Реклама для интернет-магазинов

КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА ГУГЛ ДЛЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ
E-COMMERCE ДРАЙВЕР ПРОДАЖІВ!
ДЕТАЛЬНІШЕ

ДОСТАВЛЯЕМ ЦА

ДОСТАВЛЯЄМО ЦА З ПОТРІБНИМИ ПАРАМЕТРАМИ, ЗБІЛЬШУЄМО ПРИБУТОК
90 ДНІВ РЕКЛАМИ ГУГЛ
ДЕТАЛЬНІШЕ

previous arrow
next arrow

Послуги контекстної реклами Google Ads в Києві і Україні

Контекстна реклама Google Ads – на сьогоднішній день найбільш ефективний і конверсійний вид реклами, так як цей інструмент дозволяє показувати оголошення цільовим відвідувачам не тільки в пошуковій видачі системи Гугл, а й на численних сайтах-партнерах, відеохостингу YouTube і т.д.

Контекстна реклама від агентства Adwservice – це:

  • Великий досвід роботи в найбільш конкурентних нішах з 2014 року;
  • Більше 1000 аудитів рекламних кампаній проведено;
  • Визначимо спільно з Вами точки зростання для бізнесу і гарантовано збільшимо продажі.

Отримайте аудит аккаунта з 21-го пункту і дізнайтеся, що приносить вигоду, а що ні вже сьогодні.


Отримати аудит за $270
Cколько продаж вы получите заказав у нас рекламу ADWSERVICE➤Сергей ШевченкоCколько продаж вы получите заказав у нас рекламу ADWSERVICE➤Сергей Шевченко
 

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Я знаю конверсію свого сайту

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту

Розрахувати потенційний прибуток від реклами

Коли потрібна послуга контекстної реклами?

  • Ви ведете контекстну рекламу самі або замовляєте у агентства, але не задоволені результатом?
  • Обсяг ринку в Вашій сфері зростає, а кількість продажів стабільна?
  • Настав сезон, а конверсії на сайті не збільшилися, а зменшилися?
  • Думаєте, що неможливо порахувати результат рекламної кампанії в інтернеті і відокремити його від Ваших офлайн продажів?
  • Не знаєте, які саме 20% клієнтів приносять 80% прибутку?
  • Хочете мати доступ до прозорої звітності за витратами на контекстну рекламу і доходів, які вона приносить в будь-який момент часу?

Тоді Вам точно потрібні послуги агентства контекстної реклами Adwservice!

Просто зателефонуйте на номери сайті або заповніть форму зворотного зв’язку, і ми разом вирішимо, як можемо бути Вам корисні.

За тиждень ми можемо обробити тільки 17 заявок

Переваги контекстної реклами в Києві і Україні від агентства Adwservice

  • Фокус на роботі з Google Adwords. Ми працюємо з Гугл рекламою вже більше 5 років і тримаємо руку на пульсі всіх нових алгоритмів налаштування рекламних кампаній;
  • Прозорі умови роботи. Наш головний принцип «Клієнт завжди знає, за що він платить і бачить позитивний результат в зростанні продажів і конверсій на сайті»;
  • Ведемо рекламу на Вашому акаунті. Клієнт не тільки має повний доступ до панелі управління, а й є ВЛАСНИКОМ рекламного кабінету – ми за повну прозорість і відкритість у роботі;
  • Якісна підтримка Google Partner в Польщі. Дозволяє нам не тільки оперативно вирішувати позаштатні ситуації, але і першими дізнаватися про поновлення в Google рекламі;
  • Професіоналізм і досвід. Наша команда об’єднала досвідчених фахівців своєї справи, які мають за плечима сертифікати Google Partner по контекстній рекламі і web-аналітиці;
  • Відповідальність за результат. Наше кредо – «пообіцяв – значить зробив».

Відеогалерея

Продвижение Интернет-Магазина Основные Инструменты для Раскрутки  Google Logist, Сергей ШевченкоПродвижение Интернет-Магазина Основные Инструменты для Раскрутки Google Logist, Сергей Шевченко

Чому вигідно працювати з нами:

  • Швидкість

    Запуск нового проекту від 4-х до 10-ти днів
  • Індивідуальна стратегія просування

    Заснована на аудиті даних Google Analytics і завданнях вашого бізнесу
  • Ефективність

    Аналітика показує чітко які продажі привели ми, а до яких ми не маємо відношення
  • Економія бюджету

    Виділяємо гроші тільки на ті інструменти, які приносять дзвінки/замовлення
  • Гарантії

    Власник всіх акаунтів – замовник
  • Бонус! 3500 гривень на рекламний бюджет Google Adwords

Кейси

Контекстна реклама автобусних турів

Автобусні Тури

Турагенство Автобусні Тури

Було:

Кількість лідів: 12

Вартість ліда: 544,48

Стало:

Кількість лідів: 147

Вартість ліда: 373,15

Отримати презентацію
Реклама Гугл для автострахування

Автострахування

Автострахування Україна

Було:

Кількість лідів: 43

Вартість ліда: 847

Стало:

Кількість лідів: 127

Вартість ліда: 143,95

Отримати презентацію
Автоекспертиза

Автоекспертиза

Оцінка Збитку Після ДТП

Було:

Кількість лідів: 37

Вартість ліда: 346

Стало:

Кількість лідів: 80

Вартість ліда: 95

Отримати презентацію
Всі кейси >>>

Що потрібно враховувати при створенні реклами в Google Adwords?

На сьогоднішній день частка контекстної реклами Гугл на ринку України займає більше 80%. Цей інструмент при правильному налаштуванні здатний зробити рекламну кампанію по справжньому результативною.

Щоб клієнт отримав максимальний економічний ефект від контекстної реклами ми обов’язково застосовуємо у своїй роботі:

  • Географічний таргетинг. Важливо максимально точно визначити регіон, в якому працює бізнес клієнта, щоб залучати на сайт тільки зацікавлених користувачів;
  • Семантичне планування. На етапі збору ключових слів семантика розподіляється за цільовими сторінками з урахуванням максимальної підсумкової конверсії. Обов’язково опрацьовуються мінус-слова для отримання тільки цільових кліків;
  • Креатив в складанні оголошень. Акцентуємо увагу потенційного замовника на вигоді пропозиції, додаємо розширення оголошень для підвищення клікабельності;
  • A/B тестування і аналіз результатів. Ми не зупиняємося на досягнутому і постійно працюємо над поліпшенням якості оголошень і зниженні ціни кліка;
  • Обов’язкове визначення цілей. Ефективна реклама – тільки та, яка має кінцеву мету. Для клієнта – це отримання цільової дії від користувача сайту (реєстрації, покупки, дзвінка, скачування програми). Ми ЗАВЖДИ узгоджуємо з Вами цілі кампанії та налаштовуємо їх в Google Ads та Analytics.

Якщо Ви зараз замислюєтеся про створення нової або підвищенні ефективності існуючої контекстної реклами google, то прямо зараз на нашому сайті заповніть бриф або залиште заявку, і наш менеджер Вас набере для уточнення цілей і завдань вашого проекту.

Відправити заявку

За підсумком 2х робочих днів у Вас буде детальна комерційна пропозиція з оцінкою ринку трафіку у Вашій сфері та варіант стратегії просування на перші два місяці.

За тиждень ми можемо обробити тільки 17 заявок

Які особливості контекстної реклами в Києві і інших містах?

Якщо Ви запускаєте контекстну рекламу в Києві, Харкові, Одесі, Львові, Дніпрі, Запоріжжі та інших великих містах України важливо враховувати певні регіональні особливості кожного міста, щоб рекламна кампанія працювала ефективно і приносила результати.

Однак, ці особливості будуть актуальні тільки для деяких видів бізнесу (які мають прив’язку до фізичної адреси компанії, відвідати яку клієнт повинен для одержання послуги). Приклади: стоматологічна клініка, лабораторні аналізи, фітнес-клуб, ресторан, доставка їжі, салон краси та інші.

Щоб Гугл реклама для таких бізнесів працювала ефективно потрібно враховувати:

  • Маятникові міграції цільової аудиторії протягом дня між районами міста;
  • Час роботи громадського транспорту та наявність заторів, наприклад, під час налаштування контекстної реклами в Києві для служби доставки суші або піци;
  • Враховувати культурні та поведінкові особливості в кожному місті. Якщо для південної частини України більше кліків збиратимуть оголошення російською мовою, то для Львова чи Тернополя – українською;
  • У багатьох сферах при веденні аккаунта важливо враховувати коливання кількості заявок на протязі тижня. Наприклад, в піцеріях великий наплив замовлень надходить в другій половині дня четверга і в п’ятницю;
  • Якщо реклама запускається для великої мережі магазинів по всьому місту можна сегментувати цільову аудиторію і показувати кожному сегменту в рекламному оголошенні адресу найближчого магазину.

Популярні питання

  • Контекстна реклама – це оголошення, які бачить відвідувач в пошуковій видачі Google або на тематичних майданчиках після того, як він вводить пошуковий запит. Оголошення бувають як в текстовому форматі, так і у вигляді медійного банера або відеоролика і завжди містять посилання на сайт рекламодавця.
  • Контекстна реклама показує результати вже в день її запуску. Варто лише підібрати ключові слова, скласти оголошення, поповнити рахунок і пройти модерацію. Пошукове просування – тривалий процес. Його результати зазвичай видно через 3-6 місяців роботи фахівця. Принцип роботи реклами – PPC (Pay Per Click). Це означає, що замовник оплачує тільки реальні переходи на сайт і їх кількість можна спрогнозувати. При SEO-просуванні ж оплата береться за працю фахівця і кількість кліків передбачити не вийде.
  • Можливо Ви так думаєте тому, що реклама налаштована неправильно і не показує належної ефективності? Ми пропонуємо клієнтам безкоштовний експрес-аудит рекламної кампанії, що дозволяє зрозуміти які помилки потрібно виправити для отримання хороших результатів практично в будь-якій сфері діяльності.
  • Рекламні оголошення демонструються перед пошуковою видачею Google, і після неї (внизу сторінки). Доступні, також, спеціальний медійний формат оголошень, що містить текст і картинку, які показуються на сайтах-партнерах Гугл і можливість демонструвати рекламу в відеороликах на YouTube і подібних сайтах.

Наші сертифікати

Сертифікат партнерів Гугл
Сертифікати з Google Adwords і Analytics

Зверніться до нас

Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї