Послуги контекстної реклами Google Ads в Києві і Україні
Контекстна реклама Google Ads – на сьогоднішній день найбільш ефективний і конверсійний вид реклами, так як цей інструмент дозволяє показувати оголошення цільовим відвідувачам не тільки в пошуковій видачі системи Гугл, а й на численних сайтах-партнерах, відеохостингу YouTube і т.д.
Контекстна реклама від агентства Adwservice – це:
- Великий досвід роботи в найбільш конкурентних нішах з 2014 року;
- Більше 1000 аудитів рекламних кампаній проведено;
- Визначимо спільно з Вами точки зростання для бізнесу і гарантовано збільшимо продажі.
Отримайте аудит аккаунта з 21-го пункту і дізнайтеся, що приносить вигоду, а що ні вже сьогодні.
Отримати аудит за $270
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Я знаю конверсію свого сайту
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Коли потрібна послуга контекстної реклами?
- Ви ведете контекстну рекламу самі або замовляєте у агентства, але не задоволені результатом?
- Обсяг ринку в Вашій сфері зростає, а кількість продажів стабільна?
- Настав сезон, а конверсії на сайті не збільшилися, а зменшилися?
- Думаєте, що неможливо порахувати результат рекламної кампанії в інтернеті і відокремити його від Ваших офлайн продажів?
- Не знаєте, які саме 20% клієнтів приносять 80% прибутку?
- Хочете мати доступ до прозорої звітності за витратами на контекстну рекламу і доходів, які вона приносить в будь-який момент часу?
Тоді Вам точно потрібні послуги агентства контекстної реклами Adwservice!
Просто зателефонуйте на номери сайті або заповніть форму зворотного зв’язку, і ми разом вирішимо, як можемо бути Вам корисні.
За тиждень ми можемо обробити тільки 17 заявок
Переваги контекстної реклами в Києві і Україні від агентства Adwservice
- Фокус на роботі з Google Adwords. Ми працюємо з Гугл рекламою вже більше 5 років і тримаємо руку на пульсі всіх нових алгоритмів налаштування рекламних кампаній;
- Прозорі умови роботи. Наш головний принцип «Клієнт завжди знає, за що він платить і бачить позитивний результат в зростанні продажів і конверсій на сайті»;
- Ведемо рекламу на Вашому акаунті. Клієнт не тільки має повний доступ до панелі управління, а й є ВЛАСНИКОМ рекламного кабінету – ми за повну прозорість і відкритість у роботі;
- Якісна підтримка Google Partner в Польщі. Дозволяє нам не тільки оперативно вирішувати позаштатні ситуації, але і першими дізнаватися про поновлення в Google рекламі;
- Професіоналізм і досвід. Наша команда об’єднала досвідчених фахівців своєї справи, які мають за плечима сертифікати Google Partner по контекстній рекламі і web-аналітиці;
- Відповідальність за результат. Наше кредо – «пообіцяв – значить зробив».
Відеогалерея
Чому вигідно працювати з нами:
-
Швидкість
Запуск нового проекту від 4-х до 10-ти днів -
Індивідуальна стратегія просування
Заснована на аудиті даних Google Analytics і завданнях вашого бізнесу -
Ефективність
Аналітика показує чітко які продажі привели ми, а до яких ми не маємо відношення -
Економія бюджету
Виділяємо гроші тільки на ті інструменти, які приносять дзвінки/замовлення -
Гарантії
Власник всіх акаунтів – замовник -
Бонус! 3500 гривень на рекламний бюджет Google Adwords
Кейси
Автобусні Тури
Турагенство Автобусні Тури
Кількість лідів: 12
Вартість ліда: 544,48
Кількість лідів: 147
Вартість ліда: 373,15
Автострахування
Автострахування Україна
Кількість лідів: 43
Вартість ліда: 847
Кількість лідів: 127
Вартість ліда: 143,95
Автоекспертиза
Оцінка Збитку Після ДТП
Кількість лідів: 37
Вартість ліда: 346
Кількість лідів: 80
Вартість ліда: 95
Що потрібно враховувати при створенні реклами в Google Adwords?
На сьогоднішній день частка контекстної реклами Гугл на ринку України займає більше 80%. Цей інструмент при правильному налаштуванні здатний зробити рекламну кампанію по справжньому результативною.
Щоб клієнт отримав максимальний економічний ефект від контекстної реклами ми обов’язково застосовуємо у своїй роботі:
- Географічний таргетинг. Важливо максимально точно визначити регіон, в якому працює бізнес клієнта, щоб залучати на сайт тільки зацікавлених користувачів;
- Семантичне планування. На етапі збору ключових слів семантика розподіляється за цільовими сторінками з урахуванням максимальної підсумкової конверсії. Обов’язково опрацьовуються мінус-слова для отримання тільки цільових кліків;
- Креатив в складанні оголошень. Акцентуємо увагу потенційного замовника на вигоді пропозиції, додаємо розширення оголошень для підвищення клікабельності;
- A/B тестування і аналіз результатів. Ми не зупиняємося на досягнутому і постійно працюємо над поліпшенням якості оголошень і зниженні ціни кліка;
- Обов’язкове визначення цілей. Ефективна реклама – тільки та, яка має кінцеву мету. Для клієнта – це отримання цільової дії від користувача сайту (реєстрації, покупки, дзвінка, скачування програми). Ми ЗАВЖДИ узгоджуємо з Вами цілі кампанії та налаштовуємо їх в Google Ads та Analytics.
Якщо Ви зараз замислюєтеся про створення нової або підвищенні ефективності існуючої контекстної реклами google, то прямо зараз на нашому сайті заповніть бриф або залиште заявку, і наш менеджер Вас набере для уточнення цілей і завдань вашого проекту.
Відправити заявкуЗа підсумком 2х робочих днів у Вас буде детальна комерційна пропозиція з оцінкою ринку трафіку у Вашій сфері та варіант стратегії просування на перші два місяці.
Наша команда: хто працює над Вашою контекстною рекламою в Києві?
Агентство Adwservice – партнер компанії Google в Україні. Ми надаємо рекламну підтримку та допомагаємо розвивати бізнес підприємцям в різних країнах світу вже понад 5 років.
У своїй роботі фахівці нашої команди використовують комплексний підхід. За перші 10 робочих днів зі старту проекту ми виконуємо 147 завдань. На кожному етапі роботи задіяний свій фахівець:
- Ваш персональний менеджер. Закріплюється за кожним клієнтом. Він веде комунікацію з клієнтом і технічними фахівцями. Ставить завдання і контролює їх виконання, узгоджує і впроваджує рекламну стратегію Adwords, формує і відправляє звітність;
- PPC (Pay-Per-Click) менеджер і його молодший помічник. На цих фахівцях лежить 70% завдань по проекту. Вони займаються збором семантичного ядра, розширюють список ключових слів, запускають рекламні кампанії, створюють нові оголошення, проводять А/Б тести і оптимізують розподіл рекламного бюджету згідно поставлених задач від аналітика;
- Web-аналітик. Цей фахівець вибудовує стратегію всієї кампанії, визначає і налаштовує цілі в Google Analytics, складає медіаплан, контролює розподіл рекламного бюджету, ставить завдання PPC менеджерам, налаштовує електронну звітність.
За тиждень ми можемо обробити тільки 17 заявок
Які особливості контекстної реклами в Києві і інших містах?
Якщо Ви запускаєте контекстну рекламу в Києві, Харкові, Одесі, Львові, Дніпрі, Запоріжжі та інших великих містах України важливо враховувати певні регіональні особливості кожного міста, щоб рекламна кампанія працювала ефективно і приносила результати.
Однак, ці особливості будуть актуальні тільки для деяких видів бізнесу (які мають прив’язку до фізичної адреси компанії, відвідати яку клієнт повинен для одержання послуги). Приклади: стоматологічна клініка, лабораторні аналізи, фітнес-клуб, ресторан, доставка їжі, салон краси та інші.
Щоб Гугл реклама для таких бізнесів працювала ефективно потрібно враховувати:
- Маятникові міграції цільової аудиторії протягом дня між районами міста;
- Час роботи громадського транспорту та наявність заторів, наприклад, під час налаштування контекстної реклами в Києві для служби доставки суші або піци;
- Враховувати культурні та поведінкові особливості в кожному місті. Якщо для південної частини України більше кліків збиратимуть оголошення російською мовою, то для Львова чи Тернополя – українською;
- У багатьох сферах при веденні аккаунта важливо враховувати коливання кількості заявок на протязі тижня. Наприклад, в піцеріях великий наплив замовлень надходить в другій половині дня четверга і в п’ятницю;
- Якщо реклама запускається для великої мережі магазинів по всьому місту можна сегментувати цільову аудиторію і показувати кожному сегменту в рекламному оголошенні адресу найближчого магазину.
Популярні питання
- Контекстна реклама – це оголошення, які бачить відвідувач в пошуковій видачі Google або на тематичних майданчиках після того, як він вводить пошуковий запит. Оголошення бувають як в текстовому форматі, так і у вигляді медійного банера або відеоролика і завжди містять посилання на сайт рекламодавця.
- Контекстна реклама показує результати вже в день її запуску. Варто лише підібрати ключові слова, скласти оголошення, поповнити рахунок і пройти модерацію. Пошукове просування – тривалий процес. Його результати зазвичай видно через 3-6 місяців роботи фахівця. Принцип роботи реклами – PPC (Pay Per Click). Це означає, що замовник оплачує тільки реальні переходи на сайт і їх кількість можна спрогнозувати. При SEO-просуванні ж оплата береться за працю фахівця і кількість кліків передбачити не вийде.
- Можливо Ви так думаєте тому, що реклама налаштована неправильно і не показує належної ефективності? Ми пропонуємо клієнтам безкоштовний експрес-аудит рекламної кампанії, що дозволяє зрозуміти які помилки потрібно виправити для отримання хороших результатів практично в будь-якій сфері діяльності.
- Рекламні оголошення демонструються перед пошуковою видачею Google, і після неї (внизу сторінки). Доступні, також, спеціальний медійний формат оголошень, що містить текст і картинку, які показуються на сайтах-партнерах Гугл і можливість демонструвати рекламу в відеороликах на YouTube і подібних сайтах.