрація даних – дозволяє упорядкувати інформацію через кілька вбудованих фільтрів, що персонально налаштовуються;
  • Інформація надходить до звіту в режимі реального часу – таким чином можна оперувати найбільш свіжими даними;
  • Гнучке налаштування користувальницького інтерфейсу – вміст може бути налаштований під потреби конкретного користувача системи.

Коли бізнесу потрібно замовити налаштування аналітики в Google Data Studio?

Налаштування аналітики Data Studio

Замовити налаштування Data Studio необхідно в разі, якщо:

  1. Точно визначені цілі проведення РК – кращі результати сервіс приносить в разі його використання в рекламній кампанії, кінцеві цілі якої добре відомі;
  2. Ви хочете відштовхуватися в плануванні рекламних бюджетів від реальних даних (конверсій, інформації про прибутковість різних рекламних каналів, портретах цільової аудиторії);
  3. Стоїть завдання підвищити ефективність існуючих рекламних кампаній;
  4. Існуючі системи аналітики відображають не всі бажані дані або необхідно звести інформацію з різних джерел в одному зручному інструменті.

Які вигоди можна отримати від налаштування Дата Студіо?

Звіт по ефективності рекламних кампаній

В разі якщо налаштування звітності в Дата Студіо здійснено правильно, клієнт отримує можливість не тільки використовувати сайт з більшою ефективністю, але отримати цілий ряд додаткових переваг:

  • Інструменти контролю і аналізу. Аналітика дозволяє відстежувати поведінку відвідувачів сайту і оперативно вносити коригування в разі виявлених проблем;
  • Оперативний моніторинг результативності рекламної кампанії. Додаток дає можливість оцінити результативність роботи кожного маркетингового каналу, що дозволяє перерозподілити ресурси на найбільш ефективні та перспективні з них;
  • Ефективно сегментовану аудиторію. Виділити із загальної маси тільки тих користувачів, які реально зацікавлені в продукті і зосередити на них основний бюджет рекламної кампанії;
  • Інформацію про те, яке з джерел трафіку найдієвіше. Таким чином можна відмовитися від збиткових каналів реклами і перерозподілити кошти на користь працюючих.
Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї