Налаштування контекстної реклами по брендам конкурентів

 

Щоб успішно отримати частину трафіку компаній-конкурентів можна скористатися в контекстній рекламі назвами їхніх брендів. Цей метод перебував під забороною в Google до 2008-го року, але зараз заборону скасовано і скористатися контекстною рекламою по конкурентам можуть перешкодити тільки морально етичні міркування, нормативно-правових наслідків це не спричинить.

Контекстна реклама по брендам конкурентів

Переваги контекстної реклами по брендам конкурентів

Налаштувавши контекстну рекламу по брендам конкурентів можна:

  • Обходячись малими витратами отримати частину цільової аудиторії компанії-конкурента;
  • Отримати додаткові покупки і конверсії на сайті (до цього прагне, мабуть, кожен власник бізнесу);
  • Заявити про себе, як про альтернативу. Якщо Ви зробите клієнту по-справжньому цікаву пропозиція – він можливо вибере Вас;
  • Збільшити впізнаваність бренду серед користувачів, розширити охоплення аудиторії.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Заповнити бриф
самостійно
3 хвилини

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Чи потрібна Вам контекстна реклама по конкурентам?

Перш ніж додавати в список КС торгові марки конкурентів, варто зважити всі плюси і мінуси цього заходу. Щоб чітко оцінити ситуацію потрібно відповісти, як мінімум на 3 питання:

Чи підходить така реклама для конкретного бізнесу?

Кампанії, націлені на бренди конкурентів, підходять не для будь-якого виду діяльності.

Найбільш виправданою така реклама буде в сферах, де немає великої кількості конкуруючих організацій, а товари або послуги не мають сильних відмінностей в якості і функціоналі.

Як приклад можна розглянути ринок смартфонів. Якщо припустити, що потенційний покупець не завзятий прихильник бренду Вашого прямого конкурента, а вибирає телефон згідно з його характеристик (обсягу пам’яті, процесора, камери), тоді реклама по бренду конкурента – виграшна стратегія, чим виробники мобільних телефонів активно і користуються.

Реклама по конкурентам

Не спрацює реклама на конкурентів в тематиках, де їх дуже багато (до такої міри, що користувачі навіть не запам’ятовують назви сайтів) або, навпаки, коли ринок вузький і порівняння з конкурентом може зіграти проти Вас.

Тому перед запуском такої реклами обов’язково вивчіть ринок. Це стратегія не повинна ставати основною, і застосовуватися на ранніх стадіях просування.

Чи рекламуються конкуренти по моєму бренду?

Дізнайтеся, чи використовують конкуренти Ваш бренд для проведення рекламних кампаній. Звичайний запит в популярних пошукових системах цілком підійде для цих цілей.

Щоб вивчити дані по інших регіонах і пристроїв за допомогою інструмента попереднього перегляду оголошень в Google Ads. Якщо виявиться, що конкуренти вже щосили використовують дану тактику – Ваше рішення відповісти їм тим же повністю виправдано.

Якщо такої реклами вони не дають – рішення залишається за Вами, можливо Ви не маєте з компанією-конкурентом особистих знайомств і будь-якої серйозної реакції від них не очікуєте. Тоді можна спробувати налаштувати рекламу на їх торгові марки.

Чи тих конкурентів я вибрав?

Використовуйте для орієнтування тих конкурентів, з якими у Вас перетинається цільова аудиторія. Марно рекламувати свої товари та послуги на тлі більших розкручених брендів, лідерів ринку, або якщо Ваш товар (послуга) порядком поступаються в якості в порівнянні з пропозицією конкурента.

Прикладом може послужити локальний спортзал, який може бути кращим в своєму районі міста, але конкурувати з великими мережевими залами він не в змозі (у них є своя, часто лояльна аудиторія). Така реклама буде не ефективна і не принесе бізнесу прибуток.

Інша справа, коли на тлі конкурента Ваш продукт виглядає набагато привабливіше або є найкращим у своїй вузькій ніші.

Що враховувати при налаштуванні реклами по брендам конкурентів?

Налаштування реклами по бренду конкурентів

Якщо ви прийняли рішення про налаштування контекстної реклами по конкурентам, скористайтеся наступними порадами:

  1. У першу чергу проаналізуйте конкурентів. Вивчіть ринок і використовуйте для орієнтування тільки прямих конкурентів, з аналогічною цільовою аудиторією. Наприклад, якщо Ви продаєте тільки певний вид душових кабін буде безглуздо налаштовувати оголошення по бренду великого магазину сантехніки;
  2. Не використовуйте в тексті і заголовку оголошення назву зареєстрованих ТМ. Це заборонено законом України. Найм’якший наслідок у разі якщо Вас викриють в даному діянні – бан кабінету Google Ads. Можливі й матеріальні претензії від правовласника. Тому явно про конкурентів в тексті оголошення писати не можна, але використовувати їх бренд з списку ключових слів для показу реклами ніхто не забороняє;
  3. Відстежуйте результати. Google Analytics дозволяє оцінювати поведінку користувачів на сайті. Часто серед аудиторії конкурента можна буде побачити високий показник відмов, низьку конверсію. Проаналізувавши всі основні показники Ви зможете вчасно визначити, що реклама не ефективна і відмовитися від неї не витративши в порожню весь бюджет;
  4. Виділіть трафік по конкурентам в окрему групу. Використовуйте UTM-мітки, робіть кампанії по оголошеннях на конкурентів – тоді Ви зможете контролювати ефективність даної реклами;
  5. Напишіть статтю з порівнянням брендів – свого і основних конкурентів. На цю статтю можна направити трафік з реклами по брендам конкурентів. Назви ТМ в тексті збільшать якість цільової сторінки для AdWords. Це дозволить знизити оплату за клік і підвищити показник якості оголошення.
Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї