Налаштування Google Data Studio

 

Google Data Studio – це безкоштовний інструмент, що полегшує моніторинг цільових показників щодо трафіку сайту, відвідуваності, поведінки користувачів та інших KPI. Він дозволяє швидко формувати звіти для клієнта або візуалізації даних при командній роботі.

Функціонал сервісу настільки широкий, що на етапі знайомства з ним інтерфейс може здатися надто складним. З нашої статті, написаної спеціально для інтернет-маркетологів та контекстологів, ви дізнаєтесь, як налаштувати Google Data Studio, і почати контролювати всі ключові бізнес-показники в інтерфейсі одного інструмента.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Заповнити бриф
самостійно
3 хвилини

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Що таке Google Data Studio?

Звітність Google Data Studio

Google Data Studio – це сервіс для швидкого та зручного створення інформативної звітності та дашбордів, у тому числі в інтерактивній графічній та табличній формах. Споживачами такої статистичної інформації виступають як вузькі фахівці в галузі інтернет-реклами, аналітики та розробники, так і керівники різного рівня, а також власники бізнесу.

Статистика представлена у зручному для аналізу вигляді. Також передбачено спільний одноразовий доступ для всіх членів команди.

Порада! За допомогою цього інструменту Ви можете контролювати ключові показники проекту, визначати тенденції, вибудовувати подальшу стратегію тощо.

Алгоритми сервісу агрегують дані з декількох джерел – соцмереж, Google Аналітики та Таблиць, баз даних CRM-систем тощо. Така інтеграція дозволяє в автоматичному режимі оновлювати всю інформацію, що збирається.

Можливості системи аналітики Google Data Studio

Приклад звітності
Звіт 24-7

Налаштування аналітики в Google Data Studio дозволяє без особливих спеціалізованих знань отримати доступ до:

  1. Інструменти контролю та аналізу. Аналітика дозволяє відстежувати поведінку відвідувачів сайту та оперативно вносити коригування у разі виявлених проблем.
  2. Оперативний моніторинг результативності рекламної кампанії. Додаток дає можливість оцінити результативність роботи кожного маркетингового каналу, що дозволяє перерозподілити ресурси на найефективніші та найперспективніші з них.
  3. Ефективне сегментування аудиторії. Виділіть із загальної маси лише тих користувачів, які реально зацікавлені у продукті та зосередьте на них основний бюджет рекламної кампанії.
  4. Інформації про те, яке з джерел трафіку найдієвіше. Таким чином, можна відмовитися від збиткових каналів реклами та перерозподілити кошти на користь працюючих.

Переваги звітування в Data Studio

Звіт з ефективності рекламних кампаній

  • Ви можете налаштувати обмін даними з більш ніж 800 джерелами, а також 340 конекторами. Сервіси Google та наскрізний аналітики, рекламні облікові записи соціальних мереж та бази даних CRM легко інтегруються з Data Studio.
  • Мінімальні часові витрати на створення звітів. Можливість вибору з кількох десятків вже готових шаблонів найбільш відповідного суттєво спрощує процес ведення звітності в Google Data Studio.
  • У системі реалізована функція формування звітів користувача. Ви можете збирати інформацію з різних джерел та виводити їх на один дашборд.
  • Весь інструментарій сервісу надається безкоштовно. Альтернативні варіанти з порівнянним функціоналом коштуватимуть Вам щонайменше 50 доларів щомісяця.

Коли бізнесу потрібно замовити налаштування Data Studio?

Налаштування аналітики Data Studio

Слід зазначити, що можна підключити цей інструмент і самостійно, якщо Ви працюєте з якимось одним рекламним майданчиком.

Однак, якщо Ви задіяли у своїй рекламній кампанії кілька різних інструментів Google реклами, таргетовані оголошення Facebook або Instagram, кол-трекінг, онлайн-чати та активно використовуєте CRM систему у своїй роботі – тоді послуги професіоналів Вам просто необхідні, тому що налаштування в цьому випадку буде досить складним.

Замовити налаштування Google Data Studio необхідно, якщо:

  1. Точно визначені цілі проведення РК – найкращі результати сервіс приносить у разі його використання у рекламній кампанії, кінцеві цілі якої добре відомі;
  2. Ви хочете відштовхуватися в плануванні рекламних бюджетів від реальних даних (конверсій, інформації про прибутковість різних рекламних каналів, портрети цільової аудиторії);
  3. Варте завдання підвищити ефективність існуючих рекламних кампаній;
  4. Існуючі системи аналітики відображають не всі бажані дані або необхідно звести інформацію з різних джерел в одному зручному інструменті.

Вартість налаштування Data Studio починається від 200$. Терміни становлять 10 робочих днів.

Посібник з налаштування звітності в Google Data Studio

Інтерфейс користувача GDS зрозумілий на інтуїтивному рівні. Але це не виключає можливості виникнення проблем на початковому етапі, коли Ви спробуєте пов’язати сервіс із джерелами інформації. Розглянемо це питання нижче, а також надамо рекомендації щодо налаштування звітів у Google Data Studio, вибору стилю та шаблону, інструкцію з додавання діаграм та побудову графіків.

Проходимо авторизацію

Завантажте головну сторінку Data Studio за URL https://datastudio.google.com/overview. Використовуйте логін та пароль свого Google облікового запису, щоб авторизуватися в системі:

Авторизація у сервісі Data Studio

Перед вами з’явиться головне меню. У ньому поки що відсутні необхідні пункти, але дотримуючись нашої інструкції, Ви скоро зможете додати сюди звіти, джерела та «робочі області».

Створюємо новий звіт

Далі слід клацнути на одному з двох модулів, позначених знаком «+». Перший містить посилання «Створити», а другий називається «Порожній звіт». Якщо Ви раніше не працювали з Data Studio під поточним логіном, система запропонує погодитися з правилами сервісу і підписатися на розсилку новин.

Скористайте лінком «Почати роботу» та прийміть умови використання.

Після натискання «Готово» знову перейдіть до створення звіту. З’явиться незаповнений шаблон, де потрібно визначити джерела даних.

Перелік актуальних джерел відображається у правій частині екрана. В силу того, що у Вас поки що немає вибраних варіантів, система насамперед порекомендує тестові набори, які позначаються як «[Sample]»:

Приклади джерел даних

Підключаємо джерела даних

У GDS у ролі джерела даних виступає певний фрагмент відомостей, зібраних сторонніми сервісами. Наприклад, при використанні Google Таблиць таким джерелом стане кожен окремий аркуш.

Згідно з керівництвом Google Data Studio, джерела підключаються як у процесі налаштування нового звіту, так і при переході в однойменний розділ основного меню:

Підключаємо нові джерела інформації

Виберіть модуль необхідного сервісу, проведіть його інтеграцію з Вашим обліковим записом та задайте необхідне джерело. Далі клацніть на посилання «Зв’язати»:

Налаштовуємо інтеграцію з Google Ads

Однак зв’язавши якесь джерело з GDS, Ви можете згодом використовувати його дані без повторної інтеграції.

Налаштовуємо тему оформлення Data Studio

У розділі «Теми» Ви можете задати оформлення звітів, підібравши найбільш сподобався з готових варіантів. У цій же вкладці є завантаження власних зображень, на основі колірної гами яких алгоритми створять кілька шаблонів з персональним дизайном:

Редагуємо візуальний шаблон

Будь-яку із запропонованих тем можна змінювати, перейшовши за посиланням «Налаштувати», розташованому біля найменування обраної теми:

Налаштовуємо стилі оформлення

Параметри виведення звіту на екран встановлюються у суміжному блоці «Макет». У стандартному варіанті це горизонтально орієнтована сторінка з роздільною здатністю 1200×900 пікселів. Але не для кожної ситуації такий формат є зручним. У полі «Розмір полотна» можна змінити параметри:

Вибираємо розмір полотна

Щоб зробити будь-яку сторінку відмінною від інших, скористайтесь підрозділом «Налаштування поточної сторінки» у розділі «Сторінка»:

Налаштування поточної сторінки

Вибираємо метрики для побудови звіту

Перелік метрик, що використовуються у звіті, встановлюється в правій частині інтерфейсу Google Data Studio:

Вибираємо параметри для побудови звіту

Система пропонує скористатися готовими варіантами або налаштувати свої власні. Розробники GDS передбачили можливість створення нових обчислюваних полів, на основі яких потім формуються додаткові параметри та критерії.

У алгоритмах обчислень можуть бути задіяні формули, оператори порівняння, функції аналізу та зміни текстових фрагментів. Їх застосування в діаграмах та таблицях не відрізняється від використання стандартних варіантів. Ви також можете змінити назву будь-якого поля.

Клікніть на «+» у блоці «Дані», щоб створити нове поле, що обчислюється:

Створюємо обчислюване поле користувача

Визначаємо часовий період

Далі слід задати межі періоду часу для аналізу. Це можна зробити як для кожного звіту, так і окремої панелі. Виконайте такі дії: відкрийте «Додати елементи керування» у верхній панелі, а потім натисніть «Діапазон дат»:

Вибираємо часовий діапазон

Виберіть потрібні дані для порівняння значень критеріїв поточного та аналогічного попереднього періоду.

Вбудовуємо таблиці

Для представлення інформації в табличному форматі система пропонує три варіанти: графічна інтерпретація числових значень, теплова карта або звичні цифри:

Додаємо таблиці в Дата Студіо

Перейшовши в «Дані елементи», Ви зможете змінити кількість рядків, що відображаються, визначити порядок сортування і задати рядок виведення результатів.

При необхідності змініть тип таблиці в налаштуваннях:

Візуальне оформлення таблиць

Додаємо графіки та діаграми

Для створення графіка в Data Studio відкрийте модуль «Додати діаграму». На екрані з’явиться список усіх можливих варіантів графічного представлення даних.

Наприклад, маємо завдання продемонструвати динаміку зміни змінної. Зупинимося на динамічних рядах, але пізніше формат виведення Ви зможете змінити на будь-яку звичнішу для Вас гістограму.

Діаграми та графіки

Вибраний тип графіка переносимо на робочий аркуш мишкою та переміщуємо його в будь-яку частину сторінки.

Використовуємо фільтри

Обмежити виведення даних відповідно до заданої умови дозволяють фільтри. Їх необхідно використовувати, якщо, наприклад, потрібно проаналізувати реферальний трафік, у формуванні якого не брали участь певні домени, або оцінити параметри, що відображають ситуацію тільки в заданому регіоні.

Щоб настроїти фільтрацію, скористайтесь меню, в якому потрібно вибрати пункт «Розширений фільтр»:

Фільтри та сортування даних

Визначте поле для елемента, який буде використовуватися для сортування даних:

Вибираємо поле для фільтрації

Новий фільтр можна створити у спеціальному конструкторі. Процес досить простий. Впишіть найменування, виберіть джерело, визначте, які дані використовуватимете, і задайте критерій для фільтрації.

Параметри вибірки можна комбінувати між собою у будь-яких варіаціях із використанням логічних операторів «і», а також «або». Для кожного елемента ми можемо використовувати кілька фільтрів одночасно. Якщо потрібно скопіювати, відредагувати або видалити вибірку. Також під час роботи з Google Analytics Ви маєте можливість використовувати сегментування.

Як експортувати звіт із Data Studio?

Будь-який звіт GDS Ви можете відкрити для перегляду партнерам, клієнтам або колегам. І тому є кілька способів. Перейдіть за посиланням «Надати доступ», щоб скористатися підменю.

Визначте, який з варіантів для Вас є кращим:

Відкриваємо спільний доступ для клієнтів та колег

Якщо потреби в коригуванні переліку можливостей немає, достатньо дати доступ до звіту за посиланням.

Щоб зробити це, перейдіть до розділу «Керування доступом» та встановіть відповідне правило. Наприклад, надайте можливість переглядати звіт усім, хто має посилання.

Будь-який аналітичний звіт можна зберегти у вигляді файлу з розширенням .pdf, для чого слід натиснути на «Завантажити звіт» в розділі «Надати доступ», що вминув раніше.

Задайте необхідні параметри та клацніть на «Завантажити»:

 Завантажуємо звіт

Поради з налаштування аналітики в Google Data Studio

Приклад звіту в Google Data Studio

При налаштуванні Data Studio є можливість зіткнутися з деякими проблемами, зумовленими технічними характеристиками системи. Перерахуємо кілька порад, дотримуючись яких Ви зможете уникнути більшості з них:

  1. Не розподіляйте звіти з декількох облікових записів. Особливо це стосується особистих облікових записів працівників компанії. Адже при звільненні або під час відпустки такого працівника Ви можете втратити доступ до налаштованих звітів.
  2. тестуйте конектори. Для оцінки коректності їхньої роботи аналізуйте дані за тестові інтервали часу. Важливо перевірити, чи відповідає інформація в джерелі з даними на дашборд.
  3. Не забувайте про профілактику конекторів. Іноді послуги оновлюються, і деякі з таких нововведень можуть вплинути на коректність відображення інформації в таблицях та графіках. Тому рекомендуємо не рідше одного разу на місяць контролювати конектори.
  4. Не вантажити зображення за URL-адресою. Часто такі зображення відображаються на дашборді неправильно або зовсім не відображаються.
  5. Завжди супроводжуйте графічну інформацію текстовим поясненням. Дані мають бути зрозумілими для інших користувачів.
Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї